• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Lily_Evans - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Paian- Pain absorbtion - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    MatthewMMurduck - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    Dorchadais - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian -Lloyd - Pain Inducement Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.

    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 21:10 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hi, sorry dat ik even niet gereageerd had. Mijn laptop is gecrasht en mijn vader had zijn laptop mee naar een congress. Ik ga nu snel verder met mijn rol.


    Carpe Noctem

    Paian pagina 8 is af. (is hij goed zo?)


    Carpe Noctem

    Ik ga aan mijn rol beginnen, voor er weer plots dingen tussen komen :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."



    ___________________________________
    "There's no way that I'm running away."
    _______________________________________




    ___________________________________
    "What you need from me isn’t playing a guitar
    or sympathy
    it’s my honest heart."

    _______________________________________
    Nikola Beniamin Vasilyev

    Wake up the victim of violence, shut the breath of the lifeless."


    — Naam
          x Nikola — From the Latin Nicolaus, a derivative of the Greek Nikolaos (victory of the people), a compound name composed of the elements nikē (victory) and laos (the people). The name was borne by St. Nicholas, a 4th-century bishop of Myra who is regarded as the patron saint of Russia and Greece, and of children, sailors, and wolves. The meaning of the name is Victory of the people — Slavic
          x Beniamin — Romanian form of Benjamin, as well as the form used in the Greek and Latin Bibles — Romanian
          x Vasilyev — Derived from the given name VASILIY — Russian


    — Leeftijd
          Nikola is 19 jaar oud, geboren op 29 mei.

    — Mutatie
          Nikola's mutatie is pyrokinese. Dit houdt in dat hij vuur kan manipuleren, sturen en - als hij zijn best even doet - creëren.


    — Uiterlijk
    [Faceclaim: Nico Tortorella] Nikola heeft om te beginnen donkerbruine lokken haar. Deze zullen nooit in een fatsoenlijk model zitten, aangezien zijn haren nogal eigenwijs zijn. Nikola heeft deze strijd een lange tijd opgegeven en zal ze in de ochtend nog wel kammen, maar moeilijke modellen zullen niet komen.
          Nikola's ogen zijn officieel groen, echter zullen zijn ogen ook wel eens grijs over doen komen. Verder zal het niet vaak zijn dat een (glim)lach/grijns zijn gezicht siert. In de weinige gevallen dat dat wel gebeurt, zal je een rechte rij tanden zien. Verder is Nikola een jongen van gemiddelde lengte - hij is zo ongeveer 1 meter 78. Nikola heeft een redelijk normale kledingstijl; jeans, een blouse of shirt met bandlogo's erop, een leren jas en een paar oude Converse All Stars.


    — Innerlijk
    — Plus
    × Standvastig
    × Doelgericht
    x Geordend
    × Aanpassingsvermogen
    × Presteert goed onder druk
    × Zelfverzekerd/altijd zeker van zijn zaak
    — Min
    × Afstandelijk
    × Eenzaam
    × Zijn voorkeur is om alleen te werken
    × Komt emotieloos over
    × Sarcastisch/duistere humor
    × Pessimist


    — Verleden
    Yego sem'ya — Zijn familie
          × Contantin Vasilyev — Vader — Overleden — Roemeense origine
          × Alyona Vasilyev — Moeder — Levend — Russische origine


    Nikola's ouders ontmoetten elkaar in Moskou. Het klikte direct goed tussen de twee, en na een jaar heen en weer te reizen tussen Rusland en Roemenië besloten Constantin en Alyona naar Amerika te gaan om een toekomst op te bouwen. In deze periode was Alyona namelijk zwanger van Nikola. Nikola werd geboren in Ohio, Cleveland. Toen Nikola 7 jaar oud was, overleed zijn vader door een ongeluk op het werk. Drie jaar later begon zijn mutatie te ontwaken. Zijn moeder wist geen raad met het jongetje, en enige tijd later doken er mannen op die hem uitnodigden voor de school waar hij nu altijd nog heen gaat.


    — Relaties
    *Insert relaties*

    — Extra
    Hoewel hij in Amerika is geboren, spreekt Nikola nog wel met een aardig accent. Hij spreekt ook een aardig woordje Russisch en nog een paar woorden Roemeens. Nikola is fan van een aantal Alternatieve Rock/metal bands waar je regelmatig shirts van zal zien. Ook hangt zijn muur vol met posters van deze bands. Nikola's passie is gitaar spelen, en hij gamet ook veel.

    Ik post mijn rol even, voor mijn laptop weer besluit me te gaan haten x)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 22:57 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mijn rol is ook klaar!

    Ik geef jullie tijd voordeel^^
    Omdat ik een goed weekend heb gehad op Dutch Comic Con^^

    @ Dirtyd Zonder mutatie kan ik niet veel xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik geef jullie tijd voordeel^^
    Omdat ik een goed weekend heb gehad op Dutch Comic Con^^

    @ Dirtyd Zonder mutatie kan ik niet veel xD


    Ik ben nog altijd aan het twijfelen :')
    Hij was dan ook nog niet helemaal af haha. Zou Nikola anders Pyrokinese mogen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Ik ben nog altijd aan het twijfelen :')
    Hij was dan ook nog niet helemaal af haha. Zou Nikola anders Pyrokinese mogen?




    wat is het verschil tussen Pyro en pyrokinese?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)



    wat is het verschil tussen Pyro en pyrokinese?


    Niets. Pyro is vuur en (pyro)kinese is het manipuleren van. Dus het is hetzelfde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)



    wat is het verschil tussen Pyro en pyrokinese?


    Een hoofdletter :')
    Mijn vingers vonden het blijkbaar nodig pyrokinese met een hoofdletter te schrijven


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Een hoofdletter :')
    Mijn vingers vonden het blijkbaar nodig pyrokinese met een hoofdletter te schrijven


    We hebben een pyromaantje nu ^^ xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oke klein vraagje. Hoe maken jullie zulke goede rol lijstjes tell me ik wil dat ook zo doen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Egh oké, ben ik weer. Ik wil eigenlijk toch heel graag meedoen, alleen tot volgende week vrijdag heb ik het echt super druk, dus daarom haakte ik af. Maar ik zie het topic de hele tijd voorbij komen en ik ben zo enthousiast haha. Dus mocht het geen probleem zijn dat ik tot volgende week vrijdag niet heel actief ben, dan zou ik toch nog een vrouwelijke rol willen. (Lekker wispelturig, I'm so sorry)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb t ook druk (like komende 2 week)
    Dus ik zeg: joinen


    Aan niets denken is ook denken.

    Sempre schreef:
    Egh oké, ben ik weer. Ik wil eigenlijk toch heel graag meedoen, alleen tot volgende week vrijdag heb ik het echt super druk, dus daarom haakte ik af. Maar ik zie het topic de hele tijd voorbij komen en ik ben zo enthousiast haha. Dus mocht het geen probleem zijn dat ik tot volgende week vrijdag niet heel actief ben, dan zou ik toch nog een vrouwelijke rol willen. (Lekker wispelturig, I'm so sorry)


    Ik heb zelfs Anna haar rol laten maken en ze springt vanaf april pas in dus no problem


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."