• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lord. Take my life already.

    Kunnen die rotzakken achter mij ook even hun kop houden dank u


    Slightly drunk.

    Lol, youtube wil me iets zeggen met reclames voor Alternatiefdaten.nl. Grappig dat ik dat nu te zien krijg terwijl ik mijn vriend daar heb leren kennen ^^

    Ik vind het helemaal niet leuk dat je opgenomen wordt in het ziekenhuis, maar ik wil ook dat je beter wordt. Meh, ik had er al zo'n slecht gevoel over :c Please, wordt alsjeblieft snel beter.


    Happy Birthday my Potter!

    Nog 2 uur en 48 minuten... freedommm

    Ik heb echt de vreemste dromen de laatste tijd...


    What would Emma do?

    @Felicia ik ook! Ik droomde laatst dat ik iemand had verkracht. Ook heb ik ooit gedroomd dat ik vanaf een flat omlaag flikkerde, dood was, en daarna overvallers hielp een flatscreen tv in hun groene auto te proppen. O ja, en vannacht had ik ook weer een superrare droom, maar die ben ik vergeten.


    Slightly drunk.

    I give up. It doesn't matter anymore.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Boettgeri schreef:
    Ik heb echt de vreemste dromen de laatste tijd...


    Goed vreemd of slecht vreemd? :'D
    Gisteren droomde ik dat een kennis opeens een stuk of tien cavia's bij ons afleverde en dat we die allemaal in onze kleine twee-cavia's-max kooi hadden gezet waardoor ze geen kant meer op konden omdat ze letterlijk klem zaten, waarna ik met ze naar de dierenarts moest om zeker te weten dat het allemaal vrouwtjes waren en bleek dat drie van de beestjes eigenlijk kleine zwarte konijnen waren. En toen was er een puppy, maar het is me niet meer helemaal duidelijk waar die vandaan kwam.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Somnus schreef:
    I give up. It doesn't matter anymore.

    weetje. Ik ben helemaal klaar met mezelf. Het maakt allemaal niet meer uit. Ik ga het nooit bereiken. Ik kan nooit mijn dromen waar maken. Ik ben daar te slecht voor.
    Ik ga wel gewoon kijken hoe de anderen mijn droom leven. Want dat ben ik toch gewend.

    It's been years and I'm SO tired of living like this.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:08 ]

    Square schreef:
    (...)

    Goed vreemd of slecht vreemd? :'D
    Gisteren droomde ik dat een kennis opeens een stuk of tien cavia's bij ons afleverde en dat we die allemaal in onze kleine twee-cavia's-max kooi hadden gezet waardoor ze geen kant meer op konden omdat ze letterlijk klem zaten, waarna ik met ze naar de dierenarts moest om zeker te weten dat het allemaal vrouwtjes waren en bleek dat drie van de beestjes eigenlijk kleine zwarte konijnen waren. En toen was er een puppy, maar het is me niet meer helemaal duidelijk waar die vandaan kwam.


    Ik droom dat ik terroristen moet doodschieten. x) Caviadromen lijken me leuk. Wel grappig dat er konijnen tussen zitten.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik droom dat ik terroristen moet doodschieten. x) Caviadromen lijken me leuk. Wel grappig dat er konijnen tussen zitten.


    Ieh, dat klinkt niet goed-vreemd. (no_chears) Je mag de helft van mijn cavia's wel hebben, misschien is je volgende droom dan wat knuffeliger.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lente? Welke lente? Ik zie het niet door alle wind die er staat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Ieh, dat klinkt niet goed-vreemd. (no_chears) Je mag de helft van mijn cavia's wel hebben, misschien is je volgende droom dan wat knuffeliger.


    Haha, ik zit al een hele tijd in mijn hoofd met die gedachte van 'wat zou ik doen in die situatie', dus mijn dromen beginnen er op te lijken. En in ben nu heel erg goed voorbereid denk ik x) Maar in mijn volgende droom zal ik wel met cavia's komen spelen. Dat klinkt leuker.


    What would Emma do?