• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Trikova schreef:
    (...)

    ASDFGHJKL <3
    IK HEB HEM AL 125 KEER GEKEKEN OFZO


    ASDFGHJKL OMGGGGG *O* *O* *O* *O* *O* JAAAHHHH SPIDEYYY WIEEEEEEWWWWWQWW


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Trees schreef:
    (...)

    Guess so. Maar ik heb juist de afgelopen tijd zo mijn best gedaan om mensen te helpen en lief voor ze te zijn als ik door had dat ze het moeilijk hadden en zo. Ik begrijp heus wel dat ze hun eigen shit hebben, maar ik had gewoon gehoopt dat iemand op het idee kwam om mij nu een knuffel te geven/bellen/appen/vragen hoe het gaat/laten weten dat ze er zijn of whatever. Ik leg mijn verwachtingen te hoog denk ik, of ik zou er rechtstreeks naar moeten vragen, maar dan voel ik me echt een egoïstisch zeikwijf :')

    He lief ding. Ik kan nu niet bellen, maar ik app nu met je en ik ga je zo vragen hoe het met je gaat. Wees voorbereid. Geen leugens. Oh en ik ben er voor je, sukkeltje. Val me lastig, irriteer me, I dare you. Dat kun jij niet doen, kneusje. I care to much about you. Dus val me lastig zoals ik dat ook gedaan heb. Oké? Kusjes!


    I'm your little ray of pitch black.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ASDFGHJKL OMGGGGG *O* *O* *O* *O* *O* JAAAHHHH SPIDEYYY WIEEEEEEWWWWWQWW

    I KNOW RIGHT!!!!!!!!! Ik word veel te gelukkig van deze trailer!

    //

    Oh wat kan ik toch weer goed liegen...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 20:22 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ehm, juist ja :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wie meldt me morgen ziek voor school en komt films met me kijken om me te entertainen. 8 uur school ga ik namelijk toch niet trekken :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Progression schreef:
    (...)
    Als de rest van de wereld egoïstisch is vind ik het niet meer dan fair dat jij dat dan ook gewoon bent. Geven en nemen, meid. Moet van beide kanten komen.

    Makes it even sense what I'm saying?


    Zo zie ik dat niet, ik zie juist een wereld vol met mensen die het allemaal zelf kunnen handelen en ik niet. Maar dan ben ik waarschijnlijk te kritisch voor mezelf. Het zegt denk ik al genoeg wat er uit de test over mijn zelfbeeld van de psycholoog kwam dinsdag.
    Van de zeven onderdelen heb ik er vijf zorgwekkend onder het gemiddelde (onder de 15%) heb gescoord (waarvan 2 zelfs helemaal op 0, oftewel mijn zelfbeeld staat zeer in de min want het gemiddelde is 50), en twee gewoon 'normaal' onder gemiddeld heb gescoord op 30%.
    Guess I'm a little hard to myself? c':

    Trikova schreef:
    (...)
    I KNOW RIGHT!!!!!!!!! Ik word veel te gelukkig van deze trailer!

    //

    Oh wat kan ik toch weer goed liegen...


    JAAAHHH Wiieewwwww *O*
    Ik ben echt heel vrolijk nu XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    No offence rechter, maar groei en krimp van dierenaantallen is natuurlijk. Als er minder vegetatie is en meer eten voor jakhalsen en wolven komen er uiteindelijk vanzelf weer minder damherten. Dan ga je er toch niet opeens minimaal 80 per week afschieten? Dat doe je toch ook niet bij mensen? Blug ik walg hier echt van. Arme Jamesen en Lily's.


    Happy Birthday my Potter!

    Trees schreef:
    (...)

    Zo zie ik dat niet, ik zie juist een wereld vol met mensen die het allemaal zelf kunnen handelen en ik niet. Maar dan ben ik waarschijnlijk te kritisch voor mezelf. Het zegt denk ik al genoeg wat er uit de test over mijn zelfbeeld van de psycholoog kwam dinsdag.
    Van de zeven onderdelen heb ik er vijf zorgwekkend onder het gemiddelde (onder de 15%) heb gescoord (waarvan 2 zelfs helemaal op 0, oftewel mijn zelfbeeld staat zeer in de min want het gemiddelde is 50), en twee gewoon 'normaal' onder gemiddeld heb gescoord op 30%.
    Guess I'm a little hard to myself? c':


    It makes me sad to hear that :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat doe je toch ook niet bij mensen?

    Déden we dat maar eens.


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    (...)
    Déden we dat maar eens.


    True dat zou rechtvaardiger zijn dan onschuldige dieren random afknallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hoop zó dat wiskunde morgen perfect gaat en dat ik geen spijt ga krijgen van het niet-herkansen van natuurkunde D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Ik hoop zó dat wiskunde morgen perfect gaat en dat ik geen spijt ga krijgen van het niet-herkansen van natuurkunde D:

    Héél veel succes toegewenst!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kenways schreef:
    Wie meldt me morgen ziek voor school en komt films met me kijken om me te entertainen. 8 uur school ga ik namelijk toch niet trekken :c


    Ik, Ik! *Pulls out nursery costume*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Ik, Ik! *Pulls out nursery costume*


    Yesh ;D You may pick the movie c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."