• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "deze foto's zijn afschuwelijk confronterend" zeg ik terwijl ik me volprop met chocola?? hoe doen mensen dit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heerlijk om iemand zo te kunnen helpen, ook al was het een kleine moeite. ^^

    Er zit een gruwelijk enge man bij mij in de trein die dingen verstopt onder zijn jas en mensen te lang om beleefd te zijn, aankijkt. Ieeehhh.


    Slightly drunk.

    Half janken omdat ik 5 min aan lasagne moet werken, het toppunt van niks meer kunnen hebben.

    MIJN GELUID DOET HET WEER DUS IK KAN WEER SKYPEN VIA MIJN LAPTOP YAY

    //

    Speaking of which, mijn telefoon is bijna leeg so runnnnnnn


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Je weet dat het Pasen is wanneer de jongeman voor je in de trein hard probeert te doen alsof hij niet zojuist een scheet liet en dat de lucht van rotte eieren ergens anders vandaan komt. Komt railcatering ook met gasmaskers?


    because i knew you, i have been changed for good

    Is er iemand met kennis van het menselijk ook en die zo vriendelijk is om mij te helpen? Nee? Ok, doei.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wilde eigenlijk gaan schrijven, maar ik heb geen zin en inspiratie :/


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Ik wilde eigenlijk gaan schrijven, maar ik heb geen zin en inspiratie :/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Dirtyd, menselijk lichaam bedoel je?


    Slightly drunk.

    I kinda want to give up but I kinda don't want to let people down.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Peccata schreef:
    @Dirtyd, menselijk lichaam bedoel je?


    Het bestand laat dacht ik het menselijk oog zien maar het practicum zelf ging over koeienoog :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit is exact waarom ik hem niet mee wil hebbe; hij stelt zich aan en hij lult alsof hij er verstand van heeft terwijl zelfs mijn konijn er nog meer vanaf weet geloof ik.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben je nou gewoon te beroerd iets er over te zeggen?

    // Scdl af. Voelt fijn het er uit te gooien maar niemand echt lastig te vallen/zick zorgen te laten maken.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 20:38 ]

    Wederom is mijn stuiterbal gedrag terug HAHAHA alles is grappig en ik kan niet fatsoenlijk nadenken en me concentreren gelukkig heb ik morgen Engels en snap ik dat en misschien moet ik maar stoppen met deze lange zin typen want hij word veel te lang maar haha :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."