• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:44 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Het maken van een nieuwe story werkt ook niet (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Nu weet ik hoe Ash van Pokémon zich voelt. I gotta catch em all.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ProngsPotter schreef:
    Lol, ik zit vast op 36 en kom geen eitje meer vooruit. Nada, noppes XD


    ik zit op 35! Een paasei verwijderd van jou haha. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb er twee, hell yeah. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik leer ook zo veel nieuwe dingen nu. Vroeg me altijd af waarom bij sommige users wel alle oude usernames op hun profiel stonden en bij anderen niet, maar dat staat dus in de instellingen, hahah

    Inclination schreef:
    Nu weet ik hoe Ash van Pokémon zich voelt. I gotta catch em all.


    I wanna be the very best, like no one ever was ;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I wanna be the very best, like no one ever was ;c


    To catch them is my real test!


    Heaven is a place that we all have

    Klopp schreef:
    Het maken van een nieuwe story werkt ook niet (cat)

    daarna moet je hem verwijderen : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoe leuk zou het zijn als alle eitjes netjes genummerd zijn, behalve één. Bijvoorbeeld dat nr 100 het laatste eitje is, maar dat er geen eitje 99 bestaat. :3

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 15:21 ]


    She's imperfect but she tries

    Dodeka schreef:
    (...)

    ik zit op 35! Een paasei verwijderd van jou haha. :')

    Mwoehahahahahah, 38 hier :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mignon schreef:
    Hoe leuk zou het zijn als alle eitjes netjes genummerd zijn, behalve één. Bijvoorbeeld dat nr 100 het laatste eitje is, maar dat er geen eitje 99 bestaat. :3

    XDDD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:
    Ik heb er twee, hell yeah. :Y)


    Hahaha, you're a genius. :'D Ik heb er ook lang over gedaan verder dan dat te raken. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb daarnet paasei 71 gevonden = minstens 71 paaseieren? :')

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 14:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Mwoehahahahahah, 38 hier :Y)


    NOOOO!! hahahah, :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Troje schreef:
    Ik heb daarnet paasei 71 gevonden = minstens 71 paaseieren? :')

    Ik heb 75 ook al ^^

    39 ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.