• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Hoi

    Ik wil dit echt niet meer... Godverdomme, en ik zit weer te janken. Voor de zoveelste keer vandaag. Kan ik bij iemand anders komen wonen, want ik hou het hier serieus niet meer vol!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik wil dit echt niet meer... Godverdomme, en ik zit weer te janken. Voor de zoveelste keer vandaag. Kan ik bij iemand anders komen wonen, want ik hou het hier serieus niet meer vol!


    Kom maar hier.We've got cookies.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Soms (aka daarnet) vraag ik me af of er ooit iemand verliefd kan worden op een wicht dat ABBA staat te zingen in het pashokje van de Decatlon, terwijl ze een skibroek staat te passen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh wauw dat je zo kan verlangen naar een persoon... is het al zaterdag avond???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wasikowska schreef:
    Soms (aka daarnet) vraag ik me af of er ooit iemand verliefd kan worden op een wicht dat ABBA staat te zingen in het pashokje van de Decatlon, terwijl ze een skibroek staat te passen.

    Klinkt juist heel leuk? ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Kom maar hier.We've got cookies.

    on my way <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eerst Star Wars, toen Shadowhunters en nu iets waarbij ik een lieveheersbeestje en een kat ship. De afgelopen paar maanden zijn een wilde wervelwind van onverwachte fandoms.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet niet hoe ik hier over moet denken

    I wish I had the guts to actually talk to you instead of stalking you during class. Waarom vind ik altijd mensen leuk waar ik nauwelijks omgang mee heb? Het is niet eerlijk ;c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Opeens afschuwelijk moe en ik weet 99% zeker dat het aan mijn eetpatroon ligt maar slecht eten is zo lekker meh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wasikowska schreef:
    Soms (aka daarnet) vraag ik me af of er ooit iemand verliefd kan worden op een wicht dat ABBA staat te zingen in het pashokje van de Decatlon, terwijl ze een skibroek staat te passen.


    100% wel
    Ik heb het hier al vaker gezegd, iedereen is lovable.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    lekker ontspannen in de trein met een warme bekertje chocolademelk.
    Had ik even nodig na al dat tekenwerk blugh.

    Sandberg schreef:
    (...)

    100% wel
    Ik heb het hier al vaker gezegd, iedereen is lovable.


    Aardig. <3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oké, journalistiek in Groningen is bijna zeker uit de masters die ik overweeg en dat maakt me toch best wel verdrietig. Maar ik zal toch nooit een journalist kunnen worden. (maar wat dan wel?)


    Rest in Peace, Son of Gondor