Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik wil dit echt niet meer... Godverdomme, en ik zit weer te janken. Voor de zoveelste keer vandaag. Kan ik bij iemand anders komen wonen, want ik hou het hier serieus niet meer vol!
Trikova schreef:
Ik wil dit echt niet meer... Godverdomme, en ik zit weer te janken. Voor de zoveelste keer vandaag. Kan ik bij iemand anders komen wonen, want ik hou het hier serieus niet meer vol!
Kom maar hier.We've got cookies.
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Soms (aka daarnet) vraag ik me af of er ooit iemand verliefd kan worden op een wicht dat ABBA staat te zingen in het pashokje van de Decatlon, terwijl ze een skibroek staat te passen.
Le Beau nest que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
Wasikowska schreef:
Soms (aka daarnet) vraag ik me af of er ooit iemand verliefd kan worden op een wicht dat ABBA staat te zingen in het pashokje van de Decatlon, terwijl ze een skibroek staat te passen.
Eerst Star Wars, toen Shadowhunters en nu iets waarbij ik een lieveheersbeestje en een kat ship. De afgelopen paar maanden zijn een wilde wervelwind van onverwachte fandoms.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
I wish I had the guts to actually talk to you instead of stalking you during class. Waarom vind ik altijd mensen leuk waar ik nauwelijks omgang mee heb? Het is niet eerlijk ;c
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Wasikowska schreef:
100% wel
Ik heb het hier al vaker gezegd, iedereen is lovable.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Oké, journalistiek in Groningen is bijna zeker uit de masters die ik overweeg en dat maakt me toch best wel verdrietig. Maar ik zal toch nooit een journalist kunnen worden. (maar wat dan wel?)