• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet! ):



    NOOT NOOT

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 19:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben geen fucking huiswerk slaaf van jullie, verdomme nee ik heb het huiswerk niet en ga niet pissig worden als ik je niks app.
    Maak het gewoon zelf .-.
    Waarom besta ik überhaup
    t

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:00 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ugh, en dan te bedenken dat ik het vanochtend nog allemaal goed op orde had. Ik ga dat fluffing tentamen op deze manier nooit halen. Wat is het doel hiervan? Ik weet nu ondertussen wel dat wat je niet doodt, je enkel sterker maakt. Maar als dit zo door gaat kunnen ze straks Hugh Jackman ontslaan en mij Wolverine laten spelen -_-
    Oké en nu moet ik écht verder aan mijn tijdlijn. Kom op concentratie, alsjeblieft. Help mij. Sta mij bij.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zweer dat Writer's Block het beste is wat me ooit in mijn schoolcarrière had kunnen overkomen, halleluja.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    LoveIy schreef:
    Ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet, ik kan dit niet! ):


    NOOT NOOT


    NOOT NOOT


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Falling back into old habits


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Een uurtje gelukkig zijn is werkelijk het meeste dat ik kan vragen deze tijd. So tired, so done. Zou fijn zijn als mijn ouders of schoolvrienden open zouden staan om hier over te praten, maar face to face over een taboe praten is eh, een taboe.

    Ik weet het allemaal even niet meer...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    sigarettengeur overal omg stomme neus die geuren blijft vasthouden, stomme mensen die roken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja Jip dan moet je het programma wel aanzetten hè het is al bijna half negen en je hebt nog geen reet uitgehaald


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Troje schreef:
    sigarettengeur overal omg stomme neus die geuren blijft vasthouden, stomme mensen die roken

    *kuchum*

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn hele innerlijke klok is van slag omdat het zo lang licht is nu ):


    because i knew you, i have been changed for good

    Verveel je je of zo? Sigh. Zoek een leven.

    || ASDFGHJKL, staph it you. :'D

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:29 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik begin een beetje moe te worden van al die oefenexamens. Ze beginnen te dansen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan nog maar weer verder muziek luisteren. Dit wordt niks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •