• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tuurlijk joh. Gooi er nog meer gezeik bij
    Alsof het al niet zwaar genoeg was voor me


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ugh ik snap wat mijn zusje bedoelde met dat er niet door dit boek heen te komen is... Ik ga haar beschouwing wel verbeteren..


    because i knew you, i have been changed for good

    Somnus schreef:
    Haters gonna hate.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dissapointed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Auw? Auw. Auw! AUW!! (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tegen alle verwachtingen in toch nog mijn hele checklist voor vandaag AF HELL YEAH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    no no no no no no no no, the sad is rushing in like a wave. Godverdomme elke keer als ik denk dat ik een soort van mentale dijk heb gebouwd, komt er zo'n sneaker wave and woosh i'm gone


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is maart! I shouldn't get sunburned! Het was letterlijk 10 graden vandaag. What's wrong with my skin... And it hurts D;

    Nou, tijd om me weer in te smeren met zonnebrand, I guess:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sandberg schreef:
    no no no no no no no no, the sad is rushing in like a wave. Godverdomme elke keer als ik denk dat ik een soort van mentale dijk heb gebouwd, komt er zo'n sneaker wave and woosh i'm gone

    Ik zweer toch echt dat hij zingt
    It's a cruel, cruel summer
    Neem me mee
    Leaving me here on my own

    Afijn, Mama Appelsap gespot :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Take my life; just take it all. I don't want it anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shazi schreef:
    Dissapointed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shazi schreef:
    Dissapointed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik weet het al.


    kindness is never a burden.

    Oh dat was sneller dan verwacht. Fuck.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )