• Staat dit hier goed? :x


    Hooi! (:

    Ik kom nét 1 credit tekort voor een spotlight. Dus besloot ik maar om ze weg te gaan geven. Dankzij de geweldige JamesPotter worden er inmiddels niet 8 maar 9 credits weggegeven! Heb jij op dit topic geklikt en ben je wel geïnteresseerd in 9 geweldige QuizletCredits? Lees dan snel verder!

    Wat moet je doen?
    Easy, vertel gewoon een leuk verhaaltje. Maakt niet uit of het echt gebeurt is of niet en of het gaat over waarom jij de credits moet winnen of niet.
    Ik voel me ziek en wil graag lachen, dus vertel maar iets leuks.

    Wanneer wordt de winnaar gekozen, en hoe?
    Dat hangt even af van hoe hard dit topic gaat. Maar ik denk dat ik over twee daagjes de winnaar bekend maak. Kan natuurlijk later worden als de inzendingen maar blijven stromen, maar dan laat ik het wel weten.
    Hoe, zeg je? Gewoon, door het leukste verhaaltje te kiezen!
    Mocht ik niet kunnen kiezen, maak ik een lijst met de kanshebbende verhalen en gooi ik ze in een random name generator.

    Succes! :3

    WINNAAR GEKOZEN! PAGINA 5!

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 14:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet dat ik het doe voor de credits maar ik vind het wel leuk om te delen;

    Ik was afgelopen weekend op FACTS en iedereen ken of heeft wel eens gehoord van de Batman vs Superman film die nu in de bios draait.
    Nou er waren ook een aantal Batman cosplays daar en een aantal Superman cosplays. Er was dus een Batman cosplay van de Belgian DC Cosplayers ( zijn op FB te vinden) die bij elke Superman een zware hese stem en zei : "You, again...." Nou dat resulteerde in een paar awkwarde situaties zeg, hahaha en bij de DC shoot was er een hele scene tussen een superman en die Batman. Uiteindelijk lagen ze bij elkaar in de armen te "janken' omdat allebei hun moeders Martha heetten xD

    Je had er bij moeten zijn, het was echt geniaal om te zien.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Romi schreef:
    Meedoen of niet meedoen, dat is de vraag :')


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Als je graag wil lachen, op mijn profiel heb ik een panto ffel story(pantoffel dus). Complete onzin, maar wel lekker luchtig en ja. Veel beterschap!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nou goed ik was net random wat aant schrijven en omdat je toch verhaaltjes zoekt zal ik het hier wel ff dumpen :P
    Ik hoop dat je van hondjes houd.

    Roefus blafte en trok mijn aandacht.
    'Hey jongen.' Ik loop naar hem toe en aai zijn vacht. 'Wie is er een brave jongen? Ja wie is er een brave jongen?' spreek ik speels tegen de hond. 'Zullen wij eens een stukje gaan wandelen?' Ik loop richting de gang en de hond volgt mij kwispelend. Ik heb het me altijd afgevraagd, zou een hond jouw begrijpen? Ik pak de riem en Roefus gaat nog drukker doen. zie die staart! Denk ik bij mezelf. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Ja, ja gaan wij wandelen?' zeg ik weer tegen Roefus, 'ga jij mee? Ja? Gaat Roefus mee?'
    Roefus tilt zijn kop op en kijkt mij aan, zijn mond staat open en zijn tong hangt naar buiten. Hij kijkt mij aan met een blik die lijkt te zeggen: 'Ja baasje, ja. Gaan we nu? Gaan we nu? Kom, schiet op, ik wil gaan. Kom!'
    Opnieuw moet ik lachen. Roefus maakt mij vrolijk. 'Ja?' zeg ik weer, 'zullen we gaan?' Ik klik de riem vast aan zijn rode halsband. Met de riem in de handen en Roefus naast mij loop ik naar de deur om naar buiten te gaan. Ik heb mijn hand al op de klink als ik me bedenk dat ik nog helemaal geen jas aan heb. Ik laat de riem los, Roefus loopt toch niet weg en we zijn immers nog binnen. De enige reden dat ik een riem heb is, omdat het moet en andere baasjes vinden het niet zo leuk als ik mijn hond los heb. Al hoewel het meer aan hun hond ligt dan aan de mijne. Snel trek ik mijn jas van de kapstok en doe ik hem aan. 'Sorry Roefus,' zeg ik tegen de hond die zip zijn kop omdraait, omdat hij het niet helemaal heeft begrepen waarom wij nu niet naar buiten gaan.
    'baasje moet nog even zijn jas pakken.' Ik heb mijn jas aan en besluit nog even mijn mobiel te checken. Geen berichtjes. Zal Rose nog wat van zich laten hoor? Vraag ik mezelf af. Een stemmetje in mijn hoofd zeg 'nee', maar mijn hart hoopt van wel. Wel heb ik 3 gemiste oproepen. Werk. Ik heb helemaal geen zin in dat gezeur. Ik stuur Rose een sms dat ik met Roefus uit ben. Voor het geval dat ze straks komt, ik ga er niet vanuit, maar toch.
    'Woef woef!' blafte Roefus en daarmee haalde hij mij uit mijn gedachten.
    'Ja, jongen, nu gaan we echt.' Ik legde mijn mobiel op het kastje en legde mijn hand op de klink, dit maal deed ik de deur wél open.

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 18:55 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Ahem. Mijn meesterwerkje. Enjoy! (cat)

    Lang lang geleden, in a galaxy far far away. Nuja. Eigenlijk gewoon hier op aarde maar de intro moet toch wat meer flair hebben. Hoe dan ook, ver, ver weg was er eens een jonge prins. Pas 19 jaar en nu al spuugzat van het koninklijke bestaan. Zijn ouders, de koning en koningin sleepten hem van hot naar her en hij mocht en kon niks. Nu was het niet zo vreselijk om steeds op pad te zijn, maar dat betekende wel dat nóg meer mensen zijn gezicht zagen. Zijn neus om nog iets preciezer te zijn. Terwijl zowel zijn vader als moeder prachtige mensen waren zag de jonge prins er zelf niet uit. Zijn neus was gigantisch. Als een aardappel die slecht aan zijn gezicht vast was gemaakt. Het geheel was uitzonderlijk onsmakelijk om te zien. De prins, bitter door de vele grapjes en het gelach was meer dan zat van dit alles. Van zijn neus, van zijn perfecte ouders en van die gruwelijke onderdanen die niks anders deden dan hem uitlachen. Geen enkel meisje zag hem staan, en zelfs zijn prachtige aanstaande haalde haar neus voor hem op. Gelukkig had hij een plan. Op een vroege zondagmorgen sloop hij door de keukens en de stallen zo uit het paleis. Hij had alleen een cape, een zwaard en een wel heel zware zak met goudstukken bij zich. Uren lang liep hij, en de weg werd steeds steiler. Bovenaan de berg, daar moest hij zijn. Daar woonde de enige heks in het koninkrijk dat nog leefde. Zijn ouder hadden jaren geleden alle heksen uitgemoord, behalve haar. De prins wist niet waarom deze heks mocht blijven. Hij was zeker dat zijn ouders van haar bestaan af wisten, maar toch mocht de oude dame hier blijven wonen. En gelukkig maar! Die oude tang zou zijn gouden ticket naar roem en schoonheid zijn. Hijgend en puffend bereikte hij de top en jawel, daar was een oude houten hut. Rook steeg op van de schoorsteen en hij kon het versgebakken brood bijna ruiken. Zo snel als hij kon klauterde hij richting de voordeur en klopte aan. Enkele seconden later opende een oude dame de deur.

    "Prins. Ik verwachtte u al. Kom verder."

    Een klein beetje verbaasd stapte de lelijke prins naar binnen. Hoe kon zij weten dat hij vandaag langs zou komen? Niet veel later sloeg hij zich mentaal voor zijn kop. Natuurlijk wist ze dat. Ze was niet voor niets een heks. Het kleine vrouwtje duwde heb richting een comfortabele stoel voor het vuur en bood hem allerlei lekkers aan.

    “Waarmee kan ik u helpen, Prins?”

    De prins begon zijn verhaal, over hoe zijn neus zijn hele leven verpestte en dat hij er zo graag af zou willen dat hij er alles maar dan ook echt alles voor over had. De vrouw wreef in haar handen en dacht diep na voordat ze weg schuifelde en begon te zoeken tussen de tientallen flesjes die in haar woonkamer stonden. De prins keek toe. Niet helemaal zeker wat de heks van plan was, en niet helemaal zeker of hij moest helpen. Roerloos bleef hij zitten, en na wat wel een oneindigheid leek overhandigde de oude heks hem een klein flesje met roze vloeistof.

    “Geef dit drankje aan uw koningin moeder en wacht dan drie manen af. Zodra de zon op de derde dag op komt zal u van uw neus af zijn. Maar ik waarschuw u, denk goed na of het het allemaal wel waard is.”

    De prins lachte de heks uit voordat hij haar flink op de schouder sloeg. Die domme koe, natuurlijk was het het waard. Zo zou hij eindelijk van zijn probleem af zijn. Hij haalde alle munten uit zijn leren zakje en overhandigde die aan de vrouw voordat hij weer begon aan zijn tocht terug naar het kasteel. De hele reis terug fantaseerde hij over het leven zonder zo’n afschuwelijke neus. Zijn aanstaande zou hem eindelijk knap vinden, zijn onderdanen zouden eindelijk respect hebben en dan zouden zijn ouders eindelijk de troon aan hem af staan. Ja, hij had het goed voor elkaar.

    Die avond mengde hij het roze goedje door de thee van zijn moeder en keek toe hoe ze het langzaam op dronk. Het plan zou nu in werking gaan. Drie nachtjes. Dat was te doen. Zelfvoldaan ging de prins naar bed en kon het wachten starten. In die dagen kreeg hij niks voor elkaar, zo graag wilde hij dat het de ochtend zou zijn waarin hij zijn perfecte gelaat eindelijk kon bewonderen. Zijn moeder werd ziek en bracht de dagen in bed door. De prins zat trouw aan haar zijde, omdat hij wist dat het hoogstwaarschijnlijk door het drankje kwam. De koningin voelde zich slechter en slechter, en de prins hoopte met heel zijn hard dat wanneer de zon op de derde dag op kwam ze zich beter zou voelen. Uiteindelijk kwam dan ook de ochtend, de prins lag nog heerlijk te snurken, al dromend over zijn perfecte neus toen hij een ijselijke gil door het paleis hoorde galmen. De prins sprong op uit zijn bed en haastte zich naar het geluid. Naar zijn moeder. Ze zat geknield op de grond met een kapotte spiegel voor zich. De prins siste haast in afschuw toen hij het gelaat van zijn moeder in zich op nam. Overal zaten vieze aardappelvormige bulten, en ze leek plotseling wel 80 jaar oud.

    “Moeder. Wat is er gebeurt?”

    Zijn moeder keek op en gilde zodra ze hem zag, zowaar een nog vreselijkere gil als die van een aantal minuten geleden. De prins was eerst verbaasd. Haastig nam hij een stuk gebroken spiegel, er volledig van overtuigd dat zijn moeder had gegild toen te zijn nieuwe perfecte neus zag. De prins keek in de spiegel, maar tot zijn grote schrik was er helemaal geen perfecte neus. Sterker nog, er was helemaal geen neus! Waar zijn eens gigantische aardappelneus had gezeten zaten nu alleen nog twee kleine gaatjes. De prins zakte ook op zijn knieën en samen met zijn moeder gilde hij het hele koninkrijk bij elkaar.

    Ver, ver weg, helemaal bovenop de berg was er een gruwelijke bulderlach te horen. De heks had eindelijk wraak kunnen nemen nadat de koningin al haar heksenvriendinnen had uitgemoord. Gerechtigheid. De oude tang gniffelde nog even na, en zo eindigde het verhaal. Zeker geen eind goed al goed, zullen we maar zeggen.


    The truth is out there.

    Hag schreef:
    Ik wil wel een sprookje voor je schrijven mehe. (: Lemme just find the time.


    Oh waw. Ik ga denk ik ook proberen wat in elkaar te flansen.


    obsessive rage

    Haha, ik heb er 4 :y) Toen het nog kon, kocht ik altijd stiekem met mijn beltegoed credits :'D maar de laatste tijd promoot ik niks meer omdat ik vrij weinig schrijf, helaas. En topics hoef ik niet zo erg te promoten haha. Dit topic brengt me wel op idee voor als ik echt niks meer weet met m'n credits haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Er was eens een jongen en die wilde heel erg graag credits kopen met beltegoed. Hij ging naar Quizlet.nl en ontdekte dat dat helaas niet meer kon. De jongen werd zo verdrietig dat hij nooit meer op Quizlet.nl wilde gaan, maar de volgende dag zat hij er toch op en spamde het forum vol zoals altijd.

    Einde.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik zag 'Gibbs' - dacht aan 'Abby' - mijn hoofd ging werken - ik zag dit plaatje en creëerde: (I'm sorry...)

    'Gibbs!' Roept Abby. Ze rent door het lab naar hem toe als ze hem ziet aan komen. 'Moet je kijken!' Ze laat hem volgen naar de microscoop waar ze gevonden bloed mee aan het bekijken was. Naast de microscoop staat een computer. De computer is weer verbonden met een groot scherm. Het bloed was al in de computer gezet en Abby had het vergeleken met bloed van criminelen die al eerder bloed hadden afgestaan. 'Er is een macht!' Toonde Abby vol trots. 'Goed werk Abbs,' zei Gibbs, kort raakte zijn hand haar schouder. 'Thank you, sir.' Bedankte Abby. Gibbs keek haar strak aan en zei: 'Don't call me sir.' Waarop Abby antwoorde: 'Yes, ma'am. Gibbs keek nog steeds strak naar Abby. Uit zijn blik was op te merken dat hij alleen maar dacht Wat?! Wat?! Eh help? Stop. Daarom bleef hij nog even onverschillig staan waarna hij zei: 'Dag Abbs' en hij het lab weer.



    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    CanisRupus schreef:
    Er was eens een jongen en die wilde heel erg graag credits kopen met beltegoed. Hij ging naar Quizlet.nl en ontdekte dat dat helaas niet meer kon. De jongen werd zo verdrietig dat hij nooit meer op Quizlet.nl wilde gaan, maar de volgende dag zat hij er toch op en spamde het forum vol zoals altijd.

    Einde.


    Whoh wat een cool verhaal! :P :D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Hag schreef:
    Ahem. Mijn meesterwerkje. Enjoy! (cat)

    Lang lang geleden, in a galaxy far far away. Nuja. Eigenlijk gewoon hier op aarde maar de intro moet toch wat meer flair hebben. Hoe dan ook, ver, ver weg was er eens een jonge prins. Pas 19 jaar en nu al spuugzat van het koninklijke bestaan. Zijn ouders, de koning en koningin sleepten hem van hot naar her en hij mocht en kon niks. Nu was het niet zo vreselijk om steeds op pad te zijn, maar dat betekende wel dat nóg meer mensen zijn gezicht zagen. Zijn neus om nog iets preciezer te zijn. Terwijl zowel zijn vader als moeder prachtige mensen waren zag de jonge prins er zelf niet uit. Zijn neus was gigantisch. Als een aardappel die slecht aan zijn gezicht vast was gemaakt. Het geheel was uitzonderlijk onsmakelijk om te zien. De prins, bitter door de vele grapjes en het gelach was meer dan zat van dit alles. Van zijn neus, van zijn perfecte ouders en van die gruwelijke onderdanen die niks anders deden dan hem uitlachen. Geen enkel meisje zag hem staan, en zelfs zijn prachtige aanstaande haalde haar neus voor hem op. Gelukkig had hij een plan. Op een vroege zondagmorgen sloop hij door de keukens en de stallen zo uit het paleis. Hij had alleen een cape, een zwaard en een wel heel zware zak met goudstukken bij zich. Uren lang liep hij, en de weg werd steeds steiler. Bovenaan de berg, daar moest hij zijn. Daar woonde de enige heks in het koninkrijk dat nog leefde. Zijn ouder hadden jaren geleden alle heksen uitgemoord, behalve haar. De prins wist niet waarom deze heks mocht blijven. Hij was zeker dat zijn ouders van haar bestaan af wisten, maar toch mocht de oude dame hier blijven wonen. En gelukkig maar! Die oude tang zou zijn gouden ticket naar roem en schoonheid zijn. Hijgend en puffend bereikte hij de top en jawel, daar was een oude houten hut. Rook steeg op van de schoorsteen en hij kon het versgebakken brood bijna ruiken. Zo snel als hij kon klauterde hij richting de voordeur en klopte aan. Enkele seconden later opende een oude dame de deur.

    "Prins. Ik verwachtte u al. Kom verder."

    Een klein beetje verbaasd stapte de lelijke prins naar binnen. Hoe kon zij weten dat hij vandaag langs zou komen? Niet veel later sloeg hij zich mentaal voor zijn kop. Natuurlijk wist ze dat. Ze was niet voor niets een heks. Het kleine vrouwtje duwde heb richting een comfortabele stoel voor het vuur en bood hem allerlei lekkers aan.

    “Waarmee kan ik u helpen, Prins?”

    De prins begon zijn verhaal, over hoe zijn neus zijn hele leven verpestte en dat hij er zo graag af zou willen dat hij er alles maar dan ook echt alles voor over had. De vrouw wreef in haar handen en dacht diep na voordat ze weg schuifelde en begon te zoeken tussen de tientallen flesjes die in haar woonkamer stonden. De prins keek toe. Niet helemaal zeker wat de heks van plan was, en niet helemaal zeker of hij moest helpen. Roerloos bleef hij zitten, en na wat wel een oneindigheid leek overhandigde de oude heks hem een klein flesje met roze vloeistof.

    “Geef dit drankje aan uw koningin moeder en wacht dan drie manen af. Zodra de zon op de derde dag op komt zal u van uw neus af zijn. Maar ik waarschuw u, denk goed na of het het allemaal wel waard is.”

    De prins lachte de heks uit voordat hij haar flink op de schouder sloeg. Die domme koe, natuurlijk was het het waard. Zo zou hij eindelijk van zijn probleem af zijn. Hij haalde alle munten uit zijn leren zakje en overhandigde die aan de vrouw voordat hij weer begon aan zijn tocht terug naar het kasteel. De hele reis terug fantaseerde hij over het leven zonder zo’n afschuwelijke neus. Zijn aanstaande zou hem eindelijk knap vinden, zijn onderdanen zouden eindelijk respect hebben en dan zouden zijn ouders eindelijk de troon aan hem af staan. Ja, hij had het goed voor elkaar.

    Die avond mengde hij het roze goedje door de thee van zijn moeder en keek toe hoe ze het langzaam op dronk. Het plan zou nu in werking gaan. Drie nachtjes. Dat was te doen. Zelfvoldaan ging de prins naar bed en kon het wachten starten. In die dagen kreeg hij niks voor elkaar, zo graag wilde hij dat het de ochtend zou zijn waarin hij zijn perfecte gelaat eindelijk kon bewonderen. Zijn moeder werd ziek en bracht de dagen in bed door. De prins zat trouw aan haar zijde, omdat hij wist dat het hoogstwaarschijnlijk door het drankje kwam. De koningin voelde zich slechter en slechter, en de prins hoopte met heel zijn hard dat wanneer de zon op de derde dag op kwam ze zich beter zou voelen. Uiteindelijk kwam dan ook de ochtend, de prins lag nog heerlijk te snurken, al dromend over zijn perfecte neus toen hij een ijselijke gil door het paleis hoorde galmen. De prins sprong op uit zijn bed en haastte zich naar het geluid. Naar zijn moeder. Ze zat geknield op de grond met een kapotte spiegel voor zich. De prins siste haast in afschuw toen hij het gelaat van zijn moeder in zich op nam. Overal zaten vieze aardappelvormige bulten, en ze leek plotseling wel 80 jaar oud.

    “Moeder. Wat is er gebeurt?”

    Zijn moeder keek op en gilde zodra ze hem zag, zowaar een nog vreselijkere gil als die van een aantal minuten geleden. De prins was eerst verbaasd. Haastig nam hij een stuk gebroken spiegel, er volledig van overtuigd dat zijn moeder had gegild toen te zijn nieuwe perfecte neus zag. De prins keek in de spiegel, maar tot zijn grote schrik was er helemaal geen perfecte neus. Sterker nog, er was helemaal geen neus! Waar zijn eens gigantische aardappelneus had gezeten zaten nu alleen nog twee kleine gaatjes. De prins zakte ook op zijn knieën en samen met zijn moeder gilde hij het hele koninkrijk bij elkaar.

    Ver, ver weg, helemaal bovenop de berg was er een gruwelijke bulderlach te horen. De heks had eindelijk wraak kunnen nemen nadat de koningin al haar heksenvriendinnen had uitgemoord. Gerechtigheid. De oude tang gniffelde nog even na, en zo eindigde het verhaal. Zeker geen eind goed al goed, zullen we maar zeggen.


    En zo ontstond Voldemort :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil je wel een extra credit geven? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    En zo ontstond Voldemort :Y)


    Exactly. :')


    The truth is out there.

    Somnus schreef:
    Ik wil je wel een extra credit geven? :'D


    Die credit gaat dan wel in deze wedstrijd if you don't mind. Want een spotlight weggeven is leuk. (:

    (je moet je nu niet toch gedwongen voelen die credit te geven eh. <3)

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 21:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Die credit gaat dan wel in deze wedstrijd if you don't mind. Want een spotlight weggeven is leuk. (:

    (je moet je nu niet toch gedwongen voelen die credit te geven eh. <3)

    Hehehe, als ik m weg zou geven, zou dat voor jou zijn. Daarom stelde ik het ook voor x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.