• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just feel so down right now... :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Eerste keer dat ik me eens niet stil houd. En wat blijkt? Je kan echt totaal geen weerwoord hebben. Nou dat bevestigd mijn gedachten.

    Ik ben echt jaloers op de mensen die hem elke dag zien..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn kat gaat echt nog eens versmachten onder die hoop lakens...


    What would Emma do?

    I love how this is the only place where I can show my true colours, the colours no one sees.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Are you worth your weight in gold? Because you are behind my eyelids when I'm all alone.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Andere dingen lijken op dit moment zo nutteloos, zinloos en onbelangrijk dat het mij irriteert en kwaad maakt. Oh en jaloers dat mensen rustig over dat soort nutteloze dingen kunnen praten, terwijl ik weer eens de ziekenhuis shizzle heb, terwijl ik in mijn tentamenperiode zit. As usual. Afzondering it is, voor ik lullig reageer op dingen. 1 april zal alles weer wat beter zijn. Hopelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb echt het idee dat de grond onder mijn voeten wegzakt. Mijn stageplek blijkt mij blij te hebben gemaakt met een dood vogeltje; 8 uur werken per dag en 3 uur reizen zijn voor mij niet haalbaar, het is maar de vraag hoelang mijn oma leeft en ik ga gewoon dood van de stress van alle andere dingen. Please, kill me.


    26 - 02 - '16

    Ik snap echt niet waarom de tics toch weer terug lijken te komen ondanks de medicijnen. Dit is zo frustrerend. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wanneer je droomt dat iemand je een bericht gestuurd heeft, je later vol overtuiging dat je een bericht van hem hebt je mobiel checkt en heT NIET ZO IS CUZ YOU SUCK AT LIFE.


    i put the fun in funeral

    omg ik heb spierpijn x) dat was nogal een work-out vandaag


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb hier echt geen zin in, mensen. UGH.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben bezig met school maar ik word afgeleid want mijn moeder heeft de tv kei hard aangezet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    honger... zo veel honger... maar mijn bed ligt zo lekker...


    because i knew you, i have been changed for good

    Dit gaat zo niet langer. Ik ga maar een meeting bij mij in de buurt organiseren of zo, want dan kan ik al die schatten dood knuffelen want ze verdienen het ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."