• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trikova schreef:
    (...)
    I feel you.


    Let's cry together.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Let's cry together.

    yes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Straks pizza proberen te eten terwijl het draad van mijn beugel gisteren is verwisselt.. Tsja, als je niet geroepen word voor het normale eten moet je toch wat... -.-


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Straks pizza proberen te eten terwijl het draad van mijn beugel gisteren is verwisselt.. Tsja, als je niet geroepen word voor het normale eten moet je toch wat... -.-


    Gimma pizzaaa. *-*

    OTOFT: buuuh, nergens zin iinn. Ik ben wel klaar met vandaag.
    En die complimentjes in het complimententopic maken me zo blij. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -Dubbelllllll. Jacob Dubbelllll. -

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 19:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit liedje maakt me zo verdrietig maar het is zo mooi meh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze foto maakt me zo gelukkig adnfkslafdnalk.


    26 - 02 - '16

    Kut psycholoog. Beetje mijn enige manier van dealen met de situatie verbieden, dat zal me echt door de examenperiode helpen. Schijt aan jouw regels. D:<

    Waarschijnlijk heb ik een nieuwe (en betere) baan dus ik ben weer helemaal happy c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het voelt zo goed om dit van jou te horen.


    i put the fun in funeral

    Ennn.. Dan krijg je zo'n AC jas. Omg, dit was een goede dag c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Give me more attention.


    What would Emma do?

    Ik wil niet naar het ROC morgen. School, please fuck off. Als zelfs je ouders toegeven dat je over alle uitstapjes die je doet een verslag moet schrijven... Dan is er iets mis.

    // Fuck it, misschien als ik niet ga slapen eindigt deze dag niet en hoef ik er niet naar toe

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 20:38 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Boettgeri schreef:
    Give me more attention.



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee. Ik ben niet feministisch. Ja, het is oneerlijk dat mannen meer betaald krijgen en ja, het is niet fijn dat vrouwen worden gezien als seksobjecten in het oog van de media. Maar vrouwen worden niet verwacht er mooi uit te zien door de maatschappij of om hun gezicht vol te smeren met make-up. Dat is werkelijk de grootste onzin die ik heb gehoord en ik ben het er niet mee eens. Wanneer er gevochten moet worden voor gelijkheid, moet niet één partij erboven uit springen. Internationale vrouwendag maakt de kloof tussen mannen en vrouwen alleen maar groter. #blacklivesmatter, zwarte historie maand, etc, etc, maken de kloof tussen "zwart en blank" alleen maar groter. Ongelijkheid moet niet bestreden worden met ongelijkheid. Zo werkt het niet. Dat doet mij altijd denken aan die feministische bakesale. Koekjes voor gelijkheid: mannen 1 euro en vrouwen 75 cent. Op internet is deze erg bekend en iedereen lacht er hard om, maar dat precies wat er nu gebeurt met internationale vrouwendag en met alle andere maatschappelijke dingen. Dit is misschien een mooie gedachte, maar de verkeerde aanpak.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt