• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    Je kan ook gewoon zeggen dat je niet me wil praten ipv me te negeren.

    Mocht je het over mij hebben... mijn telefoon is een kreng aan het zijn, dus heb deze even uitgezet en aan de kant gelegd. Maar ik zou jou nooit negeren. <3 Mocht het om een ander gaan... fuck them. Je verdiend beter. You're the best. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil je helemaal kapot schelden maar ik hou me wel in. Voordat het allemaal weer eens mijn schuld is en IK weer degene ben die alles verpest. ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Water is nat, de lucht is blauw en mijn internet is ruk what else is new


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trees schreef:
    Je kan ook gewoon zeggen dat je niet me wil praten ipv me te negeren.


    Zo herkenbaar.. ):


    26 - 02 - '16

    als je me nog een keer mee uitvraagt naar de manege sla ik je


    i put the fun in funeral

    Dammit, katten een pilletje is echt een hell...


    Stenenlikker

    Ik ben de hele dag al bezig met mijn longen uit te kotsen. Lekker dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm so broken

    Achievement schreef:
    I'm so broken


    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 17:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Crap internet. Kan echt niks er mee. Duurt minstens 5 minuten om een pagina te laden..

    ik mág niet mee op schoolreis? fuckin' crap


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wat is deze ding op mijn gezicht


    i put the fun in funeral

    Ik ben er van overtuigd dat niet iedereen hersenen heeft. Mensen met hersenen doen dit niet.


    What would Emma do?

    Asuka schreef:
    (...)
    Mocht je het over mij hebben... mijn telefoon is een kreng aan het zijn, dus heb deze even uitgezet en aan de kant gelegd. Maar ik zou jou nooit negeren. <3 Mocht het om een ander gaan... fuck them. Je verdiend beter. You're the best. <3


    Wut? No you idiot :') I understand.
    Tho I don't agree, thanks <3

    fucKING ZIGGO IK WIL IETS SLAAN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.