• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer een blog gevuld met naaktfotos van shemales volgt mij. What the fuck? Wat moeten ze op mijn fanblog gevuld met random dingen en schattige fotos?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil niet ziek worden D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waaaaaaaaaat. :')

    Als ik niets anders bedenk word mijn volgende usernaam Gatomon. Huehue.


    Salamon digivolves to.... *draaidraaidraai* ... Gatomon!
    *plotmon en tailmon in de Japanse Anime.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 10:17 ]

    Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren. Ik. Wil. Niet. Presenteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor een ieder die zich slecht voelt; hier zijn wat foto's van Olaf.


    26 - 02 - '16

    Is dit echt serieus? Iedere dinsdag voordat ik vertrek naar het restaurant voor les, gaat het regenen. Doe effe serieus. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    illaoi schreef:
    Voor een ieder die zich slecht voelt; hier zijn wat foto's van Olaf.



    Ahww wat lieff c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En dan kun je wel opeens vroeg wakker zijn en worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga voorlopig echt niets ongezonds meer eten.


    Caution first, always.

    Nu snap ik eindelijk waar de definitie puppy-ogen vandaan komt...


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik altijd ziek in de toetsweek?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vertrouw jongens met dit soort haar niet. Ugh wat lelijk. (cat)


    What would Emma do?