• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Burnley schreef:
    Meh ik wil zo graag een tattoo ;3

    lets get one together ! hehee


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze keer ga ik niet als eerste sturen, vergeet het maar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trikova schreef:
    (...)
    lets get one together ! hehee


    Is goed, laten we dan ook samen uitleggen waarom we op deze leeftijd al een tattoo hebben want ik ga zeker vragen krijgen :'D

    Een meeting met onbekende van internet mag wel, maar een tattoo ho maar :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Is goed, laten we dan ook samen uitleggen waarom we op deze leeftijd al een tattoo hebben want ik ga zeker vragen krijgen :'D

    Een meeting met onbekende van internet mag wel, maar een tattoo ho maar :')

    aaw mag je er echt geen een dan?
    ik mag er 1 voro mijn 16e verjaardag en ik ben asghjkl blij daarom. maar ik weet dus niet waar -.-


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een hele cheesecake voor mezelf. Good Lord.

    Trikova schreef:
    (...)
    aaw mag je er echt geen een dan?
    ik mag er 1 voro mijn 16e verjaardag en ik ben asghjkl blij daarom. maar ik weet dus niet waar -.-


    Naja, ik heb het nog niet gevraagd, maar ik ga zeker weten dat ik vreemde blikken krijg :')
    Ik weet al precies dat ik een quote op mijn sleutelbeen en het Breakig Benjamin logo op mijn linker-onderarm.
    Best grappig dat veel mensen mij er wel voor aan zouden zien dat ik later een Tattoo sleeve neem :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Omg ao3, how are you so f-ed up?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Burnley schreef:
    (...)

    Naja, ik heb het nog niet gevraagd, maar ik ga zeker weten dat ik vreemde blikken krijg :')
    Ik weet al precies dat ik een quote op mijn sleutelbeen en het Breakig Benjamin logo op mijn linker-onderarm.
    Best grappig dat veel mensen mij er wel voor aan zouden zien dat ik later een Tattoo sleeve neem :'D

    high-five
    Ik wil ook een tattoo sleeve uiteindelijk, maar wel als ik wat ouder ben enzo. Ik denk dat ik hem op mijn schouderblad of ribbenkast neem.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh God, overdosis introspectie. Houd op, Inge. Houdophoudophoudop


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trikova schreef:
    (...)
    high-five
    Ik wil ook een tattoo sleeve uiteindelijk, maar wel als ik wat ouder ben enzo. Ik denk dat ik hem op mijn schouderblad of ribbenkast neem.


    Haha, ik denk wel dat ik het op zich zou doen, maar inderdaad als ik ouder ben. Wat wil je dan?

    // I love this song <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Haha, ik denk wel dat ik het op zich zou doen, maar inderdaad als ik ouder ben. Wat wil je dan?

    // I love this song <3

    Een bepaalde datum met een quote erbij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Een bepaalde datum met een quote erbij.


    Oeh, me likes :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Oeh, me likes :3

    Merciii <3 Wss komt er wel een foto langs hier wanneer ik hem heb want sdfghjkl ik wil hem echt heel graag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oké volgende probleem: ik weet geen cosplay en ik heb geen geld voor cosplay en bleeeergh
    Toch maar een goedkope pruik kopen en voor tina belcher gaan dan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    oké volgende probleem: ik weet geen cosplay en ik heb geen geld voor cosplay en bleeeergh
    Toch maar een goedkope pruik kopen en voor tina belcher gaan dan?


    OMG, yes.


    Rest in Peace, Son of Gondor