• Jeey eindelijk zijn de examens gedaan! Ik ben zo blij we hebben vandaag zeg maar een soort van halve dag. Morgen gaan we zwemmen met alle jaars of schaatsen. Donderdag hebben we een hele dag geen school. En vrijdag hebben we een hele dag school :( en ons rapport!
    Ik ben enorm zenuwachtig voor rode letters!

    Om dit topic nuttig te houden: hoe zijn de examens bij jullie gegaan??


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Lol ik zit er nog middenin :')

    Morgen mijn favoriete buisvak; Latijn :'D


    Wij krijgen onze resultaten over een mooie maand.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voor Frans en Wiskunde weet ik het al:

    73,3 en 88!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb helaas geen examenperiodes meer die af kunnen lopen. Ik zit nu wel in een periode waar veel eindopdrachten en tentamens gepland staan, toevallig, dus ik zou het een tentamenperiode kunnen noemen. Maar feitelijk kan ik dat altijd hebben, op de zomer en kerstvakantie na :')


    Happy Birthday my Potter!

    Debbaut schreef:
    Voor Frans en Wiskunde weet ik het al:

    73,3 en 88!*O*


    Jarne damn boy, droompunten gast dit maakt me onzeker! D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zit in de derde graad en heb geen examens meer met Pasen, hihi c: Mijn rapport heb ik vorige vrijdag gehad, ben geëindigd met een totaal van 79%^^ Heb vandaag ook m'n laatste dag school gehad (:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 16:19 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Ik zit in de derde graad en heb geen examens meer met Pasen, hihi c: Mijn rapport heb ik vorige vrijdag gehad, ben geëindigd met een totaal van 79%^^ Heb vandaag ook m'n laatste dag school gehad (:


    Wat leuk zeg :( ik heb nog 3 dagen school voor wat eigenlijk wat is het nut daarvan!?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik krijg vrijdag mijn resultaten dus nu mogen jullie genieten van mijn Dagelijks Werk-percentage. Dus taken, attitude, toetsen, alles behalve de examens.

    84% gemiddeld.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb morgen en overmorgen nog examens, maar heb de moeilijkste vakken vandaag en gisteren gelukkig al gehad! Ben wel een beetje bang om mijn cijfers terug te krijgen, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Troje schreef:
    (...)

    Jarne damn boy, droompunten gast dit maakt me onzeker! D:


    Solly!(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    IK WIL OOK EXAMENS JONGENS.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, was ik ook maar klaar! De enige examens die er nog aan zitten te komen voor mij zijn over anderhalve maand.. de eindexamens >,<

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 17:51 ]

    Ik ga de laatste tentamens niet eens doen. Ga me focussen op de decentrale selectie van BMW aka biomedische wetenschappen. En biologie, maar daar ben ik al aangenomen.


    Slightly drunk.

    Good luck voor degene die nog examens moet maken, en een happy dance voor degenen die al klaar zijn!

    Ik heb pas examens over vier jaar (:

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 18:19 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    SmaII schreef:
    Ik krijg vrijdag mijn resultaten dus nu mogen jullie genieten van mijn Dagelijks Werk-percentage. Dus taken, attitude, toetsen, alles behalve de examens.

    84% gemiddeld.

    Wtf, hoe slim ben jij? XD Ik haal tegenwoordig altijd net geen 80% voor mijn dagelijks werk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tresna schreef:
    Haha, was ik ook maar klaar! De enige examens die er nog aan zitten te komen voor mij zijn over anderhalve maand.. de eindexamens >,<

    Dit. Ik moet nog zooooveel doen de komende paar weken.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...