• Hey mensjes, hier ben ik weer (;

    Ik ga binnenkort weer aan een nieuw verhaal beginnen en een cover voor zo'n verhaal is altijd wel leuk. Helaas zijn mijn fotoshopkunsten nogal belabberd, dus is er misschien iemand die een cover voor mij zou willen maken?

    Om het even handig te maken, heb ik hier een lijstje met wat meer info c:

    Titel: Pferza, en die zou ik er ook graag op willen. Eigenlijk het liefst niet in een sierlijk lettertype, voor de rest ben je helemaal vrij in welk lettertype je kiest, natuurlijk.
    Naam: Mijn naam is Romi De Temmerman en als je die er ergens op zou kunnen zetten, zou dat leuk zijn, maar het hoeft niet per se. Als mijn naam niet mooi uitkomt op de cover, heb ik hem er liever niet op.
    Korte inhoud:
    Oké, er zijn nog heel veel namen en termen die ik moet verzinnen, maar ik hoop toch dat jullie ongeveer snappen waar het overgaat, ook al is mijn korte inhoud op dit moment nogal een chaos:

    Na een nucleaire oorlog waarbij haast de hele mensheid werd uitgeroeid en een groot deel van de aarde werd weggevaagd, ondergaat de mens een evolutie. Deze geëvolueerde mensen, [Naam van hun soort, die ik ook nog moet verzinnen], bouwen de wereld weer op. Daarnaast is hun mentaliteit ook heel anders dan die van de overgebleven 'normale' mensen. Ze richten een soort van 'perfecte' samenleving op, waarin ook de oude mensen (dus degene die niet geëvolueerd zijn) een plekje verdienen. Maar hoe langer de [Naam geëvolueerde mensen] samenleven met de oude mensen, hoe meer wrijving er ontstaat. Het komt zelfs zo ver dat een 'normaal' mens een kind van de [Naam geëvolueerde soort] vermoord. Op dat moment nemen de [Naam geëvolueerde soort] een drastische beslissing; de mensen moeten verdwijnen. En er is maar één manier waarop ze ervoor kunnen zorgen dat geen enkel mens hun perfecte maatschappij zal verwoesten, namelijk de mensheid uitroeien.

    Onder deze geëvolueerde mensen zijn er een paar die een speciale gave hebben. In dit verhaal volgen we [Naam hoofdpersonage], die door een stom toeval in het hoofdkwartier van de menselijke rebellen/terroristen belandt. Hij verwacht dat hij gemarteld en vervolgens vermoord zal worden, maar tot zijn grote verbazing behandelt de grote gezaghebber van de menselijke rebellen hem best goed. Stilaan leert [Naam hoofdpersonage] de schoonheden van het menselijk ras kennen, maar op hetzelfde moment worden ook al zijn vermoedens bevestigd; de mensheid is wreed.

    Op hetzelfde moment is de regering van de [Naam geëvolueerde mensen] op zoek naar een bepaalde gave: Pferza. Veel mensen zeggen dat Pferza, de kracht om iemand te doden met slechts een gedachte, niet meer dan een gerucht is, maar dan ontdekken ze dat Pferza wel degelijk bestaat. En het ergste van al: Pferza is in de handen gevallen van hun grootste vijand; de menselijke rebellen.

    Wat wel belangrijk is voor dit verhaal is dat de geëvolueerde mensen zich dus echt niet meer als mensen zien. Ze zijn superieur aan de mens - vinden zijzelf. Ze beschouwen mensen een beetje zoals wij naar apen kijken - maar dan op een extreem negatieve manier. Dit verhaal vind ik zelf wat moeilijk om uit te leggen, dus hopelijk snappen jullie er iets van.

    Eventuele afbeeldingen: Ik heb echt geen idee... Ik heb ook geen idee hoe ik wil dat deze cover eruit gaat zien, dus jullie zijn echt helemaal vrij.
    Sfeer: Futuristisch.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal, ik vind horizontale covers niet zo mooi.
    Extra:
    - De geëvolueerde mensen hebben allemaal paarse ogen.
    - Mijn hoofdpersonage is een jongen van bijna 18 met kort, ros haar.
    - Het verhaal speelt zich deels af in de grote stad, Ottimay. Het is wel een stad, maar niet zoals wij steden kennen; er is veel groen, er rijden geen auto's, de gebouwen zijn vooral gemaakt uit glas, maar het zijn geen typische wolkenkrabbers, eigenlijk ziet het er meer uit als een dorpje dan als een stad. Daarnaast gaan er ook een heleboel scènes doorgaan in een bos, of in de ondergrondse basis van de rebellen.
    - Als je nog iets zou willen weten dat je kan helpen bij het maken van de cover; just ask c:

    Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.




    Vind het nog best lastig om een goed model te vinden hiervoor

    Krolock schreef:




    Vind het nog best lastig om een goed model te vinden hiervoor

    Ik vind dit model er echt veel beter bij passen!
    Dank je wel c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Whaw dat verhaal klinkt super vet :3 Ik ga ook ff wat proberen ;)


    ~My Mind Is Free~

    Ik hoop dat mijn inspiratie het niet laat afweten terwijl ik aan het prutsen ben. Ik hoop dat mijn cover net zo mooi wordt als al die andere die al zijn verschenen. c:


    Slightly drunk.

    Well, dit is mijn waar kunstwerkje. ^^ Lama weten wat je ervan vindt.




    Slightly drunk.

    En hier zijn mijn ontwerpen. Ik hoop dat het iets is wat je zoekt :)



    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 19:48 ]


    ~My Mind Is Free~

    Ik wil dit even proberen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    cool verhaal! Ik ga zeker wat proberen, maar eerst even engels leren, als ik klaar ben zal ik kijken wat ik voor je kan doen! Heb je eigenlijk een deadline?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Niet dat ik heel weinig tijd heb ofzo... xD gewoon een vraagje


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hermelien_HP schreef:
    cool verhaal! Ik ga zeker wat proberen, maar eerst even engels leren, als ik klaar ben zal ik kijken wat ik voor je kan doen! Heb je eigenlijk een deadline?

    Ik heb niet echt een deadline, sinds het verhaal toch niet online komt^^ Dus neem je tijd (:

    @Peccata: ik vind de cover echt prachtig, maar ik vind het niet echt bij het verhaal passen... Is het heel misschien wel mogelijk om de titel nog weg te halen? (Het past namelijk toevallig wel heel goed bij een ander verhaalidee dat ik nu heb XD)
    @Daveen: Weer een mooie cover, maar ik vind 'm weer niet zo goed bij de verhaallijn passen.
    (Ik voel me zo veeleisend nu XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:

    @Peccata: ik vind de cover echt prachtig, maar ik vind het niet echt bij het verhaal passen... Is het heel misschien wel mogelijk om de titel nog weg te halen? (Het past namelijk toevallig wel heel goed bij een ander verhaalidee dat ik nu heb XD)

    Ik hoop dat je de link met de nucleaire ramp begrijpt? ^^ Ik vond het anders lastig om een plaatje te kiezen wat aansloot bij je plot...

    En helaas heb ik het programma al afgesloten... Dingen toevoegen kan ik nog wel, maar weghalen niet meer, sowwy!


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik hoop dat je de link met de nucleaire ramp begrijpt? ^^ Ik vond het anders lastig om een plaatje te kiezen wat aansloot bij je plot...

    En helaas heb ik het programma al afgesloten... Dingen toevoegen kan ik nog wel, maar weghalen niet meer, sowwy!

    Ja, die link zag ik :') Maar bij dat andere verhaalidee staat een nucleaire ramp meer centraal, vandaar^^
    Wel jammer dat het niet kan, maar toch heel erg bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik weet niet of dit werkt, maar Dit. Hoe sturen jullie je foto's in? Dit is de 2e: hier


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je cover is af! Nu heb ik nog een klein vraagje: is het belangrijk dat het duidelijk te zien is dat de ogen paars zijn (ik heb een paar ogen toegevoegd maar ik weet niet zeker of dit wel mooi wordt als ik et paars maakt).

    Ik kan ook kijken of ik twee versies kan maken, maar dan wil ik wel eerst weten of et de moeite waard is ;)

    Ik post de originele cover als ik thuis ben en mijn conputer ter beschikking heb.

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 16:08 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    Je cover is af! Nu heb ik nog een klein vraagje: is het belangrijk dat het duidelijk te zien is dat de ogen paars zijn (ik heb een paar ogen toegevoegd maar ik weet niet zeker of dit wel mooi wordt als ik et paars maakt).

    Ik kan ook kijken of ik twee versies kan maken, maar dan wil ik wel eerst weten of et de moeite waard is ;)

    Ik post de originele cover als ik thuis ben en mijn conputer ter beschikking heb.

    Het is wel vrij belangrijk dat de ogen paars zijn, maar als je niet goed kunt zien dat ze niet paars zijn, dan maakt het denk ik niet zoveel uit :') Het hangt ook een beetje af van de cover zelf, denk ik^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.