• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ga wel weer Minecraft spelen ter afleiding. What a torture...


    I'm your little ray of pitch black.

    Hmpf rot hoofdpijn. Ik word er gestoord van. Heb er helemaal geen tijd voor. Vooral omdat niemand hier thuis na lijkt te kunnen denken oid en alles altijd op mij aan moet komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Echt hoor, meid. Nog even en ik ga gewoon NIET met jou statten en ga gewoon bij Anna blijven logeren! D:
    (ja, je leest dit vast wel, Anna. Dus pas maar op, misschien dat de vraag gesteld gaat worden. De chick met wie ik zou statten blijft maar dr agenda ''vergeten'' te pakken. Echt zwaar hatelijk, want over dr crush kan ze wel doorzeuren maar een agenda pakken en doorbladeren is teveel moeite kennelijk. D: En ik heb al een trienkaartje!)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Echt hoor, meid. Nog even en ik ga gewoon NIET met jou statten en ga gewoon bij Anna blijven logeren! D:
    (ja, je leest dit vast wel, Anna. Dus pas maar op, misschien dat de vraag gesteld gaat worden. De chick met wie ik zou statten blijft maar dr agenda ''vergeten'' te pakken. Echt zwaar hatelijk, want over dr crush kan ze wel doorzeuren maar een agenda pakken en doorbladeren is teveel moeite kennelijk. D: En ik heb al een trienkaartje!)


    Pfffft sommige mensen. Hier ben je altijd welkom though. Ik hoop dat mijn cursus handleidingen met roosters snel komen/we snel weten wanneer de emmen meeting is. Dan kunnen we een handige datum prikken ;p


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Pfffft sommige mensen. Hier ben je altijd welkom though. Ik hoop dat mijn cursus handleidingen met roosters snel komen/we snel weten wanneer de emmen meeting is. Dan kunnen we een handige datum prikken ;p


    Nouja, zoals het er nu uit ziet is er 70% van de stemmen die 17 april kunnen, zo uit mijn hoofd. Ik verwacht dr niet veel stemmen bij en dat dit de datum wordt. Hoewel alles nog kan veranderen. Maar over paar daagjes mag men niet meer stemmen dus dan weten we het. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Nouja, zoals het er nu uit ziet is er 70% van de stemmen die 17 april kunnen, zo uit mijn hoofd. Ik verwacht dr niet veel stemmen bij en dat dit de datum wordt. Hoewel alles nog kan veranderen. Maar over paar daagjes mag men niet meer stemmen dus dan weten we het. ^^


    Ik hoop dat je de 16e bedoelt want op zondag kan ik niet :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ik hoop dat je de 16e bedoelt want op zondag kan ik niet :')


    Ik heb het even nagekeken en je hebt gelijk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan maar beter verdwijnen. Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat niemand hier me zal gaan missen.

    //

    Nevermind me, I'll just vanish like I always do...

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 16:24 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil echt mijn profiel veranderen aka Punisher style maar ik wil deze ook niet kwijt. Maar... JON BERNTHAL ALS FRANK CASTLE THO


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe heb ik het de hele schooldag gered? Ik stond echt op het punt om op te geven en heb het gewoon gedaan.

    Het zou fijn zijn als je eens in gaat zien dat ons team bestaat uit vier mensen, en geen twee. Wij twee hebben minstens zoveel gedaan als jullie (zeker gisteren toen wij fucking alles moesten regelen). Urgh.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dirtyd schreef:
    Ik kan maar beter verdwijnen. Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat niemand hier me zal gaan missen.

    //

    Nevermind me, I'll just vanish like I always do...


    I would miss you.. like, I'm only on the forum, but I would actually really mis you and your great spirit on Quizlet.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 16:35 ]

    Tresna schreef:
    (...)

    I would miss you.. like, I'm only on the forum, but I would actually really mis you and your great spirit on Quizlet.


    Het was meer voor mensen in real life, but thank you anyways <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Doe ik eens iets goeds voor een ander, mis ik de trein.

    Oke dit is een hel. Er zit een meid bij mij in die praatgroep die ik ken, en laat ik zeggen dat we elkaar niet echt mogen. Dayum.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.