• Hoi.

    Zoals jullie weten is de volgende president van de VS overduidelijk Donald Trump, dus het lijkt me goed om alvast aan zijn gedachtengoed te wennen. De VS heeft tenslotte veel invloed op Europa en dus Nederland.

    Post daarom hier je favoriete Donald Trump quotes, foto's en video's, gewoon omdat het er genoeg zijn!






    Sarah = ongewoon sexy

    "I'll drink water. Sometimes tomato juice, which I like. Sometimes orange juice, which I like. I'll drink different things. But the Coke or Pepsi boosts you up a little."

    - Donald Trump, 2016


    Sarah = ongewoon sexy

    "Private jets cost a lot of money"

    - Donald Trump, 2016



    Sarah = ongewoon sexy

    Ehm mods, kan dit naar Stamcafe? Want het is eigenlijk bloedserieus, niet dat men denkt dat dit zo'n zinloos ToD topic is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Omg Thomas pls. #FeelTheBern


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maar als ik dan toch iets moet zeggen over Trump, mijn favoriete filmpje is als hij Marco Rubio belachelijk gaat maken aan de hand van zijn waterflesje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    26 - 02 - '16

    Sandberg schreef:
    Omg Thomas pls. #FeelTheBern


    Bernie lijkt mega ouderwets, maar is best een toffe vent. Hij zou de meest geschikte zijn. Maar toch gaat het Trump worden, cause AMURICAAA



    Sarah = ongewoon sexy

    Oh God, dit topic gaat me nachtmerries bezorgen. (no_chears)

    Liever een zombie apocalypse dan President Donald Trump, tbh. Hoewel, als hij gekozen wordt krijgen we die ondergang van de wereld waarschijnlijk alsnog wel voor 2021, met of zonder zombies.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaaaa, omfg, MT. Een vriend van mij voorspelde dat hij republican kandidaat ging worden en Hillary democratic kandidaat en uiteindelijk Hillary president. Pfff, het enigste wat positief is aan hillary president is dat Trump het dan niet wordt, maar buiten dat. Liever Sanders.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    "I don't repeat myself. I don't repeat myself."

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 nov 2016 - 15:20 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    26 - 02 - '16


    Sarah = ongewoon sexy


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trump is love, Trump is life.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Patholoog schreef:
    Jaaaa, omfg, MT. Een vriend van mij voorspelde dat hij republican kandidaat ging worden en Hillary democratic kandidaat en uiteindelijk Hillary president. Pfff, het enigste wat positief is aan hillary president is dat Trump het dan niet wordt, maar buiten dat. Liever Sanders.


    + 't feit dat Hillary wellicht meer gedaan krijgt dan Bernie. Ik ben ook meer voor Bernies ideeën, maar ik geloof niet dat die gast zoveel gaat verwezenlijken, terwijl Hillary die achterban wel heeft om dat te kunnen doen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met dat je absoluut geld en mensen met macht nodig hebt om iets te kunnen verwezenlijken, maar 't is wel zo.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried