• Ik had het laatste bericht, dus ik besloot maar even een nieuw topic te maken. Origineel topic gemaakt door square.

    Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Weet iemand hoe je wallpapers kan ontgrendelen?
    Ik heb alle spulletjes.
    Alleen moet ik nog twee nieuwe katten vinden. En Frosty op foto krijgen... En nog een paar mementos.
    BRUH Ik kan niet redecoreren... Ik vind dat nergens...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jank. Door de crash van mijn mobiel moet ik alles opnieuw doen. Ik had nog wel bijna 1000 gouden visjes. Dubbeljank.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb alle katten, behalve Frosty. Hij is al wel een paar keer langs geweest, maar heb hem zelf nog niet gezien.

    De laatste 2 (nieuwe) katten (Sapphire & Jeeves) kan je lokken d.m.v. de Fairy-tale Parasol (kosten = 55 gouden visjes)
    Sapphire en Jeeves komen trouwens altijd samen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb 4 momento's ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Weet iemand hoe je de memento van de speciale katten krijgt, zoals Guy Furry?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chaerin schreef:
    Weet iemand hoe je de memento van de speciale katten krijgt, zoals Guy Furry?

    Op dezelfde manier als alle andere momentos?
    Ze veel laten komen en eten zetten dat ze lekker vinden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De momento's van de zeldzame katten krijg je net als bij de gewone katten: zo vaak mogelijk in je tuin laten komen, eten geven, hun favoriete speeltjes neer leggen.

    Ik heb trouwens al wel de momento van Frosty, maar heb hem nog steeds niet gezien ..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    GodOfMischief schreef:
    De momento's van de zeldzame katten krijg je net als bij de gewone katten: zo vaak mogelijk in je tuin laten komen, eten geven, hun favoriete speeltjes neer leggen.

    Ik heb trouwens al wel de momento van Frosty, maar heb hem nog steeds niet gezien ..

    Oke, thanks c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rabiot schreef:
    Ik heb 4 momento's ^^


    Ik heb 36 momento's ^^ (A)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    GodOfMischief schreef:
    (...)

    Ik heb 36 momento's ^^ (A)


    Alright show off :P ik was net zo blij haha


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Rabiot schreef:
    (...)

    Alright show off :P ik was net zo blij haha

    haha duurde wel even hoor, zorgen dat er continu eten in je tuin staat zodat ze zovaak mogelijk langs komen


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ja ja, ik heb Frosty gespot !


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De stomme parasolduo willen maar niet komen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    De stomme parasolduo willen maar niet komen XD


    Kan ook aan het voer liggen wat er staat.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 16:52 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kom hier ook even binnenwandelen. :) Welk voer hebben jullie uitstaan als jullie Lady Meow Meow willen lokken? Ik heb namelijk echt al een week of wat de Luxurious Hammock in mijn tuin staan en hoewel ze volgens de wiki ook Frisky Bits zou eten, wil het tot nog toe nog niet lukken. Ook met Sashimi had ik geen geluk. ):


    She's imperfect but she tries