• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Only fools do what I do, only fools fall


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké nog even volhouden tot half zes oid en dan kan ik bankhangen en slaap inhalen voor ik morgen aan de slag moet met onderzoek nummer twee en een segmentatie schema. Nog even doorzetten.


    Happy Birthday my Potter!

    I saw you in my dreams tonight... It was magical. But now reality is kicking in and I am on the verge of crying. Why can't I figure out if you somehow feel the same?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I want to stay at home today...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik haat het als mensen me vroeg gaan appen terwijl ik nog lang kan slapen.

    // Beetje teleurgesteld in het in-game model van Skadi en Kaldr. Maar in het ontwerp programma heeft alles meer details. Ik hoop dat de een warrior is.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 7:26 ]

    Dirtyd schreef:
    I want to stay at home today...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Unbelievable

    Dirtyd schreef:
    I want to stay at home today...


    26 - 02 - '16

    Eh, het ging redelijk goed, tot nu. Nu gaat het minder. Misschien had ik beter thuis kunnen blijven. Ach, daar is het nu te laat voor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ik ga mijn kind later altijd kleurpotloden geven zodat hij/zij later goed gaat worden in tekenen. Damn I really enjoy my life thanks to my drawing talent.

    Mijn moeder kon helaas niet afstuderen, ze wou tekenlerares worden. Ik kan me herinneren dat zij mij altijd liet oefenen. Soortvan privéles thuis. Haha

    I love my bed. Ik wil hier voor de rest van mijn leven blijven.


    What would Emma do?

    Daag bedje, ik mis je nu al :c


    26 - 02 - '16

    Ik voel mezelf zo super ziek en misselijk. Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die 3 voor 2 aanbieding van Large is zo aantrekkelijk, jammer dat maar zo'n klein deel bij deze actie hoort. Net de mooie dingen van Five Finger Death Punch zitten niet in deze actie :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt