• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Ik ga dood van binnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen heeft een perfect leven en zit in commissies en heeft een berg vrienden en ik ben een loser.


    Slightly drunk.

    Ik ga me ziek melden voor theater vanavond en me op mijn kamer verstoppen :')

    Mijn hamster is echt een fucking rebel. Verdomde puber.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik moet echt zo fucking hard lachen (lees: huilen) om mensen die denken dat ik een arrogant, egocentrisch wijf ben dat zich te veel meent en van aandacht houdt, ook al weet ik héél goed dat ik zo overkom soms. Terwijl ik het in werkelijkheid doe omdat ik totaal geen zelfvertrouwen heb en bang ben dat mensen dat door mijn muur heen kunnen zien.

    Just wanted to say that.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Me: 'Ik heb echt zo'n leuk vest gezien, ik denk dat ik hem ga kopen.'
    Vrienden (in koor): 'Is hij soms zwart?'

    Volgens mij begin eindelijk ik het idee dat ik schattig ben door mijn krullen te verdringen met mijn muzieksmaak en kledingstijl :')

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 12:00 ]

    Ik wil en moet zo vreselijk veel doen, maar ik kan het niet.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    Me: 'Ik heb echt zo'n leuk vest gezien, ik denk dat ik hem ga kopen.'
    Vrienden (in koor): 'Is hij soms zwart?'

    Volgens mij begin eindelijk ik het idee dat ik schattig ben door mijn krullen te verdringen met mijn muzieksmaak en kledingstijl :')


    Gosh, ik snapte het eerst niet want in plaats van vest las ik vent, dus ik dacht; Waarom zou je een vent kopen? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Gosh, ik snapte het eerst niet want in plaats van vest las ik vent, dus ik dacht; Waarom zou je een vent kopen? :')


    Ja, ik ga een zwarte vent kopen, logisch toch?
    Dit is echt te racistisch :')

    Niet janken, Shania. Niet op school.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh. Hooikoorts zou zoveel verklaren, wow.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trees schreef:
    (...)

    Ja, ik ga een zwarte vent kopen, logisch toch?
    Dit is echt te racistisch :')


    Lol, ik had de rest nog niet eens gelezen tho, want toen kwam ik er achter dat er vest stond, dus het ging puur om de eerste zin :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wat doe ik nee help


    i put the fun in funeral

    I just earned an Achievement in my life
    I hugged my crush

    Achievement schreef:
    I just earned an Achievement in my life
    I hugged my crush


    OMYGOSH. YAY C:
    En, en, en...? C:
    Hoe was het??


    26 - 02 - '16