• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    --

    hahahahahahahaha

    nee lieverd

    nee

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 18:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik eet veel te veel chocolade...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Even serieus. Naambordjes? Zitten we hier in een peuterklasje?


    Slightly drunk.

    Ugh, net twee uur geslapen. Waarom voel ik me daar altijd slechter dan beter door? :')


    What would Emma do?

    Progression schreef:
    Even serieus. Naambordjes? Zitten we hier in een peuterklasje?


    Wij moeten die echt bij minimaal de helft van de vakken hebben. Echt lelijk op de uni maar ja. Dan kunnen ze je tenminste bij naam noemen en ze hebben natuurlijk nooit lang dezelfde studenten.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Wij moeten die echt bij minimaal de helft van de vakken hebben. Echt lelijk op de uni maar ja. Dan kunnen ze je tenminste bij naam noemen en ze hebben natuurlijk nooit lang dezelfde studenten.


    Wij hebben bij onze nieuwe rekendocent naambordjes, omdat hij onze namen zo snel mogelijk wil leren. Hij wil niet dat we nummers zijn, maar mensen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment dat je WiFi het shitty doet en je je 3G aan moet zetten voor normaal internet... Yay daar sta ik echt om te springen *sighs*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Wij hebben bij onze nieuwe rekendocent naambordjes, omdat hij onze namen zo snel mogelijk wil leren. Hij wil niet dat we nummers zijn, maar mensen c:


    Jap, daarom hebben ze het bij ons ook. Je hebt elk blok (vier blokken per jaar) weer andere docenten en in plaats van enkele klassen het hele jaar, geven ze dus elk blok extreem veel verschillende studenten les. Logisch dat ze dan de namen niet zo even snel weten en dit is inderdaad toch iig beter dan een nummer zijn. Ik heb alleen nooit blaadjes om er eentje te maken, want ik doe 90% op de laptop.


    Happy Birthday my Potter!

    Waaaaaisting my credits :'D


    What would Emma do?

    Ik heb nog nooit zo'n miserabel potje Weerwolven van Wakkerdam gezien ;') Het is hilarisch, sorry kandidaten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ahhh knuffels <3 Ik kan ze goed gebruiken nu, fanks

    elke ochtend dat ik naar mijn werk fiets heb ik de neiging om dertig kilometer door te fietsen en op het strand te gaan zitten tot de dag over is.


    i put the fun in funeral

    Oh Merlin, rugpijn wordt weer ondragelijk erg. Snel verder werken zodat ik kan gaan liggen ipv zitten. Ik moet echt zo'n tafeltje dat ik staand kan werken achter de laptop, zodat ik af kan wisselen.


    Happy Birthday my Potter!

    You gun be famous.


    What would Emma do?

    Ik hou van dit nummer en dit album. Ik baal echt dat niemand hem kent because he's perfecttt

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 19:20 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."