• Staat dit hier goed? :x


    Hooi! (:

    Ik kom nét 1 credit tekort voor een spotlight. Dus besloot ik maar om ze weg te gaan geven. Dankzij de geweldige JamesPotter worden er inmiddels niet 8 maar 9 credits weggegeven! Heb jij op dit topic geklikt en ben je wel geïnteresseerd in 9 geweldige QuizletCredits? Lees dan snel verder!

    Wat moet je doen?
    Easy, vertel gewoon een leuk verhaaltje. Maakt niet uit of het echt gebeurt is of niet en of het gaat over waarom jij de credits moet winnen of niet.
    Ik voel me ziek en wil graag lachen, dus vertel maar iets leuks.

    Wanneer wordt de winnaar gekozen, en hoe?
    Dat hangt even af van hoe hard dit topic gaat. Maar ik denk dat ik over twee daagjes de winnaar bekend maak. Kan natuurlijk later worden als de inzendingen maar blijven stromen, maar dan laat ik het wel weten.
    Hoe, zeg je? Gewoon, door het leukste verhaaltje te kiezen!
    Mocht ik niet kunnen kiezen, maak ik een lijst met de kanshebbende verhalen en gooi ik ze in een random name generator.

    Succes! :3

    WINNAAR GEKOZEN! PAGINA 5!

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 14:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leuk initiatief! Ik ga zelf niet meedoen, want ik heb nog genoeg credits, maar ik hoop dat er veel leuke verhaaltjes verschijnen! (:
    -stiekem is dit ook een MT om die verhaaltjes te lezen hehe-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Wat een leuk initiatief! Ik ga zelf niet meedoen, want ik heb nog genoeg credits, maar ik hoop dat er veel leuke verhaaltjes verschijnen! (:
    -stiekem is dit ook een MT om die verhaaltjes te lezen hehe-


    Thank you! Ik hoop ook op veel verhaaltjes, hahaha.
    En stiekemerd, foei toch. Ik zou hetzelfde gedaan hebben als dit topic niet van mij was, lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik heb er geen, dus dan heb ik er ook maar weinig aan heh


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    ik heb er geen, dus dan heb ik er ook maar weinig aan heh


    Och, misschien win je eens een xOTM en krijg je veel credits en wil je deze credits er ook bij hebben. Of je kunt ze zelf ook doneren aan anderen oid als je wint. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wist niet eens dat je ze weg kon geven, haha. Ik heb er zelf ook nog 6.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kunt er wel een van mij krijgen hoor, ik heb er maar 4 en daar kan ik ook niks mee.

    Ik wist inderdaad ook niet dat je ze weg kunt geven, hoe werkt dat dan?

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 16:33 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Je kunt er wel een van mij krijgen hoor, ik heb er maar 4 en daar kan ik ook niks mee.

    Ik wist inderdaad ook niet dat je ze weg kunt geven, hoe werkt dat dan?


    Nah, ik vind het veel leuker om ze weg te geven. :Y)
    Tenzij je bedoelt dat je mij één credit wel wil geven zodat ik 9 credits weg kan geven.

    Je gaat overigens onder het kopje ''profiel'' naar ''mijn credits''. Daar zie je staan hoeveel credits je nog hebt blabla. Ook staat daar een knop genaamd ''credits doneren'' en zo kun je credits weggeven. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn credits > credits doneren voor de geinteresseerden. Maar ik heb er nog 39 (uit mijn hoofd) door dat eieren zoeken, dus ik gun het een ander.

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 16:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb wel grappige verhalen, maar die zijn veel te beschamend ghehe ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nah, ik vind het veel leuker om ze weg te geven. :Y)
    Tenzij je bedoelt dat je mij één credit wel wil geven zodat ik 9 credits weg kan geven.

    Je gaat overigens onder het kopje ''profiel'' naar ''mijn credits''. Daar zie je staan hoeveel credits je nog hebt blabla. Ook staat daar een knop genaamd ''credits doneren'' en zo kun je credits weggeven. :Y)


    Oh nee, het was om je te helpen om toch iets in de spotlight te kunnen zetten haha.

    Dat wist ik niet, super fijn zeg! Ik wist toch al niet wat ik met die van mij moest doen haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil wel een sprookje voor je schrijven mehe. (: Lemme just find the time.


    The truth is out there.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh nee, het was om je te helpen om toch iets in de spotlight te kunnen zetten haha.

    Dat wist ik niet, super fijn zeg! Ik wist toch al niet wat ik met die van mij moest doen haha


    Hahah okii, bedankt voor het aanbod dan alsnog! :3

    Hahaha stonden ze bij jou ook te verstoffen? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hag schreef:
    Ik wil wel een sprookje voor je schrijven mehe. (: Lemme just find the time.


    Yaay, geweldig!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meedoen of niet meedoen, dat is de vraag :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahah okii, bedankt voor het aanbod dan alsnog! :3

    Hahaha stonden ze bij jou ook te verstoffen? :p


    Ja haha, vooral omdat ik bijna nooit credits koop dus ik ga binnenkort denk ik ook een wedstrijdje organiseren! ;'D


    When time and life shook hands and said goodbye.