• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh ugh ugh kunnen we please meer dan vrienden worden?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ugh ugh ugh kunnen we please meer dan vrienden worden?





    Sorry, had to. xd

    OTOFT: Daaamn, zoveel HP spul dat ik wil hebben. I MEAN THOSE WANDS! JUST ASDFGHJKL!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)




    Sorry, had to. xd

    OTOFT: Daaamn, zoveel HP spul dat ik wil hebben. I MEAN THOSE WANDS! JUST ASDFGHJKL!

    HAHAHA. It's okay

    //

    En wie doet weer het meeste werk terwijl jij snaps naar je vriendje aan het sturen bent? ja. IK. En ik ben er echt klaar mee op deze manier.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is weer zover: crush op een fictief personage :') Waarom zijn neppe mensen zoveel leuker dan echte mensen #antisocial


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mysterie opgelost. Blijkbaar heb ik als 16 jarige de denkpatronen en geestelijke ontwikkeling van een 19/20 jarige, vandaar dat vrijwel al mijn echte vrienden ouder zijn. Waar zo'n psychologisch onderzoek allemaal wel niet goed voor is :')

    Kan iedereen even kappen met schreeuwen, spullen afpakken en elkaar het halve lokaal door duwen? Kom op jullie zijn geen drie meer en ik heb koppijn


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    For the love of God. Stop eens met dat gebijt op je nagels. It is gross.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil deze gevoelens niet. Of eigenlijk wel. Of eigenlijk weet ik het niet. Helemaal geen bericht van een verliefde tiener :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Grof gezegd voelde het bijna aan alsof ik als nazi een stel joden stond in te schrijven. Wauw...

    Mimimi gala was echt fantastisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Even van de ene kant van het station naar de andere gerend binnen een minuut tijd. Gewoon omdat ik gek ben en mijn bus wilde halen.


    26 - 02 - '16

    I made friend. I hope.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    All these love songs and I'm sitting here like; 'shut up I'm trying to forget him hahahaha no.'


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet er nu van genieten. Tijd om kleding te kopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mehehe, ik ga me maar wijden aan het kweken van plantjes met die ah moestuintjes ^^


    Stenenlikker