• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Lily_Evans - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Paian- Pain absorbtion - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    MatthewMMurduck - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    Dorchadais - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian -Lloyd - Pain Inducement Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.

    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 21:10 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik heb zelfs Anna haar rol laten maken en ze springt vanaf april pas in dus no problem


    Dat is het al over ruim drie dagen though :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, ik ben vanaf de 8ste echt actief, maar ik hoop tussendoor zo nu en dan wel iets te kunnen schrijven. Maar goed, ik was aan het denken, is het goed als mijn personage onzichtbaar kan worden en door muren kan lopen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ja, ik ben vanaf de 8ste echt actief, maar ik hoop tussendoor zo nu en dan wel iets te kunnen schrijven. Maar goed, ik was aan het denken, is het goed als mijn personage onzichtbaar kan worden en door muren kan lopen?


    Het zijn twee aparte mutaties... Dus ik ben bang dat je moet kiezen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Het zijn twee aparte mutaties... Dus ik ben bang dat je moet kiezen


    Mweh, ik wilde een kampioen in verstoppertje haha. Ehm, ik ga even verder nadenken.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asgardian --> Furiae


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is Paian goed zo? Pagina 8


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Is Paian goed zo? Pagina 8


    Ja zeker!

    Ik kijk meer naar de mutatie en de algemene dingen en niet zo zeer naar de details omdat ik vind dat je character nog groeit in de RPG.

    Als iemand bezwaar heeft, hoor ik het graag.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn personage in pagina 9 is af.

    Is het goed?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    Mijn personage in pagina 9 is af.

    Is het goed?


    Hij is goed maar hou er wel rekening mee dat je wel beperkt wordt om je krachten te gebruiken omdat die best gevaarlijk is. Je zult wss training krijgen van professor X


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Is er nog plaats voor een meisje?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Is er nog plaats voor een meisje?


    Jazeker!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ja zeker!

    Ik kijk meer naar de mutatie en de algemene dingen en niet zo zeer naar de details omdat ik vind dat je character nog groeit in de RPG.

    Als iemand bezwaar heeft, hoor ik het graag.


    Zolang de personen die rollen aanmaken de verantwoordelijkheid nemen geen Mary Sue's of Gary Stu's aan te maken :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Zolang de personen die rollen aanmaken de verantwoordelijkheid nemen geen Mary Sue's of Gary Stu's aan te maken :Y)


    en dat :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kan ik nog meedoen?


    Save me

    beautiful1996 schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    ja hoor


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."