• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Trees schreef:
    (...)

    Persoonlijk is dat omdat ik 1) de Nederlandse taal verschrikkelijk vind, 2) Engels voor mij een diepere betekenis heeft. Ik zat een tijdje op een Duitse schrijverssite, daar gebeurd precies het zelfde. Als je van tweetalig sprekende mensen af wil kan je het beste op Wattpad gaan :')


    Ik zeg toch niet dat ik er vanaf wil? Ik zeg alleen dat ik het nogal irritant vind dat mensen het doen c: Volgens mij was dit topic daar voor, of niet?

    Nog maar tweeëntwintig dagen. Jeez, dat gaat snel.


    United we stand, divided we fall.

    Gambit schreef:
    (...)

    Ik zeg toch niet dat ik er vanaf wil? Ik zeg alleen dat ik het nogal irritant vind dat mensen het doen c: Volgens mij was dit topic daar voor, of niet?

    Nog maar tweeëntwintig dagen. Jeez, dat gaat snel.


    Nee, dat klopt. Maar ik voelde me even heel erg aangesproken en was emotioneel verplicht deze mensen te verdedigen :')

    Dit is eigenlijk best eng


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben zo blij dat jullie waarschijnlijk nog een eigen begrafenis kunnen krijgen, met ons erbij dit keer. Opa is nu bij jullie.
    <3
    <3
    <3


    Caution first, always.

    Heerlijk om eerder van stage weg te mogen omdat je goed gewerkt hebt.

    "wat heeft dat met Chocola te maken?"
    "Alles heeft met chocola te maken, Xantha."

    ... Wijze lessen van je beste vriendin be like :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    (...)

    Nee, dat klopt. Maar ik voelde me even heel erg aangesproken en was emotioneel verplicht deze mensen te verdedigen :')


    Oh maar je hoeft niemand te verdedigen. Mensen die het doen mogen het doen, ik erger me alleen nogal snel aan bepaalde dingen c:


    United we stand, divided we fall.

    Ik ga thee zetten, en proberen niet te verdrinken in de zenuwen dat dingen verkeerd opgevat worden.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn opa is serieus de beste. :D

    //Goh leer je nog eens wat, planten hebben ook seksueel overdraagbare ziektes.

    "Male and female Silene latifolia plants differ in per-contact risk of infection by a sexually transmitted disease"

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 17:22 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geloof me mam, als jij 24/7 met mij zou leven zou je mij ook haten :')

    I'm faded

    I freaking love you guys. Dat wou ik even zeggen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik haat sauna's.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me opgebrand.


    26 - 02 - '16

    Peeeoople, kunnen jullie nu alsjeblieeft even reageren, dan kan het online en ben ik heel tevreden. Pretty please?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.