• In het midden van Los Angeles bevindt zich een bekende stripclub waar elke avond een paar meisjes een optreden geven aan allen die het wensen. Ze verblijven samen met de andere werknemers in hetzelfde gebouw. Sommige zitten er al jaren, andere zijn net nieuw. Voor sommige is het een leuke ervaring, voor andere een plicht. Elk meisje heeft haar eigen reden. We volgen hier het dagelijkse leven van deze mensen, dat niet altijd zo makkelijk verloopt.

    Regels stripclub
    - De optredens beginnen vanaf 20u en eindigen om 3u 's ochtends.
    - De werknemers en danseressen hebben vrij van 3u s'ochtends tot 15u. Daarna moeten ze oefenen voor het optreden en zich klaarmaken.
    - Geen seks/liefde/kus
    - Meiden mogen zo weinig mogelijk het gebouw verlaten, alleen voor noodgevallen.

    Let's talk !

    Byron staat open voor relaties


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik zoek eigenlijk nog een jongeman of vrouw ( maar liever een jongen denk ik ) met wie hij misschien vroeger weleens een aanvaring heeft gehad of gewoon recent nog al mee botst.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zet hier even neer wat Mikael van iedereen zou vinden. Geef het even aan als je het er niet mee eens bent, of als je er verder op wilt door borduren:

    - Alejandra: Mikael ziet haar als een pittige dame. Hij herkent veel van zichzelf in haar, en wellicht is dit dan ook de voornaamste reden waarom het wel eens kan botsen. Toch is hij tevreden over haar, vooral omdat ze met haar charmante uiterlijk en temperamentvolle innerlijk veel geld in het laatje kan brengen. Hij ziet Alejandra dan ook als een veelbelovende medewerkster, alhoewel hij dit niet zo snel zal zeggen.
    - Joseph: Joseph is een jonge hond die Mikael strak aan het lijntje probeert te houden. Hij weet dat de jongeman verslaafd is aan drugs, maar hij is zich ook bewust van het feit dat Joseph goede karaktertrekken heeft die hem zeker van pas kunnen komen tijdens het werk. Daarom heeft hij er ook voor gekozen om de jongeman bij te sturen wanneer dit nodig is, in plaats van hem direct op straat te zetten. Hij houdt dus zeker een oogje bij hem in het zeil.
    - Audrey: Mikael is geen groot liefhebber van Audrey. Meisjes die het werk overduidelijk niet leuk vinden om te doen en er al met tegenzin aan beginnen, ziet hij niet graag in zijn club rondlopen. Daarnaast staat haar koppige en gesloten karakter hem niet helemaal aan. Hij heeft er weliswaar voor gekozen om haar een kans te geven, maar tot nu toe vindt hij het maar een zwakke investering. Hij hoopt dus dat hij gauw verbetering zal zien.
    - Leila: Alhoewel Leila een eigenwijze tante kan zijn, kan Mikael het prima met haar vinden. Leila is een knappe verschijning die het werk al een tijdje doet, waardoor hij op haar kunnen vertrouwt en hij er altijd zeker van kan zijn dat ze zelfs de meest moeilijke klanten aandurft. Hij weet dat ze het met haar spontaniteit ver kan schoppen, waardoor hij wel een beetje de neiging heeft om haar voor te trekken. Mikael zou het immers erg onprettig vinden als één van zijn veelbelovende meisjes ergens anders zou gaan werken.
    - Benjamin: Mikael kan het wel redelijk goed met Benjamin vinden, maar hij heeft ook respect voor hem. Hij heeft gemerkt dat de jongeman een harde werker kan zijn toen hij hem de kans bood om achter de bar te werken, en hij vindt het tevens knap van hem dat hij zijn uiterste best doet om zijn zoontje van tijd tot tijd te kunnen zien.
    - Byron: Mikael staat nog niet zo positief tegenover Byron. Alhoewel hij de man een kans heeft gegeven om zichzelf te bewijzen in de stripclub, blijft hij in zijn achterhoofd houden dat Byron bij zijn vorige baan was ontslagen. Op dit moment kijkt hij het even aan, maar Mikael zal hem zeker strenger in de gaten houden dan anderen - omdat hij niet weet wat hij nou precies van de man moet denken.
    - Arianna: Arianna is een lief meisje dat pas nieuw is in de stripclub, dus Mikael heeft nogal de neiging om haar in bescherming te nemen. Hij houdt zeker een oogje in het zeil wanneer de jongedame moet optreden, en hij kan het ook niet heel goed verkroppen als iemand misbruik van haar maakt. Hij ziet haar als een jonge, naïeve dame die nog veel begeleiding nodig heeft nu ze pas is begonnen in de club, en daardoor ontfermt hij zich op dit moment vooral over haar.
    - Emilia: Emilia is één van de sterkere dames die voor hem werken wat betreft vaardigheid, ervaring en karakter. Mikael respecteert de dame dus ook, en hij kijkt niet vaak op haar vingers mee. Hij laat haar vaak vrij in haar doen en kunnen, omdat hij weet dat ze ervaren en slim genoeg is om de klanten te geven wat ze willen.
    - Dylan: Mikael heeft geen hoge pet op van Dylan. Het liefste had hij de jongeman al lang de deur gewezen, maar sindsdien is Dylan zich gaan verbeteren en heeft Mikael besloten om hem nog een kans te geven. Toch zal hij regelmatig een aanvaring met hem kunnen hebben, omdat Mikael de laatste persoon is die ervan houdt als zijn personeel onderling flirt en zelfs relaties met elkaar beginnen. Hij vertrouwt Dylan dus niet, en hij zal dus ook geen tweede keer twijfelen wanneer hij de kans krijgt om hem uit zijn club te zetten.
    - Eris: Komt.
    - Ryan: Komt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het goed! ;D

    ( en ik vind het ook onwijs schatting dat mensen Benjamin respecteren om wie hij nu is dan wie hij vroeger was c: wilde ik even melden heheh)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh zie deze nu pas. Mt.
    ~~~
    Rol is af. Dus Ryan staat open voor relaties.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 14:53 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    K vind het wel een beetje raar dat die meiden niet vaak die stripclub uit mogen, tijdens hun pauze toch wel? Anders is het echt niet gezond en zitten ze de hele tijd in die club..

    --
    Wie, wie, wie relatie met Ryan?


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    K vind het wel een beetje raar dat die meiden niet vaak die stripclub uit mogen, tijdens hun pauze toch wel? Anders is het echt niet gezond en zitten ze de hele tijd in die club..

    --
    Wie, wie, wie relatie met Ryan?


    Ik heb benji? :') maar ik ben inspiratieloos atm (ik post ergens vanavond nog een lijstje met de relaties en gedachtes ben Benji )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb benji? :') maar ik ben inspiratieloos atm (ik post ergens vanavond nog een lijstje met de relaties en gedachtes ben Benji )


    Ah ik denk dat Ryan hem sowieso wel mag. Miss dat hij soms bij hem komt als hij technische vragen heeft, gezien hij grafisch ontwerpt.
    Of dat hij in ryan dingen van zn jongere zelf terugziet (i read that part en ze hebben wel dingen in common)
    Zie dan verder maar met je lijstje.


    Aan niets denken is ook denken.



    Mikael James Carter Hoewel Mikael zijn baas blijft, vind Benjamin hem een erg aangename man. Hij vind de stripclub zelf niet echt zijn ding, maar klaagt niet en respecteert het feit dat Mikael erg zorgzaam is tegenover zijn werknemers. Ze kunnen het dus goed vinden al weet Ben dat de vriendschap minder hecht zal worden, eens Mikael afweet dat Ben af en toe wel eens met de meisjes knoeit - en al meer dan eens het bed gedeeld heeft met Emilia

    Arianna Johana Mase Het was een heuse verrassing geweest toen het meisje een week geleden kwam opdagen bij de stripclub. Benjamin herkende haar eerst niet tot haar naam viel. Arianna, het meisje waar hij ooit smoorverliefd op was geweest als kind. Toen hij 16 was en zij 13 waren ze enkele weken een stelletje geweest. Nu althans was ze een echte dame geworden, maar vind Benjamin het nogal gênant om met haar te praten. Als eerste wist hij niet echt wat ze hier kwam doen, want haar ouders waren rijk en zij was best slim . En te tweede ze wist deels hoe Benji in elkaar stak met zijn goede en slechte kwaliteiten en wilt niet dat zei het voor hem gaat verbrodden.


    Alejandra Senona Belmonte Aly een meisje die hij pas slechts een jaartje kent maar nu al als zijn kleine zusje beschouwd. Iets in haar doet hem aan zichzelf denken en hij wil haar beschermen van al het kwade. Vaak kijkt hij dan ook weg als ze moet strippen, puur omdat hij niet wil dat deze jonge dame op het duistere pad gaat.

    Audrey Carol Vang Audrey en Benji kun je wel vrienden noemen. Het meisje is vaak schuchter tegenover anderen, maar Benjamin lijkt een vertrouwenspersoon voor haar te zijn. Hij begrijpt haar wel en luister dan ook vaak naar wat ze te vertellen heeft. Wel heeft hij niet veel vrij over zichzelf tegenover haar. Puur omdat hij niet wil dat ze hem als een ander iemand zal beschouwen.

    Leila Natalia Rose De twee kunnen het best goed vinden als vrienden. Benjamin kan het af en toe niet laten om haar op een speelse en licht flirterige manier uit te dagen en dat is ookwel wederzijds al is er nooit meer dan dat gebeurd.

    Emilia Zara Chevalier Emilia en Ben hebben een nogal wilde vriendschap. Ze hebben al meer dan eens samen het bed gedeeld en hebben er ook beiden geen problemen mee. Enkele maanden geleden na een heette nacht was Ben haast zijn zoontje vergeten en heeft na even twijfelen toch alles aan Emilia opgebiecht. Tot zijn verbazing vond ze het feit dat hij een zoontje had net enorm schattig en nodigde hij haar uit om samen met hem en zijn zoontje eens naar de zoo te gaan, wat ze die zaterdag dan ook gedaan hebben. Het was een erg gezellige dag geweest en de kleine Jack vond Emilia dan ook heel erg leuk en vraagt soms nog eens aan Ben wanneer ze met z'n drieën weer eens naar de zoo gaan.

    Eris Seraphina Persephone Sephtis Ik denk wel dat de twee met elkaar overeen komen

    Kayla Syrena SanchazIk denk wel dat de twee met elkaar overeen komen

    Joseph Jesus Moreira Benjamin kan wel goed overweg met de jongen. Ze zijn dan ook vaak kroegmaatjes en Ben helpt hem uit de problemen eens deze niet al te groot zijn natuurlijk.

    Byron William Smith Ik denk dat Benjamin eerder dubbele gevoelens heeft bij Byron. Langs de ene kant toont hij respect, maar aan de andere kant lijkt het hem ook niet veel te deren. Misschien dat hun koppigheid dan eerder botst?

    Dylan Bo Black De twee zijn vrienden, maar erg goed kent Benjamin de jongen niet. Na het feit dat hij ook een vrouwenliefhebber is dan. Soms gebeurd het wel eens dat Dylan en Benjamin het vrouwelijk schoon eens keuren en er een cijfer opplakken, puur voor de gein.


    Ryan Jack Evere Ryan is een goede kerel en Benjamin mag hem ook wel. Zeker omdat hij erg eerlijk lijkt en ze kunnen het goed vinden. Ook lijkt de jongen hem denken aan zijn vroegere zelf, maar hij kan niet meteen zeggen wat. Hierdoor zal hij wel voor de jongen opkomen als hij in moeilijkheden geraakt en zal hem helpen als hij ook problemen heeft met zijn computer.




    Als ik me niet vergis zijn dat ze allemaal :') Als jullie andere voorstellen hebben of het met iets niet eens zijn let me know ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mogelijke relaties Ryan / impressie lijst



    -Dylan is iemand die Ryan op de straat heeft leren kennen, toen hij al een tijd op straat leefde. Hij was een van de weinige figuren die hij enigszins vertrouwde op de straat, gezien ze ook wel street-buddies waren. Hij kon goed met hem overweg. Ryan bleef nog een lange tijd op straat plakken, maar heeft dus net een baan in de stripclub dus ook geld om een kamer te huren. Hij heeft nog niet door dat Dylan in diezelfde stripclub werkt.

    -Joseph is iemand waar Ryan niet goed mee overweg kan. Ze verschillen erg van elkaar, maar in andere dingen ook weer niet en dat botst juist. Beide jongens zijn namelijk koppig en gezien Ryan ook heel eigenwijs kan zijn werkt het niet tussen hen. Hij vind het onbetrouwbare aan Joseph maar niets, want hij kent al genoeg onbetrouwbare mensen. Daarnaast kan hij zich niet vinden in zijn kinderachtigheid en onverantwoordelijkheid, gezien hij zelf wel (snel) volwassen is geworden.

    -Audrey. Ryan ziet dat ze het niet naar haar zin heeft in de stripclub en vind dit heel sneu voor haar en heeft ook medelijden met haar. Hij let er op dat klanten geen rare dingen met haar doen, als hij dat kan (i.v.m. werk). Hij zou haar wel willen helpen met daar wegkomen maar weet dat hij dit niet mag doen. Wel staat zijn kantoor altijd open voor haar als ze met hem wil kletsen of gewoon samen wat kunnen drinken.

    -Mikael. Gezien dit de baas is respecteert Ryan hem en hij is hem zeer dankbaar voor het feit dat hij mag werken bij de stripclub, gezien hij het geld echt wel kan gebruiken. Als het op zijn werk aankomt doet de jongen wel wat de opdracht zegt, maar hij zoekt altijd de grens op en wil toch echt wel zijn eigen visie / ideeën het meest volgen.

    -Alejandra. Hij vind het wel leuk dat ze meerdere talen spreekt. Zelf houdt hij ook van talen en spreekt ook wat Spaans. Hij ziet dat ze net als hem hard kan werken, wat hij ook goed aan haar vind.
    In sommige dingen lijken ze wel op elkaar, gezien ook zij geen blad voor de mond neemt. Over het algemeen mag hij haar dus wel denk ik. Echter als ze op het idee komt om hem te manipuleren, gaat dat makkelijk bij hem.

    -Leila. Ze hebben nogal wat eigenschappen in common. Ik denk dus dat ze goede vrienden kunnen zijn? (maybe best friends?) Gezien ze beide impulsief en naïef zijn zou het nog wel kunnen zijn dat ze samen ergens in verzeilt raken, bijvoorbeeld bij het uitgaan. Ze zijn beide party hardy dus ik denk wel dat ze flink goed met elkaar uit kunnen gaan. Als ze net zoals hem veel dingen wil uitproberen, zouden ze dan ook best allebei een pilletje kunnen nemen tijdens het uitgaan. Hij vind Leila te knap -en te goed- om in een stripclub te werken.

    -Benjamin. Ryan vind hem een coole gast en kan het goed met hem vinden. Hij vind zijn grapjes en sarcasme leuk. Ook ziet hij wel dat hij een slim persoon is. Het is ook handig dat hij een techneut is, die tenminste het begrijpt als hij technische problemen heeft die zo snel mogelijk gefixed moeten worden als zijn werk af moet.

    -Byron. Zijn eerlijkheid waardeert hij. Ze zouden misschien best vrienden kunnen zijn als ze elkaar wat langer kennen.

    -Arianna. Ze hebben een soortgelijk verhaal, Ryan is ook door zijn ouders op straat gezet dus als ze dat van elkaar weten is dat iets waarin hij haar wel kan steunen. Ik denk dat Ryan haar sowieso een interessant persoon vind, gezien ze ook creatief is, net als hem.

    -Emilia. Ryan mag haar. Ze heeft een uitgesproken karakter. Haar betrouwbaarheid stelt hij zeer op prijs. Wellicht is zij dan ook een van de weinigen waarbij hij iets opener is over zichzelf en zijn problemen, al zal hij niet te snel dingen loslaten. Hij herkend zichzelf in haar zelfstandigheid en begrijpt deze dan ook.

    -Eris. Misschien dat Ryan haar op zich wel mag, maar dat ze haat / liefde momentjes hebben, gezien ze zowel eigenschappen hebben die bij elkaar passen, als niet.

    -Kayla. Hij is ook impulsief en eigenwijs dus dat hebben ze in common. Haar betrouwbaarheid stelt hij op prijs. Ik denk dat hij haar wel mag, verder weet ik nog geen specifieke relatie voor hun.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Laat het even weten als je het er niet mee eens bent + zelf nog aanvullingen / ideeën hebt.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 9:47 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zoek voor Eris iemand die een beetje als vaderfiguurachtig/grotebroerachtig voor haar is.
    En ik zoek ook iemand met wie ze een one night stand heeft gehad/gaat hebben/ vaker heeft (of friends with benefits).
    Anyone?


    I am not as think as you drunk I am

    Vices schreef:
    Ik zoek voor Eris iemand die een beetje als vaderfiguurachtig/grotebroerachtig voor haar is.
    En ik zoek ook iemand met wie ze een one night stand heeft gehad/gaat hebben/ vaker heeft (of friends with benefits).
    Anyone?



    Ik heb Benji voor één van beide opties? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Ik heb Benji voor één van beide opties? :')


    Wilde je net een berichtje terug sturen, weet niet welke optie je beter bij hem vindt passen? Denk dat Eris sowieso goed met hem op zou kunnen schieten omdat hij juist vrij positief en niet snel opgeeft, terwijl Eris juist totaal geen bruisende toekomst voor zichzelf ziet. En hij is ook zorgzaam als hij eens om iemand geeft, dus grotebroer/vaderachtig past denk ik wel bij hem. Maar hij is ook een flirt en drinkt veel en daar is Eris ook wel voor in dus nouja fwb kan ook D:


    I am not as think as you drunk I am

    Vices schreef:
    (...)

    Wilde je net een berichtje terug sturen, weet niet welke optie je beter bij hem vindt passen? Denk dat Eris sowieso goed met hem op zou kunnen schieten omdat hij juist vrij positief en niet snel opgeeft, terwijl Eris juist totaal geen bruisende toekomst voor zichzelf ziet. En hij is ook zorgzaam als hij eens om iemand geeft, dus grotebroer/vaderachtig past denk ik wel bij hem. Maar hij is ook een flirt en drinkt veel en daar is Eris ook wel voor in dus nouja fwb kan ook D:



    Hahaha :') Benjamin heeft al soort van beiden, maar vind het zeker geen probleem om nog iemand als zijn zusje te zien, maar ook geen probleem om fwb te zijn :'D ( al moet ze er geen probleem van maken als hij wat met Emilia of amdere meisjes klooit :'))

    Jij mag kiezen haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Hahaha :') Benjamin heeft al soort van beiden, maar vind het zeker geen probleem om nog iemand als zijn zusje te zien, maar ook geen probleem om fwb te zijn :'D ( al moet ze er geen probleem van maken als hij wat met Emilia of amdere meisjes klooit :'))

    Jij mag kiezen haha


    Dan stel ik voor fwb, aangezien Eris ook met allerlei jongens rotzooit aangezien ze vroeger nooit aandacht heeft gekregen van haar moeder, een vader heeft ze überhaupt nooit gehad. We kunnen altijd nog kijken of Benjamin zich toch wat zorgen gaat maken over haar negatieve, hopeloze toekomstbeeld.


    I am not as think as you drunk I am