• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YESSS een 9,8 voor m'n mondeling Frans c: Nu alleen het CE niet al te zeer verpesten en die 10 is binnen ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    En ik kan echt niet typen op mijn gsm. x)

    Maar ze achtervolgen me en ik vind het niet leuk. (cat)


    Ik werd ooit achtervolgd door reuzenkippen en dat klinkt heel suf maar was oprecht doodeng, dus ik leef met je mee. Misschien betekent het dan dat je juist geen Slytherin wilt zijn maar de gedachte je achtervolgt? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik werd ooit achtervolgd door reuzenkippen en dat klinkt heel suf maar was oprecht doodeng, dus ik leef met je mee. Misschien betekent het dan dat je juist geen Slytherin wilt zijn maar de gedachte je achtervolgt? (krul)


    Ik denk dat Jip dat was! Ik zou vluchten als ik jou was!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    (...)

    Ik werd ooit achtervolgd door reuzenkippen en dat klinkt heel suf maar was oprecht doodeng, dus ik leef met je mee. Misschien betekent het dan dat je juist geen Slytherin wilt zijn maar de gedachte je achtervolgt? (krul)


    Of ik ben bang om diep van binnen heel slecht te zijn. Stel je voor. Ik. Als superschurk. We zitten allemaal in een marvelfilm.


    What would Emma do?

    7.4 not too bad.. Maar nog steeds gaat mn gemiddelde omlaag :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als ik mezelf vergelijk met hoe ik was aan het begin van de opleiding, vier jaar geleden, ben ik zo blij dat ik kan zeggen dat ik gigantisch verandert ben. Ik durf zoveel meer dan voorheen. En ik ben zo zo zo blij dat ik gewoon meer sociaal ben geworden en sneller mensen durf aan te spreken. Had ik vroeger niet eens durven dromen.
    Misschien dat ik me toch niet helemaal meer als een 16-jarige voel, maar toch steeds iets meer als een 20-jarige.

    Oh hee, nu heb ik het weer gedaan. Leuk. Gezellig. Ik kan er ook zoveel aan doen enzo. Thanks mam.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw, het thema van de examenstunt is The Hungergames. Afgezaagd, maar zo leuk als examenleerling hehe :Y)

    // WELKE DRIEDUBBELOVERGEHAALDE IDIOOT BEDENKT HET OM STANDAARD ALS NG HAVIST DE PH VAN EEN ZUUR TE MOETEN KUNNEN BEREKENEN ALSOF WE HIER OOIT NOG WAT MEE DOEN WTF.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jip dat was! Ik zou vluchten als ik jou was!

    Busted


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Almost April. And damn, de stress.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    A moment of silence for those who are in this hailstorm... :(


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet dat ik op dat berichtje moet antwoorden en aan die opdrachten moet werken en moet leren, maar ik ril helemaal en ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Eigenlijk had ik geen goldmember aan moeten schaffen. Gaan je credits eigenlijk weg als je, je account op inactief zet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik irriteer me echt aan mijn profiel, hij wil ook nooit goed :') Het is miniem, maar dat onderste plaatje staat niet gelijk met de bovenste en UGH.

    Somnus schreef:
    Eigenlijk had ik geen goldmember aan moeten schaffen. Gaan je credits eigenlijk weg als je, je account op inactief zet?


    Denk dat de credits die je nog hebt, zullen blijven bestaan. Maar dat je GM gewoon door gaat en afloopt zelfs al ben je inactief. Gokje.
    Why you wanna go? :c whatsapp?

    OTOFT: ik wil eteeennnn. Ik vreet echt de hele dag door als ik de kans heb. Ongesteldheid + bijwerkingen medicijnen = baaaad x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •