• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 16:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tresna schreef:
    Ik ben het zó hier mee eens, eindelijk zegt iemand het eens :') Held.


    Hahahahaha geweldig jij :')

    @Escapism je signature herken ik uit duizenden. Jij bent echt geweldig wist je dat!

    Dirtyd schreef:
    Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste (:


    Colossus that's me!! ^^ Wauw ik lees nu pas t beginpost, heel slecht van mij :') dat is echt wel héél lang geleden ja haha. Wat fijn dat je het verder oppakt Quizlet kan zeker Love gebruiken

    Super Nice profielfoto en je lijkt me heel erg lief!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Je username is really really pretty en je lijkt heel gezellig.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 18:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Je profielfoto is enorm schattig en je maakt men dag nog beter dan die al is x


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    SmaII schreef:
    Je username is really really pretty en je lijkt heel gezellig.


    obsessive rage

    SmaII schreef:
    Je username is really really pretty en je lijkt heel gezellig.

    Je bent een fijn persoon om mee te praten. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Mooi profiel xx


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    SmaII schreef:
    Je username is really really pretty en je lijkt heel gezellig.


    Heaven is a place that we all have

    Die pf, tho.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mooie usernaam! En mooi profiel xx


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    SmaII schreef:
    Je username is really really pretty en je lijkt heel gezellig.


    Some people are art and do art at the same time

    Je lijkt me een aardig iemand. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je hebt serieus een mooie profielfoto


    obsessive rage