• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat doe ik nog in deze fucked up wereld.

    Wiarda schreef:
    ik heb huiswerk gedaan en heb nog steeds het gevoel dat ik niks nuttigs heb uitgehaald vandaag waAROM NOU


    Doe iets nuttigs, help een medemens. #helpmij


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ugh, ik en mijn uitstelgedrag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nu ik eindelijk echt letterlijk zeeën van tijd heb, wil ik heel graag opnieuw beginnen met schrijven. Jammer genoeg zit er niet echt iets tussen naar mijn smaak bij de RPG's. En heb ook niet echt veel zin om alleen te schrijven. Jammer maar helaas. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    jij moet nooit mama worden

    Ik ben echt uiterst verbaasd over de screams van deze zanger MAAR THEY'RE PERFECT

    //

    Okay, goal for today: het uitluisteren van deze playlist. Ik ben benieuwd of ik het ga redden :'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 18:17 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Omygawd ik kan mijn verhaal echt een nasty twist geven. Hm, to do or not to do. :')
    Misschien is het wel eens verfrissend.

    En ik heb vandaag weer eens letterlijk niets gedaan, terwijl mijn kamer een zooi is en ik nog genoeg dingen had kunnen doen. Greaaat.

    @gods be with me and let me skype my baby tonight that's all.


    because i knew you, i have been changed for good

    Deed eens een "welke kledingstijl heb je?" quiz. Uitkomst: rokjes.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    Ik zit nog liever opgesloten in een vaatwasser.


    Slightly drunk.

    KyloRen schreef:
    Omygawd ik kan mijn verhaal echt een nasty twist geven. Hm, to do or not to do. :')
    Misschien is het wel eens verfrissend.

    En ik heb vandaag weer eens letterlijk niets gedaan, terwijl mijn kamer een zooi is en ik nog genoeg dingen had kunnen doen. Greaaat.





    OTOFT: Nu heb je mn nummer en ga je in negeermodus? Pfsh, guys. Idiots.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA @esc


    Slightly drunk.

    Escapism schreef:
    (...)




    OTOFT: Nu heb je mn nummer en ga je in negeermodus? Pfsh, guys. Idiots.

    My spirit animal :')

    Ik wil hem niet mee met z'n commentaar ugh. Beter houdt hij gewoon z'n mond.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meh ik wil eigenlijk gewoon slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil dolgraag een shitload aan selfies maken maar mijn haar doet lelijk en i can't work with that


    because i knew you, i have been changed for good