• Staat dit hier goed? :x


    Hooi! (:

    Ik kom nét 1 credit tekort voor een spotlight. Dus besloot ik maar om ze weg te gaan geven. Dankzij de geweldige JamesPotter worden er inmiddels niet 8 maar 9 credits weggegeven! Heb jij op dit topic geklikt en ben je wel geïnteresseerd in 9 geweldige QuizletCredits? Lees dan snel verder!

    Wat moet je doen?
    Easy, vertel gewoon een leuk verhaaltje. Maakt niet uit of het echt gebeurt is of niet en of het gaat over waarom jij de credits moet winnen of niet.
    Ik voel me ziek en wil graag lachen, dus vertel maar iets leuks.

    Wanneer wordt de winnaar gekozen, en hoe?
    Dat hangt even af van hoe hard dit topic gaat. Maar ik denk dat ik over twee daagjes de winnaar bekend maak. Kan natuurlijk later worden als de inzendingen maar blijven stromen, maar dan laat ik het wel weten.
    Hoe, zeg je? Gewoon, door het leukste verhaaltje te kiezen!
    Mocht ik niet kunnen kiezen, maak ik een lijst met de kanshebbende verhalen en gooi ik ze in een random name generator.

    Succes! :3

    WINNAAR GEKOZEN! PAGINA 5!

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 14:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    tirzaj schreef:
    Één grote whoehh dankje voor JamesPotter!! :D


    Don't thank me(; Bedank Yolanda! Zij geeft er 8 weg!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Je bent geweldig! _O_


    Jij ook!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er was eens een laat maar ik heb geen inspiratie. Neen, serieus, er is een verhaal van iemand dat ik dolgraag eens in de spot zou willen zetten, dus ik ga nog even denken. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    A Spanish magician said that he would disappear on the count of three. ''Uno, dos..'' He disappeared without a tres.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hey! Voel je je ondertussen al wat beter? (:
    Ik heb wel een grappig verhaaltje voor je, waargebeurd. Niet zozeer om die credits maar gewoon om je wat op te vrolijken!

    Toen ik een jaar of 9 was had mijn plaatselijke skeelervereniging waar ik toen bijzat van de gemeente een nieuwe plek gekregen. We trainden eerst altijd op het industrieterrein, maar we kregen een mooi plekje op de parkeerplaats van de plaatselijke discotheek. Een baantje van 200 meter, prachtig. Dit moest natuurlijk gevierd worden!
    Op een woensdagavond was het zover: de opening van de nieuwe baan. Schaatser Mark Tuitert was aanwezig, er waren kraampjes met suikerspinnen en dat soort dingen en er was een kraampje met een ballonnenwedstrijd. Je kon dan je gegevens aan een kaartje aan een ballon maken, de ballon oplaten en hopen dat ie zo ver mogelijk kwam, want als jouw ballon het verste weg kwam en het kaartje werd teruggestuurd met de plaatsnaam waar de ballon gevonden was, won je een prijs.
    Natuurlijk wilde ik meedoen en zo gebeurde het dat ik een prachtige roze ballon opliet.
    Een paar weken later was het zover: de uitslag van de ballonnenwedstrijd! Tot ieders grote verbazing was mijn ballon in Finland terechtgekomen, in een plaatsje genaamd Pon. Ik natuurlijk supertrots, blij en nieuwsgierig naar mijn beloofde prijs...
    Wat bleek nou. Ik had iets prachtigs verwacht zoals een mega snoeppot, een gesigneerd shirt van Tuitert of een nieuw paar skeelers.
    Dit is wat ik in werkelijkheid gewonnen had:



    (Ik was zo verdrietig, daarom weet ik het nog zo precies hahaha. Net even die bidon opgezocht, blijkt ie nog geen 4 euro te kosten. Ben nu nog teleurgestelder dan ik al was)


    Hopelijk ben je al wat opgeknapt, zo niet, dan is dit leedvermaak wel opfleurend denk ik


    Leef je liefde, lief je leven.

    Sociopaths schreef:
    A Spanish magician said that he would disappear on the count of three. ''Uno, dos..'' He disappeared without a tres.


    Ik zit nu al de hele avond na te denken, maar ik snap hem niet. Please tell me ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik zit nu al de hele avond na te denken, maar ik snap hem niet. Please tell me ;')

    Ik geloof dat je die tres een beetje Engelser moet uitspreken. Weet ik niet zeker though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Er was eens een meisje,Gailybell genaamd. Op en dag gaat ze wandelen in het bos en komt een zekere panda tegen. Nu is het zo dat Gailybell een mens is en Panda natuurlijk een panda. Ooh, bang dat Gailybell was! Het was gewoonweg rennen voor haar leven. Weinig wist ze dat het panda magie kon uitoefenen, dus stond Gailybell voor even bevriesd. Na urenlang te hebben moeten luisteren naar de panda, was Gailybell opeens niet meer bang, want lief was de oude panda! Maar net op het moment dat Panda haar magie opheft, scheurt het grond onder hun benen en ze komen in Storybrooke terecht ;)

    Now, gimme those 9 credits (cat)


    -

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Don't thank me(; Bedank Yolanda! Zij geeft er 8 weg!


    Oke oke,

    Dan nog een keer Één grote whoehh dankje voor Yolanda/Gibbs this time!! :D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    LosingNemo schreef:
    Er was eens een meisje,Gailybell genaamd. Op en dag gaat ze wandelen in het bos en komt een zekere panda tegen. Nu is het zo dat Gailybell een mens is en Panda natuurlijk een panda. Ooh, bang dat Gailybell was! Het was gewoonweg rennen voor haar leven. Weinig wist ze dat het panda magie kon uitoefenen, dus stond Gailybell voor even bevriesd. Na urenlang te hebben moeten luisteren naar de panda, was Gailybell opeens niet meer bang, want lief was de oude panda! Maar net op het moment dat Panda haar magie opheft, scheurt het grond onder hun benen en ze komen in Storybrooke terecht ;)

    Now, gimme those 9 credits (cat)


    OMG OUAT


    obsessive rage

    LosingNemo schreef:
    Er was eens een meisje,Gailybell genaamd. Op en dag gaat ze wandelen in het bos en komt een zekere panda tegen. Nu is het zo dat Gailybell een mens is en Panda natuurlijk een panda. Ooh, bang dat Gailybell was! Het was gewoonweg rennen voor haar leven. Weinig wist ze dat het panda magie kon uitoefenen, dus stond Gailybell voor even bevriesd. Na urenlang te hebben moeten luisteren naar de panda, was Gailybell opeens niet meer bang, want lief was de oude panda! Maar net op het moment dat Panda haar magie opheft, scheurt het grond onder hun benen en ze komen in Storybrooke terecht ;)

    Now, gimme those 9 credits (cat)

    Stop it i laugh


    Pretty is just a pretty word.

    Nou hier komtie dan:

    Iedereen herinnert zich wel de paasei actie neem ik aan, als je dat niet hebt meegekregen heb je twee weken lang een internet storing gehad ofzo.^^
    Nou goed, in mijn stommiteit opzoek naar paaseieren heb ik op de knop 'omzetten' geklikt bij een van mijn quizzen. Omzetten houd in dat je quiz in een verhaal word veranderd (dit is een functie omdat vroeger in quizzen verhalen werden geschreven), nou goed toen is mijn quiz 'welke baan moet jij in quizletarië vervullen?' omgezet in een story (en hij werd nog steeds veel gedaan, kreeg regelmatig reacties er op!:c). Ik heb toen nog berichtjes gestuurd naar de mods en zij hebben er veel tijd in gestoken, maar helaas kon het niet meer worden terug gedraaid.=\
    Oh en een half uur daarnaast postte ik per ongeluk een leeg bericht in de spotlight door het eieren zoeken, poef credits.=') Zover mijn lompigheid.='d

    (die credits waren bedoeld om een story te promoten ,dus deze credits zouden goed van pas komen.(cat) ik zal dus nog even nadenken over hilarische stommiteiten van mezelf want die heb ik te vaak.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou hier komtie dan:

    Iedereen herinnert zich wel de paasei actie neem ik aan, als je dat niet hebt meegekregen heb je twee weken lang een internet storing gehad ofzo.^^
    Nou goed, in mijn stommiteit opzoek naar paaseieren heb ik op de knop 'omzetten' geklikt bij een van mijn quizzen. Omzetten houd in dat je quiz in een verhaal word veranderd (dit is een functie omdat vroeger in quizzen verhalen werden geschreven), nou goed toen is mijn quiz 'welke baan moet jij in quizletarië vervullen?' omgezet in een story (en hij werd nog steeds veel gedaan, kreeg regelmatig reacties er op!:c). Ik heb toen nog berichtjes gestuurd naar de mods en zij hebben er veel tijd in gestoken, maar helaas kon het niet meer worden terug gedraaid.=\
    Oh en een half uur daarnaast postte ik per ongeluk een leeg bericht in de spotlight door het eieren zoeken, poef credits.=') Zover mijn lompigheid.='d

    (die credits waren bedoeld om een story te promoten ,dus deze credits zouden goed van pas komen.(cat) ik zal dus nog even nadenken over hilarische stommiteiten van mezelf want die heb ik te vaak.)

    I remember this, lolz. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    I remember this, lolz. x)

    Ik niet, wat
    Onder welke steen zat ik toen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Charbonneau schreef:
    (...)
    I remember this, lolz. x)


    Bruh, moderator lacher van de maand met mijn zooi (':


    You were born original, don't die as a copy.