• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    We zitten hier op een Nederlandse site. Waarom praat de helft van de meisjes hier dan zinnen en woorden Engels? Ik kan me daar zo verschrikkelijk aan ergeren.


    United we stand, divided we fall.

    Chick flick fase is back...


    What would Emma do?

    Omfg I love you so much. Alles wat ik wilde was dat iemand eens tegen mij zei: kom op we gaan wat leuks doen want je bent mijn beste vriendin en ik ga je opvrolijken. Zoals ik ooit bij mijn voorheen beste vriendin heb gedaan toen zij het moeilijk had. Haar meegenomen naar movie park Germany om er één dagje echt helemaal uit te zijn. Heb de vakantie later ook voor haar betaald, gewoon omdat beste vriendinnen dat doen en nooit heeft ze zoiets teruggedaan.
    Zo'n vier jaar gewacht op niks en nu is er daar opeens wel iemand die zoiets doet. Ik kan eindelijk weer eens ontzettend dankbaar zijn voor twee geweldige vriendinnen die ik heb. Ik mag dan misschien uitgeput en een wrak zijn, maar voor nu ben ik wel even heel gelukkig en dat is voor het eerst in tijden. (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Gambit schreef:
    We zitten hier op een Nederlandse site. Waarom praat de helft van de meisjes hier dan zinnen en woorden Engels? Ik kan me daar zo verschrikkelijk aan ergeren.


    Persoonlijk is dat omdat ik 1) de Nederlandse taal verschrikkelijk vind, 2) Engels voor mij een diepere betekenis heeft. Ik zat een tijdje op een Duitse schrijverssite, daar gebeurd precies het zelfde. Als je van tweetalig sprekende mensen af wil kan je het beste op Wattpad gaan :')

    Trees schreef:
    (...)

    Persoonlijk is dat omdat ik 1) de Nederlandse taal verschrikkelijk vind, 2) Engels voor mij een diepere betekenis heeft. Ik zat een tijdje op een Duitse schrijverssite, daar gebeurd precies het zelfde. Als je van tweetalig sprekende mensen af wil kan je het beste op Wattpad gaan :')


    Hier sluit ik me dus bij aan. :') Nederlands is echt een lelijke taal.


    What would Emma do?

    Dan krijg je je examenplanning en krijg je al een paniekaanval.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me dus bij aan. :') Nederlands is echt een lelijke taal.


    Ik associeer het altijd met plat pratende boeren ^^ Engels heeft sowieso ook meer woorden die aansluiten bij wat ik denk of voel, Nederlands is vaak als een puzzelstukje dat nét niet past zodat ik niet helemaal kan overbrengen wat ik wil.

    Trees schreef:
    (...)

    Ik associeer het altijd met plat pratende boeren ^^ Engels heeft sowieso ook meer woorden die aansluiten bij wat ik denk of voel, Nederlands is vaak als een puzzelstukje dat nét niet past zodat ik niet helemaal kan overbrengen wat ik wil.


    Of je kunst soms gewoon helemaal niet op een Nederlands woord komen terwijl het Engels je zo binnen schiet
    Maar ik praat vooral Engels om mijn vaardigheden wat bij te spijkeren


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me dus bij aan. :') Nederlands is echt een lelijke taal.


    Nooo, dat is niet waar. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nooo, dat is niet waar. ^^


    Jawel, zo plat en zonder intonatie en zo. :')


    What would Emma do?

    Tumblr is getting serious



    NOW I'M HUNGRY

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 16:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vanavond patat <3 en bijna weekend. Wat betekend dat ik bijna 20 ben... ik voel me echt nog 16

    Pls reageer even heel snel, ik word nerveus.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Op geen enkele manier overleef ik dit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.