• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Het bestand laat dacht ik het menselijk oog zien maar het practicum zelf ging over koeienoog :'D

    Ohh mogen jullie nog wel koeienogen ontleden? Wij moesten het met schapenogen doen want koeienoog was niet hygiënisch genoeg o.i.d. :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Ohh mogen jullie nog wel koeienogen ontleden? Wij moesten het met schapenogen doen want koeienoog was niet hygiënisch genoeg o.i.d. :'D


    Ja :3
    Al die meiden vonden het smerig en ik kwam zo van "ik heb mijn broertje aangeraakt wat kan er nou erger zijn"


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    To be honest, I'm getting pretty upset. Ik wil dat ze me met rust laten en vooral hij. Ik moet hem echt niet okay. Ik heb mijn best gedaan, maar het gaat niet. Ik kan niet eeuwig doen alsof. Mijn moeder kan me er wel toe willen dwingen en manipuleren en weet ik het, maar het gaat niet. Ik ben een bom die op ontploffen staat en het gaat dan ook echt goed fout. Daar heeft niemand iets aan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ontleden is echt mijn ding. Snijzaal? Héérlijk!

    Helaas heb ik het blok Ogen nog niet gehad XD


    Slightly drunk.

    Lief vriendje. Als ik al boos op je ben is het super dom om kei laat te gaan reageren. Nu ben ik ook nog eens geirriteerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yeeees ik kan eindelijk mijn nieuw gekochte mobielhoesjes gebruiken. My phone has never been this awesome. :Y)

    Wonder Woman theme ;_;


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Maak ik tijd voor je vrij, skip je me... Lekker bedankt weer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zin om lekker kinderachtig te gaan doen en mijn vriend te blokkeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Can I be the only hope for you?
    Because you're the only hope for me
    And if we can't find where we belong
    We'll have to make it on our own
    Face all the pain and take it on
    Because the only hope for me is you alone


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan echt huilen op dit moment. Klootzak dat hij er is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn mobiel is nu ook officieel een supporter van TeamCap :Y)

    En I knew it, batman vs superman zuigt. Kijk 'm misschien ooit thuis nog wel een keer, maar wat jammer dat ik het al compleet kan voorspellen zonder hem gezien te hebben.

    Alonely

    Ik voel me compleet genegeerd en overbodig op het moment, dus ik ga wel naar bed toe. Dit is namelijk ook niet heel goed.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als het zo door gaat ben ik na drie en half jaar weer eens vrijgezel. Wat een eikel ben je toch


    "Ignite, my love. Ignite."