• M I L I T A R Y | C A M P


    Een aantal (probleem)jongeren worden naar een militaire kamp gestuurd. Geef het dat ze vrijwillig gegaan zijn of door hun ouders gestuurd zijn. Hier blijven de jongeren voor het leren van discipline, respect en teamwork. In dit kamp zijn er ook soldaten in opleiding, ze zijn nog geen echte soldaten. In dit kamp zullen soldaat en student aan elkaar gekoppeld worden. In de drie maanden dat ze daar zullen blijven, moeten ze met elkaar samen leren te werken, of ze elkaar nou mogen of niet. Alles zullen ze samen moeten doen, als de een straf krijgt, zal de ander dat ook krijgen. Zo worden er aan beide kanten iets geleerd. Er zullen van tijd tot tijd ook wedstrijden gehouden worden om te zien hoe de koppels het doen. Als je dingen goed doet, dan krijg je een beloning, als je het fout doet, dan wordt je gestraft. Maar houden ze dit kamp wel uit?

    - Het hoeft geen probleemjongeren te zijn, het mag ook iemand zijn die het leuk leek of iets.

    • Regels
    - Er is een minimum van 250 woorden.
    - Geen ruzie naast de RPG graag.
    - Geen Mary/Gary Sue’s.
    - Max van 2 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag.
    - Doorgeven wanneer je even afwezig bent.
    - Probeer minimaal 1x per week te posten.
    - Have fun. (:


    • Lijstje
    Naam:
    Soldaat/Student:
    Leeftijd (Student; 16 – 21, Soldaat: 18 – 23):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Koppel:
    Extra:


    • Characters

    Rollen VOL!

    Commander: Aidan Dante Vincent Sterling | 1,3 | Asgardian

    Soldaten:
    (Vr)
    - Melaina Zia | 1,1 | Polovina
    - Terry Kristina Jackson | 1,2 | Literatuur
    - Sarah Meira Dayan | 1,4 | Sempre
    - Valerie "Val" Mariah Lewington | 1,3 | Deryth
    (Ml)
    - William Jackson "Liam" James | 1,1 | MatthewMMurdock
    - Devon Nathaniel Lukasaik | 1,4 | Dumbledore
    -

    Studenten:
    (Vr)
    - Yeva Marina Aylesworth | 1,4 | Vices
    - Natalia Kennice George | 1,2 | Falahee
    - Aislinn Valentina Arrington | 1,2 | Shazi
    (Ml)
    - Ezra 'Joseph' Fields | 1,4 | Philip
    - Gereserveerd door Literatuur
    - Jonathan Bryan Smit | 1,4 | Tirzaj

    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 21:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    MatthewMMurdock schreef:
    Liam is af als hij goed is


    Met Liam zou ik wel door de modder willen kruipen. Wbw. sorrynotsosorry c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Met Liam zou ik wel door de modder willen kruipen. Wbw. sorrynotsosorry c'x


    :'D
    Ik ook niet.

    Ik zal alles zo even aanpassen, alles is goedgekeurd qua reserveringen!

    Willen jullie trouwens dat ik de koppels maak (met random picker fz) of de koppels zelf maken?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Deryth schreef:
    Mag ik misschien toch een vrouw?


    Studente of soldaat?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asgardian schreef:
    (...)

    Studente of soldaat?


    Soldaat, als dat geen probleem is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Soldaat, als dat geen probleem is.


    Nee, is goed.

    Ik zet even een stop op de soldaten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Philip schreef:
    (...)

    Met Liam zou ik wel door de modder willen kruipen. Wbw. sorrynotsosorry c'x


    Ghehehehe... Why not?

    Asgardian schreef:
    (...)

    :'D
    Ik ook niet.

    Ik zal alles zo even aanpassen, alles is goedgekeurd qua reserveringen!

    Willen jullie trouwens dat ik de koppels maak (met random picker fz) of de koppels zelf maken?


    Mij maakt het niet uit. Gewoon door een randomiser lijkt me het makkelijkst


    Bowties were never Cooler

    De soldaten kunnen onderling trouwens al wel relaties hebben, als jullie dat willen. Studenten niet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand interesse in een relatie met Liam, positief of negatief?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Iemand interesse in een relatie met Liam, positief of negatief?


    Ik heb Melaina voor je, heb je al een idee?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Praattopic
    Ik heb even een praattopic aangemaakt. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Commandant Aidan Dante Vincent Sterling


    Leeftijd



    25

    Innerlijk

    – Chaotisch/verward
    Aidan is misschien de commandant, maar heel ordelijk is hij niet. Hij raakt altijd wel iets kwijt, of het nou een kledingstuk is of een document. Zijn werkruimte en slaapkamer zijn daarom ook niet een van de netste plekken op de wereld. In een groep waarvan hij de leider is, weet hij echter wel goed de orde te houden en is hier niet chaotisch in.
    Aidan komt ook vaak verward over als hij niet bezig is bevelen uit te voeren. In privé of als je tegen hem praat terwijl hij bezig is, kan hij verward overkomen of niet weten waar ze het over hebben. Sommige dingen vergeet hij dan ook makkelijk. Hij is ook erg gesteld op zijn slaap. Als hij geen wekker had gehad, zou hij zich elke dag verslapen.

    – Sarcastisch/humor
    Aidan is vaak sarcastisch, vooral als hij de leiding over iets heeft. Ook weet hij op de meest verschrikkelijke moment grappen te maken of te lachen. Soms kan hij ook erg droog uit de hoek komen, maar dit komt vooral voor op de momenten dat hij verward overkomt of met zijn hoofd ergens anders zit.

    – Slim

    Hij heeft een goede studie gevolgd voordat hij het leger inging. Aidan is een fan van talen, waardoor hij ook veel cursussen heeft gevolgd voor talen. Hierdoor weet hij meer dan tien talen te spreken. Op het moment is hij bezig met Pools. Hij kent ook gebarentaal.

    – Eerlijk
    Aidan kan best streng zijn, maar hij is wel altijd eerlijk. Hij houdt er dan ook niet van als er tegen hem gelogen wordt. Natuurlijk, net zoals anderen, liegt hij soms over enkele dingen of houdt dingen achter. Als hij bijvoorbeeld niets kwijt wilt over zijn verleden.

    – Ochtendhumeur
    Van tijd tot tijd heeft Aidan last van ochtendhumeur. Alhoewel het dus niet elke dag voorkomt, kun je hem in de ochtend maar beter niet irriteren.

    – Beschermend
    Over degene om wie hij geeft en over wie hij leiding heeft, is hij heel beschermend, soms ten nadele van zichzelf. Als iemand van zijn groep gewond raakt, vindt hij dat erg, al laat hij dat niet zien. Dan komt hij nors over.



    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem.



    – Praktisch
    Aidan is erg praktisch ingesteld en mist daarom soms de dingen die anderen raar vinden, dat begrijpt hij in eerste instantie dan niet totdat het tot hem doordringt. Hierdoor heeft hij ook

    wel eens problemen met de computer, omdat hij er soms niet uitkomt hoe hij iets moet doen.

    – Klusjesman
    Hij is erg handig met zijn handen. Als er iets kapot is, maakt hij dat dan ook vaak zelf. Wanneer hij vrij is, vindt hij het ook soms leuk om dingen te maken.

    – Actief
    Als hij niet bezig is met slapen, houdt hij er wel van om te gaan wandelen of een berg te beklimmen. Hij is graag in de natuur en probeer dan ook zo nu en dan in de natuur te slapen.

    Uiterlijk

    Zijn bruine haar is aan de zijkanten opgeschoren. Als hij er niks aan doet, dan heeft hij redelijk krullend haar. Aidan heeft een licht baardje, maar die scheert hij altijd weg.
    Hij heeft stormgrijze ogen met redelijk lange wimpers. Zijn kaaklijn is strak, op zijn rechterkaak heeft hij een litteken zitten.
    Aidan is een man van 1,86 m lang en heeft een gespierd lichaam. Hier en daar heeft hij littekens zitten, maar de grootsten zitten op zijn rug, waar hij drie grote littekens in lijnen heeft zitten. Er gaat er één over het midden van zijn rug.
    Op zijn onderarmen heeft hij sierlijke tatoeages zitten.

    Koppel



    Extra

    Aidan komt uit een familie van vier. Hij, zijn moeder, zijn vader en zijn zusje. Zijn moeder stierf echter toen hij veertien was aan kanker, zijn zusje was toen tien. Zijn vader zit ook in het leger en bezit eigenlijk de positie die iedereen kan vertellen wat ze moeten doen. Zijn zusje is doof geboren, dus heeft Aidan gebarentaal geleerd om met haar te communiceren, hij is zeer gesteld op haar. Zijn band met zijn vader is echter iets minder goed. Toen hij achttien was, wilde zijn vader dat hij het leger inging, zelf heeft hij daar echter nooit iets voor gevoeld. Op zijn negentiende ging hij dan toch het leger in, gecombineerd met zijn laatste jaar van zijn studie (hij had enkele klassen overgeslagen). Al snel vergaarde hij positie in het leger en bewees zich. Hij klom al snel, heel snel, omhoog. Op een keer op een missie, was hij gevangen genomen door vijanden. Hij heeft een week lang gevangen gezeten en is gemarteld. Op de laatste dag dat hij daar zat, kreeg hij zweepslagen. Drie om precies te zijn, op zijn rug. Hij werd toen bevrijdt. Dat was een jaar geleden.
    Met zijn vader heeft hij nog steeds niet zo’n goede band, Aidan vermoedt dat zijn vader er ook wat mee te maken heeft dat hij zo snel gestegen is in zijn positie. Iets waarom hij erge ruzie heeft gemaakt met zijn vader, omdat hij het niet fijn vindt om voorgetrokken te worden. Maar zijn vader deed het niet voor hem, maar voor zichzelf. Een paar maanden voor het kamp haalde hij iets uit waar zijn vader niet blij mee was, dus heeft hij Aidan leiding gegeven over het militaire kamp. Maar hier heeft Aidan geen problemen mee.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 22:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki




    “You can have anything you want, but you better not take it from me.”

    II Naam II
          Valerie “Val” Mariah Lewington.
    II Leeftijd II
          Drieëntwintig jaar. Ze is jarig op zeventien Juli.
    II Rol II
          Soldaat.

    II Innerlijke II
          — Flirt.
          — Eerlijk.
          — Speels.
          — Koppig.
          — Sportief.
          — Oprecht.
          — Eigenwijs.
          — Standvastig.
          — Harde werker.
          — Sterke eigen wil.
          — Geen blad voor de mond.
          — Sarcast - waar ze het nodig vind.
          — Vrolijk, met een ochtend humeur.

    “The worst day of loving someone is the day that you lose them..”

    II Uiterlijke II
          Valerie heeft een donkere bos haar, die tot halverwege haar rug vallen en waar een lichte slag in lijkt te zitten. Meestal heeft ze deze los hangen — eerder puur uit gemak en omdat ze het een stuk fijner vind zitten dan wanneer ze vast zitten — maar dat komt alleen nog voor als ze vrij is van haar werk gezien ze ze daar ten alle tijdens vast heeft zitten; meestal in een knot, of een ingevlochten vlecht. Haar lange lokken zijn echt haar trots en ook al wil ze soms een wilde look hebben, ze verzorgt ze met alle liefde.
          Haar ogen hebben een heldere, blauwe kleur die iets donkerder lijken te worden wanneer ze uit haar humeur is, of behoorlijk kwaad. Deze diepe poelen kunnen je van top tot teen ongegeneerd opnemen, iets waar ze zich totaal niet voor zal schamen. Echter zal ze niet gauw meer laten blijken wat ze van je vind door alleen haar blik, gezien ze geleerd heeft deze volledig gesloten te houden — iets wat ze eerder lijkt te doen uit een soort zelfbescherming dan een daadwerkelijke noodzaak. Ze worden omrand door een paar dikke, volle wimpers die ze heel af en toe nog licht aanzet met mascara.
          Qua make-up draagt ze dan ook niet zo heel veel; hooguit wat eyeliner, wat rouge om haar wangen wat kleur te geven, en een beetje lippenstift. Haar kledingstijl is erg wisselend, al draagt ze het liefste een leuke broek met daarop een shirt met een paar platte schoenen eronder. Natuurlijk kan ze zich ook erg opdoffen - dan is ze vaak gehuld in een leuke jurk, of rok met blouse en een paar hoge hakken - maar dit komt alleen nog maar voor in haar vrije tijd.
          Haar huid heeft een zachte tint, wat deels komt doordat ze al een licht kleurtje heeft van zichzelf, maar ook door het eventueel zonnen — of het buiten sporten wat ze graag doet om haar lichaam in vorm te houden en haat conditie op peil.
          Als het aan komt haar stijl qya kleding dan is de brunette niet het type wat de mode van dit moment volgt. Ze heeft graag een eigen stijl qua kleden en negen van de tien keer boit het haar niet mocht iemand het verschrikkelijk vinden, of juist niet. Over het algemeen draagt Val meestal een broek — wat kan wisselen, al is een lage skinny wel favoriet — met daarop een shirtje, hemje of een blouse. Korte rokjes en jurkjes zul je haar alleen zien dragen tijdens speciale gelegenheden, of heel sporadisch tijdens een avondje uit of een warme zomerse dag. In schoenen is de brunette niet moeilijk: ze wil dat hebben wat prettig loopt én fijn zit — of dat nou een gymp is, of een leuke hak.
          Met een lengte van rond de 1m71 is Valerie van een normaal slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Ze houd haar lichaam in vorm door wekelijks sporten, oefeningen te doen en door dagelijks tweemaal te gaan joggen. Om haar krachtn op peil te houden doet ze daarbij nog aan milde krachttraining.
          Het zal niemand ontgaan zijn dat de brunette verschillende tatoeages heeft; die voor haar allemaal wel iets betekenen, maar waar ze niet altijd de juiste uitleg over zal geven. Ze is verzot op het laten zetten van deze bijzondere tekeningen waardoor het ook geen verrassing mocht zijn als ze er plots weer één bij heeft.
    “It is one thing to be clever and another to be wise.”

    II Koppel II
          Valerie vormt een koppel met Ezra 'Joseph' Fields.

    II Extra II
          • Likes • Muziek - Alcohol - Mannen - Uitgaan - Seks - Eten - Sarcasme.
          • Dislikes • Betweters - Leugenaars - Drugs - Slijmers - Onoplettendheid.
          • Familie •



    Done.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 14:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn personage komt morgen (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik misschien een mannelijke student?


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Mag ik anders ook nog een mannelijke student?


    Tijd voor koffie.