• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En vandaag heeft Wentworth Miller me nóg een reden gegeven om trots te zijn op het feit dat hij mijn rolmodel is.


    het ging om deze foto:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:36 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Somnus schreef:
    (...)
    *kuchum*


    *mensen die in gebouwen roken* :d


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    mom, I just want to quote my hero in front of you:
    I forgive you,
    Forget you,
    The end.
    Not al mothers are heroes, especially mine. So shut up.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Troje schreef:
    (...)

    *mensen die in gebouwen roken* :d

    Woon je in een flat/apt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wilde vandaag zoveel voor school doen en ik kom niet verder dan mijn drie verplichte oefenexamens. Pffft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En boem, daar is die pijnlijke heup weer. Hello, did not miss you!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kaas halen of geen kaas halen, that's the question. Misschien moet ik het maar gewoon doen hehe..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    o mijn god vind een andere hobby dan je gezicht


    i put the fun in funeral

    En dit is de reden dat ik nooit een vriendje krijgen zal. Dit is te random. :''D Maar ik ga stuk om mezelf, dus ik kan wel leven met het single zijn, denk ik zo. HAHAHA. Oke ik faal zwaar.


    En voor de mensen die mijn vraag ook willen beantwoorden die ik zojuist aan een leuke gozer stelde, ga vooral je gang:

    Stel je wordt overvallen. Je hebt drie keuzes om je te verdedigen; Een legozwaard, een barbiepop of een stuk pizza. Wat gebruik je, een hoe ziet jouw scenario eruit? Hoe ga jij de aanvallers te lijf en win je?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit al vijf keer dezelfde vraag te lezen en het dringt gewoon niet door wat er staat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    waarom kost leren zoveel tijd
    ik ben nu pas klaar met latijn en moet nog beginnen aan 7-puntenlijsten en gedichten leren voor m'n mondeling Nederlands morgen
    vale wrede wereld


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom haat iedereen me en kan niets een keer tegen zitten?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Escapism schreef:
    En dit is de reden dat ik nooit een vriendje krijgen zal. Dit is te random. :''D Maar ik ga stuk om mezelf, dus ik kan wel leven met het single zijn, denk ik zo. HAHAHA. Oke ik faal zwaar.


    En voor de mensen die mijn vraag ook willen beantwoorden die ik zojuist aan een leuke gozer stelde, ga vooral je gang:

    (...)


    Het legozwaard en het dan zo brengen alsof het een echt wapen is, zodat ze niet eens bij mij in de buurt durven komen. Dit gebruiken als een afleiding om ze op te sluiten. Dan vervolgens de politie bellen, zodat ze ingerekend kunnen worden. Duh. Dat is like het meest logische antwoord ever.

    *gaat verder met leren*


    Happy Birthday my Potter!

    Codeïne is mijn beste vriend :')
    Ik zal vannacht goed slapen! Heheheh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    Codeïne is mijn beste vriend :')
    Ik zal vannacht goed slapen! Heheheh


    we verkopen geen codeïne bij de etos


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i put the fun in funeral