• Staat dit hier goed? :x


    Hooi! (:

    Ik kom nét 1 credit tekort voor een spotlight. Dus besloot ik maar om ze weg te gaan geven. Dankzij de geweldige JamesPotter worden er inmiddels niet 8 maar 9 credits weggegeven! Heb jij op dit topic geklikt en ben je wel geïnteresseerd in 9 geweldige QuizletCredits? Lees dan snel verder!

    Wat moet je doen?
    Easy, vertel gewoon een leuk verhaaltje. Maakt niet uit of het echt gebeurt is of niet en of het gaat over waarom jij de credits moet winnen of niet.
    Ik voel me ziek en wil graag lachen, dus vertel maar iets leuks.

    Wanneer wordt de winnaar gekozen, en hoe?
    Dat hangt even af van hoe hard dit topic gaat. Maar ik denk dat ik over twee daagjes de winnaar bekend maak. Kan natuurlijk later worden als de inzendingen maar blijven stromen, maar dan laat ik het wel weten.
    Hoe, zeg je? Gewoon, door het leukste verhaaltje te kiezen!
    Mocht ik niet kunnen kiezen, maak ik een lijst met de kanshebbende verhalen en gooi ik ze in een random name generator.

    Succes! :3

    WINNAAR GEKOZEN! PAGINA 5!

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 14:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Loebas schreef:
    (...)
    Ik niet, wat
    Onder welke steen zat ik toen?


    Ik vermoed dat je onder een paasei zat (': Zoals half quizlet


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan eigenlijk helemaal geen verhalen vertellen. Daarom bij dezen een verhaal over hoe ik faal in het vertellen van verhalen.

    Wat je moet weten van mijn verhalen, is dat ik ze gewoon niet goed weet op te bouwen. Ik heb ontzettend veel grappige verhalen in mijn hoofd, maar de uitvoering is simpelweg niet grappig. Het moment waarop men denkt: nu komt de clue, de climax, het moment waarop ik heb gewacht, is mijn verhaal ineens PATSBOEM afgelopen.
    Járen geleden, op de basisschool, had ik een geniale mop. En ik meen het, hij was echt heel leuk - mits hij goed verteld werd. Ik vond hem zo leuk en ik was zo blij dat ik de aandacht van maar liefst negen kinderen had (die allemaal vol verwachting naar mijn briljante mop wilden luisteren) dat ik besloot om het verhaal nog wat op te leuken. Dat zorgde er echter voor dat het verhaal vaag, onduidelijk en totaal niet meer grappig was. Ik vertelde de mop en op het moment dat ze hadden moeten lachen, bleef het doodstil. Ik geloof dat ik de clue nog een keer herhaalde, maar daardoor faalde het verhaal alleen maar meer.

    Zo zie je maar weer: ik kan geen verhalen vertellen. Ik ben blij dat je dit verhaaltje zonder climax gelezen hebt en vermoed dat ik weer wat van je kostbare tijd heb verspild (:


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Storytime. Waargebeurd. (cat)

    Het was 2010, ik was in Servië met mijn ouders, zoals elk jaar. Daar heb ik een knusse vriendengroep van zo'n acht man waar ik regelmatig (lees: elke avond) mee uit ging. Enfin, ik werd dus uitgenodigd voor het verjaardagsfeestje van een vriendin van mij. Haar vader is de trotse eigenaar van een kroeg, en dat is dan ook waar het gevierd werd. Gratis drank. Gratis drank. Met goede moed vertrok ik rond een uur of negen met mijn twee beste vrienden naar de partyplace. Daar zat ik dan, zo nuchter als een eitje. Totdat de dienbladen met drank voorbijkwamen. De glorieuze Vinjak ging als water door mijn lijf en ik was gauw al stomdronken door de 40% alcohol en talloze glazen die ik al tot me genomen had. Op een gegeven moment hadden we besloten dat het allemaal wel welletjes was en gingen we naar de nachtwinkel om een fles bier van twee liter te kopen en in het park te hangen als de vieze hippies die we zijn. Inclusief gitaar en marihuana. Dus, we dronken nog wat bier en kletsten wat. Ik zat op een muurtje met mijn twee beste vrienden, terwijl de rest van de aanhang op de grond in kleermakerszit zat. Op een gegeven moment begon ik me een beetje misselijk te voelen en zei dit ook tegen mijn vrienden. Hun remedie? Nog een slok bier. Goed, geen goed idee dus, aangezien dat de misselijkheid flink versterkte. Een warm gevoel vulde mij van binnen en ik kan je zeggen dat het absoluut niet kwam omdat iedereen zo lief was, maar omdat mijn eten naar boven kwam. Door mijn staat van welzijn, -vreselijk dronken dus-, kon ik me niet beheersen. Ik keek naar de sterren, en creëerde weliswaar een glorieuze kotsfontein die maar liefst ruim een meter de lucht in ging en mijn vrienden marineerde met een magisch laagje alcohol-vlees kots. Vuk, één van de gelukkigen die naast mij zat, schoot zo vreselijk hard in de lach dat de arme slachtoffers ook nog eens wat bier over zich heen kregen. Ze gingen allemaal naar huis na een flinke lachkick en de nodige kreten van wanhoop om hoe goor ze geworden waren. De andere twee brachten me naar huis.

    Dit is niet waar het plezier stopt.

    Eenmaal thuis aangekomen, kroop ik mijn bed in en probeerde in slaap te komen. Helaas zaten mijn lichaam en ik niet op één lijn en besloot mijn maaginhoud weer naar boven te kruipen. Met mijn hand voor mijn mond rende ik naar het toilet, waar ik alles eruit liet. In het donker. Toen ik klaar was, voelde ik me alweer beter en besloot het licht aan te zetten, zodat ik eventuele kleine spetters en dergelijke kon opruimen, mochten die naast de pot zijn beland. Toen het licht aanstond en ik mijn ogen op de toiletpot richtte, wist ik niet wat ik zag. Het deksel zat namelijk nog op de toiletpot. Overal waar ik keek binnen een meter van het toilet zat kots. O-ver-al. Niet dat ik me er zorgen over ging maken of het op ging ruimen. Nee, in plaats daarvan sleepte ik mezelf naar mijn bed en belandde in een diep coma waar ik een uur of zes later uit gehaald werd door geklop op de voordeur. Mijn familie in Servië heeft namelijk twee huizen, en ik sliep alleen in het huis van mijn oom. Het bleek dus mijn moeder te zijn, die het toiletpapier kwam bijvullen. Natuurlijk was ik net wakker en had ik een enorme kater, waardoor ik niet helemaal besefte wat voor schade ik had aangericht in de wc. Dat werd al snel duidelijk toen mijn moeder een enorme schreeuw van woede door het huis liet echoën. Ze gaf me een preek van een kwartier, maar heeft het uiteindelijk wel opgeruimd toen ze merkte dat ik daar absoluut niet toe in staat was.

    Mijn vrienden noemen me na zes jaar nog steeds Fontana.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hooi! (:

    Ik ben op mobiel, dus sorry voor de lak aan plaatjes. Maar goed, er moet een winnaar gekozen worden. Er waren twee mensen die dr voor mij uitsprongen, namelijk Necro en SPECS.
    Aangezien ik geen idee had wat voor site ik had moeten gebruiken, heb ik ouderwets mn ma een lootje laten trekken.

    Dus, hier komt ie. En de winnaar is...

    Guys, trommelgeroffel please.

    ...

    ...

    ...

    SPECS! De credits komen z.s.m. je kant op! Gefeliciteerd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woooh, thanks Yol.=3
    Blij dat ik tenminste iemand aan het lachen heb gemaakt met mijn stommiteiten.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!

    Ik ben blij dat de mijne je aansprak en hopelijk heeft hij je een beetje opgebeurd. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gefeliciteerd meid!


    obsessive rage

    Een verhaaltje!

    Dat is mijn verhaal. Is het goed?