• Staat dit hier goed? :x


    Hooi! (:

    Ik kom nét 1 credit tekort voor een spotlight. Dus besloot ik maar om ze weg te gaan geven. Dankzij de geweldige JamesPotter worden er inmiddels niet 8 maar 9 credits weggegeven! Heb jij op dit topic geklikt en ben je wel geïnteresseerd in 9 geweldige QuizletCredits? Lees dan snel verder!

    Wat moet je doen?
    Easy, vertel gewoon een leuk verhaaltje. Maakt niet uit of het echt gebeurt is of niet en of het gaat over waarom jij de credits moet winnen of niet.
    Ik voel me ziek en wil graag lachen, dus vertel maar iets leuks.

    Wanneer wordt de winnaar gekozen, en hoe?
    Dat hangt even af van hoe hard dit topic gaat. Maar ik denk dat ik over twee daagjes de winnaar bekend maak. Kan natuurlijk later worden als de inzendingen maar blijven stromen, maar dan laat ik het wel weten.
    Hoe, zeg je? Gewoon, door het leukste verhaaltje te kiezen!
    Mocht ik niet kunnen kiezen, maak ik een lijst met de kanshebbende verhalen en gooi ik ze in een random name generator.

    Succes! :3

    WINNAAR GEKOZEN! PAGINA 5!

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 14:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Somnus schreef:
    (...)
    Hehehe, als ik m weg zou geven, zou dat voor jou zijn. Daarom stelde ik het ook voor x'D


    Hahaha je bent de tweede die me dat voorstelt hahaha. Maar weggeven vind ik leuker, dus ik pas voor je voorstel. Thanks though. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    [Dit herinnert me aan die tijd waarin we Q-geluid deden en mensen steeds credits bleven doorgeven, dat was echt heel leuk. Verhaaltjes tijd!]

    Ik vroeg me weleens af hoe het met je zou gaan, ik miste het om je glimlach te zien. Ik wandelde elke dag weer naar school, behalve in het weekend dan, om te kijken of je daar weer zou zitten. Op het muurtje, maar het was al een tijd geleden sinds ik je voor het laatst gezien had. Zo was ik ook nu weer op mijn weg, richting school. Mijn rugzak bungelde op mijn rug terwijl ik haastig liep.
    "Zou je er zijn?" mompelde ik zachtjes.
    Iemand keek om naar me toen ik mompelde, maar voor de rest was ik altijd al op de achtergrond geweest. Totdat jij me had opgemerkt. Toen voelde ik me alsof ik niet meer een muurbloem was. Ik bestond. Er verscheen een kleine glimlach op mijn gezicht toen ik eraan terug dacht. Ik liep voorbij de treurwilg, langs de supermarkt en wist dat het muurtje er bijna was. Ik wilde eigenlijk niet ergens op hopen, maar ik kon mijn gevoelens niet rustig houden. Het laatste stukje rende ik en toen ik de hoek om sloeg, keek ik naar het muurtje. En daar was je. Gelijk begon ik met lachen en liep naar je toe.
    "Je bent er!" zei ik enthousiast.
    Zachtjes bracht ik mijn hand naar je gezicht en gaf je een aai, je was de mooiste kat die ik kende en je wilde altijd door mij en mij alleen geaaid worden. Het was fijn om je weer te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha, leuke verhaaltjes al! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'He, jij daar.'
    Luke Scarrot, de vervelendste jongen van de school liep op me af. Vreemd genoeg alleen, zonder zijn vriendengroep.
    'Ik bedoel, he Cara,' vervolgde hij zacht.
    Ik keek hem vreemd aan maar knikte. 'Hallo Scarrot.'
    Hij kromp ineen. 'Alsjeblieft. Gewoon Luke. Ik wou namelijk vragen of je.... Of je misschien... Vrienden wou worden.'
    Ik keek hem stomverbaasd aan. Luke Scarrot, de kloterigste jongen van de school vroeg me DAT. Maar ik stemde toe. Na nog een snelle blik zag ik dat hij er aardig uitzag.


    Twee dagen later.
    Ik boog me naar Luke toe en fluisterde in zijn oor: 'Wat vind je ervan, samen zijn.'
    Hij glimlachte. 'Geweldig.'

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 15:21 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Geen idee of je die vriendje/vriendinnetje verhaaltjes leuk vind. Maar het is nog een soort cadeautje van die mooie cover die je voor me hebt gemaakt, van SOTY.
    Beterschap.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gibbs schreef:
    Haha, leuke verhaaltjes al! c:


    Hey heb je ondertussen al 9 credits om weg te geven? Anders geef ik je er een zodat, wie er ook wint, diegene ook zonder extra credits te kopen of te winnen iets in de spot kan zetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Okei, na enige twijfeling, mijn meest geweldige moment in de tweede.

    *In de rij voor het leerlingenloket*
    *Groep jongens uit de tweede nadert*
    ''He, jullie daar, ik denk niet dat jullie het weten, maar tweedeklassers mogen voor in de rij.'' *stoere blik*
    *Ik* ''Dat is heel jammer dan, want toevallig zijn wij ook tweedeklassers, dus dan mogen wij lekker voor.'' (Alsthans, ik zei iets dat daar op leek, maar in werkelijkehid was ik door de zenuwen zo erg, dat ik het helemaal verpestte door er een potje van te maken. (Ja maar wij zijn ook tweedeklassers, dus. (zoiets ergs XD)))
    **Groep jongens blijft confused achter in de rij staan*

    PAMOAMPAAAAM


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik was ziek.
    Ik was moe.
    Samen voelt het onsympathiek.

    Maar goed.
    Ik keek op Quizlet.
    En kreeg weer moed.

    8 credits.
    Is een hele boel.
    Maar niet genoeg voor een autogids.

    Maar wel om aan mij te geven.
    En om van te genieten.
    En om te herbeleven.

    Oke dit slaat echt nergens op.
    Maar ik wil wel eens wat winnen.
    Iets anders dan een dop.

    WEES ONVOORSTELBAAR
    MAAK MIJ BLIJ
    DAN BEN IK JE DANKBAAR!

    bedankt voor het lezen van dit onnutteloze verhaal, ik hoop dat de credits in handbereik zijn xD
    Mijn rijmkunsten zijn ook echt fantastisch
    en ik ben inspiratieloos
    VANDAAAR

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 15:41 ]


    take risks

    Er was eens een meisje dat heel boos was op de klok. Dat was omdat hij veel te snel doordraaide en nu was het meisje natuurlijk te laat om op tijd online te zijn voor haar Quizlet vriendin dus verveelde het meisje zich dood.
    De klok bleef de hele tijd irritant door tik-takken, dat was heel gemeen. Daarom zei het meisje boos: 'Draai de tijd terug!'
    De klok lachte heel kwaadaardig en zei: 'Doe ik lekker niet.'
    Het meisje voelde zich ontzettend gepest en gekwetst. Eerst moest ze huilen. De klok bleef door tik-takken en daar werd het meisje gek van.
    Dus pakte ze een mokerhamer en sloeg de klok stuk.

    Einde. (Okay ik ben melig vandaag XD)


    obsessive rage

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hey heb je ondertussen al 9 credits om weg te geven? Anders geef ik je er een zodat, wie er ook wint, diegene ook zonder extra credits te kopen of te winnen iets in de spot kan zetten


    Als je dat wilt doen zou dat echt onwijs lief zijn! Is dr een manier om je te bedanken? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Als je dat wilt doen zou dat echt onwijs lief zijn! Is dr een manier om je te bedanken? (:


    Gedoneerd! (; En nee hoor (; ik vind het leuk om mensen te helpen (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Gedoneerd! (; En nee hoor (; ik vind het leuk om mensen te helpen (;


    Je bent geweldig! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -> Titel aangepast. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melvissa schreef:
    -> Titel aangepast. (:


    Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Één grote whoehh dankje voor JamesPotter!! :D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!