• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Met sommige mensen valt er echt niet te discussiëren, ugh.
    En wat doe ik op Q? Ik moet leren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Juist... *schudt hoofd en gaat door met leven* :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, dat was een goede trailer...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Faded = best song ever.

    Koude rilling, maar een warm gevoel vanbinnen wanneer ik aan jou denk...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    DE NIEUWE CIVIL WAR TRAILER MAAKTE TEVEEL EMOTIES BIJ ME LOS
    MAAR SDLJCBSJKCBSLJCB SKJ


    WAT? WAAR? HOE? TELL ME MORE!!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Man, ik hoor alles van GTST en ik begin het langzaam te haten om de één of andere reden :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    WAT? WAAR? HOE? TELL ME MORE!!!


    ASDFGHJKL <3
    IK HEB HEM AL 125 KEER GEKEKEN OFZO


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had gisteren een vrij goede dag - relatief gezien dan. Maar vanavond is het echt verschrikkelijk en ik had zo gehoopt dat iemand het op zou merken, maar alleen mijn moeder zei wat: 'kind, maak toch niet overal zo'n probleem van'. Yea, thanks mom. I want to stop being me


    Mensen zijn egoïstisch of snappen je niet. Simple as that. Je moet het allemaal maar zelf uitzoeken en niemand die je daarbij wil/kan helpen.


    Slightly drunk.

    Trikova schreef:
    (...)

    ASDFGHJKL <3
    IK HEB HEM AL 125 KEER GEKEKEN OFZO


    Ik ben ergens ook een beetje verdrietig, omdat het de laatste trailer is. En nu duurt het nog zo lang tot de film er eindelijk is.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik ben ergens ook een beetje verdrietig, omdat het de laatste trailer is. En nu duurt het nog zo lang tot de film er eindelijk is.

    Ik dacht serieus dat ik de enige was die daarom verdrietig was...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Progression schreef:
    (...)

    Mensen zijn egoïstisch of snappen je niet. Simple as that. Je moet het allemaal maar zelf uitzoeken en niemand die je daarbij wil/kan helpen.


    Guess so. Maar ik heb juist de afgelopen tijd zo mijn best gedaan om mensen te helpen en lief voor ze te zijn als ik door had dat ze het moeilijk hadden en zo. Ik begrijp heus wel dat ze hun eigen shit hebben, maar ik had gewoon gehoopt dat iemand op het idee kwam om mij nu een knuffel te geven/bellen/appen/vragen hoe het gaat/laten weten dat ze er zijn of whatever. Ik leg mijn verwachtingen te hoog denk ik, of ik zou er rechtstreeks naar moeten vragen, maar dan voel ik me echt een egoïstisch zeikwijf :')

    Dit hele album reflecteert al mijn gevoelens what.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sweden did it again. Male abortion (yeah)

    maar dan voel ik me echt een egoïstisch zeikwijf :')

    Als de rest van de wereld egoïstisch is vind ik het niet meer dan fair dat jij dat dan ook gewoon bent. Geven en nemen, meid. Moet van beide kanten komen.

    Makes it even sense what I'm saying?


    Slightly drunk.