• In het midden van Los Angeles bevindt zich een bekende stripclub waar elke avond een paar meisjes een optreden geven aan allen die het wensen. Ze verblijven samen met de andere werknemers in hetzelfde gebouw. Sommige zitten er al jaren, andere zijn net nieuw. Voor sommige is het een leuke ervaring, voor andere een plicht. Elk meisje heeft haar eigen reden. We volgen hier het dagelijkse leven van deze mensen, dat niet altijd zo makkelijk verloopt.

    Regels stripclub
    - De optredens beginnen vanaf 20u en eindigen om 3u 's ochtends.
    - De werknemers en danseressen hebben vrij van 3u s'ochtends tot 15u. Daarna moeten ze oefenen voor het optreden en zich klaarmaken.
    - Geen seks/liefde/kus
    - Meiden mogen zo weinig mogelijk het gebouw verlaten, alleen voor noodgevallen.

    Let's talk !

    Mt

    Mt, Benji staat open voor relaties


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Mt, Benji staat open voor relaties


    Ik heb Audrey? :)

    Raccoon schreef:
    Mt, Benji staat open voor relaties


    Arianna ? ^^

    MT Aly staat open voor relaties


    El Diablo.

    Sure hebben jullie ideetjes? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Sure hebben jullie ideetjes? :3


    Mss dat Benji eerder een vertrouwenspersoon is voor Audrey?

    Dalis schreef:
    (...)

    Mss dat Benji eerder een vertrouwenspersoon is voor Audrey?


    Is goed c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT. Ook maybe relaties voor Joseph, pagina 1 c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    MT. Ook maybe relaties voor Joseph, pagina 1 c;


    Ik had zelf het idee dat Mikael hem een beetje probeert bij te sturen wat betreft zijn lichte verslaving - als hij daarvan af weet. Een beetje als een oudere broer, zeg maar. (:

    Edit: Ik zou het trouwens fijn vinden als ik met elk personage een relatie kan bespreken, zodat ik weet hoe Mikael met zijn personeel omgaat en dergelijken. Ik ga dus uitschrijven wat hij van iedereen vindt als ik de beschrijvingen lees, en dan wil ik best bespreken of we daar iets mee kunnen. Het lijkt me immers wel handig als niemand een vreemde voor Mikael is. :')

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 23:08 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Seadra schreef:
    (...)

    Ik had zelf het idee dat Mikael hem een beetje probeert bij te sturen wat betreft zijn lichte verslaving - als hij daarvan af weet. Een beetje als een oudere broer, zeg maar. (:

    Edit: Ik zou het trouwens fijn vinden als ik met elk personage een relatie kan bespreken, zodat ik weet hoe Mikael met zijn personeel omgaat en dergelijken. Ik ga dus uitschrijven wat hij van iedereen vindt als ik de beschrijvingen lees, en dan wil ik best bespreken of we daar iets mee kunnen. Het lijkt me immers wel handig als niemand een vreemde voor Mikael is. :')


    Ja dat is zeker leuk, ik had al soort van zn gevoel bij hen. Me agrees.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mijn meisje is af en staat open voor relaties. Ik zal zo meteen (of morgen) de andere rollen even goed doorlezen om te kijken wat mijn personage over ze zal denken (al kunnen jullie met suggesties komen ofc)
    Mijn jongen zal morgen of overmorgen komen.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik heb Benji voor relaties c: ( Mogen ook slechte zijn ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mt


    I am not as think as you drunk I am

    Leila staat open voor relatie's (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring