• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Meh. Ik wil wel, maar lukt niet :<


    Same here. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I suck at keeping friendships while others keep trying. I suck.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik had VIJF MAAND geleden al besloten om geen contact meer te hebben, en toen kreeg ik geen enkel bericht van jullie. En nu pas krijg ik te horen dat ik gemist word? Watdefuck is wrong with these people. Kom je wel een beetje laat mee. En de manier waarop mijn "beste vriendin" met de situatie om ging was ook zo geweldig. KUCH. Dat kun je toch geen vrienden noemen. Ajuus, ik ben liever vriendloos.

    Smoothie en Ben&Jerry's. Wat ben ik toch verwend.


    What would Emma do?

    KyloRen schreef:
    Ik had VIJF MAAND geleden al besloten om geen contact meer te hebben, en toen kreeg ik geen enkel bericht van jullie. En nu pas krijg ik te horen dat ik gemist word? Watdefuck is wrong with these people. Kom je wel een beetje laat mee. En de manier waarop mijn "beste vriendin" met de situatie om ging was ook zo geweldig. KUCH. Dat kun je toch geen vrienden noemen. Ajuus, ik ben liever vriendloos.


    You got me! :3

    OTOFT: Yaaaay, morgen statten! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:



    Het is vandaag self injury awareness-day. Op Facebook moet ik maar niks gaan zetten, maar ik wilde toch even een statement maken. Let's get clean together, we are strong enough to do that <3

    <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    KyloRen schreef:
    Ik had VIJF MAAND geleden al besloten om geen contact meer te hebben, en toen kreeg ik geen enkel bericht van jullie. En nu pas krijg ik te horen dat ik gemist word? Watdefuck is wrong with these people. Kom je wel een beetje laat mee. En de manier waarop mijn "beste vriendin" met de situatie om ging was ook zo geweldig. KUCH. Dat kun je toch geen vrienden noemen. Ajuus, ik ben liever vriendloos.


    I'd like you as a friend :3

    Trees schreef:



    Het is vandaag self injury awareness-day. Op Facebook moet ik maar niks gaan zetten, maar ik wilde toch even een statement maken. Let's get clean together, we are strong enough to do that <3

    I just saw this.
    Great people of Q: You can do it. You are awesome. Never forget.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waarom zit ik met Pink Fluffy Unicorns in mijn hoofd?


    What would Emma do?

    Escapism schreef:
    (...)

    You got me! :3

    OTOFT: Yaaaay, morgen statten! c:

    Gelukkig wel c:
    Trees schreef:
    (...)

    I'd like you as a friend :3

    Aw. Nou dat is wel insgelijks ^^

    ............... Just wauw. :'D Ik heb hier echt geen woorden voor??? Waarom zijn sommige mensen zo oblivious en hypocriet en egoïstisch?

    Ik ben hier zo klaar mee :'(


    26 - 02 - '16

    Why the fuck would you do that?! Ziek gewoon.


    What would Emma do?

    Audacity schreef:
    (...)

    you can shower in my love


    Dat is een goed surrogaat :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Diplodocus schreef:
    Waarom zit ik met Pink Fluffy Unicorns in mijn hoofd?


    Oh great... bedankt (';

    Ot: Evil masterplans are really difficult.


    Mhm?