• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stomme internetverbinding!!!! :8


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nu heb ik een plotse nood aan cavia's. (joehoe)


    What would Emma do?

    Wacht wat, dat vliegtuig was gekaapt omdat de kaper contact wou met zijn ex? Okay dan.. Ik denk dat de definitie van een gestoorde ex zojuist is aangescherpt.

    // ik heb zin in kaas. Bwuh, moet ik toch weer terug naar de winkel om kaas te halen. Maar ik moet kaas hebben want mijn maag is een bodemloze put en ik wil toch mijn best doen het nog iets te vullen. Maar als zelfs een hele monapudding niet genoeg is..

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:44 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thanks Smite, for crashing right at the gamelobby.. Fucking deserter..

    Boettgeri schreef:
    Nu heb ik een plotse nood aan cavia's. (joehoe)


    Zei iemand cavia?



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een cuuuuutie.

    Trouwens, andere vreemde droom: half mens hamf slang dingen. Ze zeggen toch dat deomen betekenis hebben? Wat wil dat zeggen? x)


    What would Emma do?

    Gifs maken met Giphy is echt om te huilen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 15:13 ]

    Boettgeri schreef:
    Wat een cuuuuutie.

    Trouwens, andere vreemde droom: half mens hamf slang dingen. Ze zeggen toch dat deomen betekenis hebben? Wat wil dat zeggen? x)


    Dat je een Slytherin bent? (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet het niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Dat je een Slytherin bent? (nerd)


    En ik kan echt niet typen op mijn gsm. x)

    Maar ze achtervolgen me en ik vind het niet leuk. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 15:30 ]


    What would Emma do?

    Waarom heb ik nou gezegd dat het mij niet uitmaakt wel stuk ik moet schrijven, uuuuurgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het liefst zou ik mijzelf oprollen tot een balletje en huilen tot het allemaal voorbij is. Alleen, zodat ik niet bang hoef te zijn voor anderen. Ik doe echt mijn best om mij niet af te sluiten nu en de glimlach maar gewoon op te houden, maar ik ben gewoon even alle vertrouwen kwijt.


    Happy Birthday my Potter!

    Everyday, I'm becoming more and more desperate for your love, voice and touch. Sadly, I don't have the balls to actually talk to you. I hate myself.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Soort van opgegeven door de psycholoog, op naar de psychiater en hoogstwaarschijnlijk zwaardere hulp yay. Wat waren die mensen bij Riagg ook prutsers dat ze me in de basis GGZ hebben gezet pfff (cat)

    Ik heb een hongertje maar ben te lui om recht te staan en iets te nemen. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.