• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom gaat de tijd zo langzaam?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Niemand wilt naast mij zitten... Ben ik nou echt zo onleuk?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat word vanavond in mijn kamer verstoppen en keihard muziek aanzetten zodat ik hem niet meer hoef te horen. Wil niet eens naar huis toe maar dat kan ik ook niet maken...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shit. Raw is in Chicago... veel CM Punk chants gaan er hoorbaar zijn. Meh. :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb antwoord, maar allebei mijn ouders zitten in overleg, maar ik zie het niet dringend genoeg om hen verder ervan te houden.

    En waarom te fuck moet ik iedere keer weer een nieuwe topic zoeken als ik iets wil posten, dit is f'cking irritant.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo'n dikke hekel aan deze klas.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Schuyler schreef:
    Zo'n dikke hekel aan deze klas.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil naar huis.


    26 - 02 - '16

    Oh shit, wacht wat? Dit is geen Raw. Dit is Roadblock. Poor Dean.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké, net twee keer een mini hartverzakking gehad omdat er ineens ballonnen in het klaslokaal waren mensen het nodig vonden om ze te laten knappen. I'm surrounded by idiots T-T

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 12:04 ]


    26 - 02 - '16

    Nummers van Lady Gaga maken me altijd vrolijk. Vooral haar eerste paar.

    Wieeeh, mijn Marauders Map hoesje is er! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Life... NA NA NAAAA NANA... Is life.


    26 - 02 - '16

    Mag ik je been breken aub? Zo nee, kap dan met zo verschrikkelijk irritant zijn. Ga lekker thuis een hoop herrie lopen maken met je piepende schoenen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    Mag ik je been breken aub? Zo nee, kap dan met zo verschrikkelijk irritant zijn. Ga lekker thuis een hoop herrie lopen maken met je piepende schoenen.


    Nu moet ik echt denken aan die piepende laarzen aflevering van Spongebob, sorry ;x


    26 - 02 - '16