• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    51 ik wil er nog een aaaaah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik weet niet of de paaseieren het aantal creaties over Tokio Hotel kunnen evenaren. :Y)

    XD


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb echt het gevoel dat ik Neko Atsume aan het spelen ben maar dan met Paaseieren :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik v-vind er geen me-he-heeeer. Boehoe. Ik heb er nog maar 33. Misschien.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 16:49 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik ben voor de fun ook aan het zoeken, maar dit vind ik tbh best lastig. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Gandhi schreef:
    51 ik wil er nog een aaaaah.

    WHAAAT?! Hoe kom jij er aan zoveel? Ik heb er nog niet eens 40!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Pfff ik loop helemaal vast. Ik heb er nu 48 en heb de moed al helemaal opgegeven :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Credits doneren werkt niet. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Credits doneren werkt niet. :W

    Lijstje aanmaken ook niet. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Ledecky schreef:
    Credits doneren werkt niet. :W


    Naar mij, hopelijk? (wbw)


    What would Emma do?

    Ik heb de grote fout gemaakt om een abo op dit topic te nemen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ledecky schreef:
    Credits doneren werkt niet. :W


    En ik zie het weer zitten om verder te doen aan wiskunde, na zo'n opmerking.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Invincibility schreef:
    (...)
    WHAAAT?! Hoe kom jij er aan zoveel? Ik heb er nog niet eens 40!

    Same. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Lijstje aanmaken ook niet. :W


    Nee inderdaad, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb het gevoel dat ik een grote vis op het forum aan het missen ben :')
    EDIT: ik heb er onderhand 54

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 16:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque