• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 16:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wauw, mooi profiel heb je! ;o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cutie!


    16 - 09 - '17

    Mooie pf...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Jij bent aardig voor zover ik je ken


    obsessive rage

    Leuke status! (:

    Je profiel ziet er awesome uit *^*


    because i knew you, i have been changed for good

    Leuke username en profielfoto. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Mooie pf!


    obsessive rage

    Je hebt een heel leuke profielfoto. ^^ En ik vind dat je heel leuke quizzen maakt!


    What would Emma do?

    Ik vind dat je een hele leuke persoonlijkheid hebt. Je vrolijkt het forum altijd op. ^^

    Ondanks ik je niet echt goed ken, vind ik je wel een tof persoon.


    16 - 09 - '17

    Sweetheart, je bent gewoon de beste. Je bent lief, grappig, slim, betrouwbaar en je staat klaar voor me wanneer er iets is. Ik waardeer dat heel erg en ik vind jou gewoon echt een fantastisch persoon en hoop dat we nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bevriend zullen zijn. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind je username echt awesome. (:


    The truth is out there.

    Ik vind je icon erg mysterieus en mooi.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Leuk profiel!


    The sun will rise and we will try again.