• In het midden van Los Angeles bevindt zich een bekende stripclub waar elke avond een paar meisjes een optreden geven aan allen die het wensen. Ze verblijven samen met de andere werknemers in hetzelfde gebouw. Sommige zitten er al jaren, andere zijn net nieuw. Voor sommige is het een leuke ervaring, voor andere een plicht. Elk meisje heeft haar eigen reden. We volgen hier het dagelijkse leven van deze mensen, dat niet altijd zo makkelijk verloopt.

    Regels stripclub
    - De optredens beginnen vanaf 20u en eindigen om 3u 's ochtends.
    - De werknemers en danseressen hebben vrij van 3u s'ochtends tot 15u. Daarna moeten ze oefenen voor het optreden en zich klaarmaken.
    - Geen seks/liefde/kus
    - Meiden mogen zo weinig mogelijk het gebouw verlaten, alleen voor noodgevallen.

    Let's talk !

    Vices schreef:
    (...)

    Dan stel ik voor fwb, aangezien Eris ook met allerlei jongens rotzooit aangezien ze vroeger nooit aandacht heeft gekregen van haar moeder, een vader heeft ze überhaupt nooit gehad. We kunnen altijd nog kijken of Benjamin zich toch wat zorgen gaat maken over haar negatieve, hopeloze toekomstbeeld.



    Okay :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vices schreef:
    Ik zoek voor Eris iemand die een beetje als vaderfiguurachtig/grotebroerachtig voor haar is.
    En ik zoek ook iemand met wie ze een one night stand heeft gehad/gaat hebben/ vaker heeft (of friends with benefits).
    Anyone?


    Ik heb Byron nog open staan :)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik heb Byron nog open staan :)


    Wat had je in gedachten? c:


    I am not as think as you drunk I am

    Vices schreef:
    (...)

    Wat had je in gedachten? c:


    Ik dacht misschien dat Eris ooit een keer een one night stand heeft gehad met Byron?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik dacht misschien dat Eris ooit een keer een one night stand heeft gehad met Byron?


    Helemaal prima, Eris kan mannen ontzettend moeilijk weerstaan. Eris zal na die one night stand waarschijnlijk vrij koel en uiterst beleefd tegen hem zijn en misschien zelfs doen alsof het niet gebeurd is, dat doet ze namelijk bij 9 van de 10 mannen. Het feit dat ze samen werken kan daar ook een grote rol bij spelen aangezien Mikael het niet zo op prijs stelt.


    I am not as think as you drunk I am

    Wanneer wil je beginnen @Flowericious


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    Wanneer wil je beginnen @Flowericious


    Wanneer alle rollen zijn ingevuld.

    Kayla staat open voor relaties


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    - Arianna Johana Mase
    Aangezien Arianna pas sinds een week in de club is kent Eris het meisje nog niet goed, wel heeft ze gemerkt dat het een erg lief meisje is dat snel zenuwachtig wordt voor een optreden. Eris probeert haar daarom zo veel mogelijk op haar gemak te stellen. Ook ziet ze wel in dat een baan als stripster niet echt bij het meisje past en zal ze zich hoogstwaarschijnlijk over het meisje ontfermen.

    - Alejandra Senona Belmonte
    Eris en Aly kunnen goed met elkaar op schieten omdat ze allebei altijd zeggen wat ze denken en dat erg in elkaar waarderen, ze kunnen er dan af en toe ook lustig op los roddelen en zich samen vermaken. Eris waardeert Aly's gezelschap heel erg en vindt haar een uitermate goede collega maar ze zou Aly liever een ander soort toekomst gunnen en probeert haar dan ook steeds naar audities te sturen of warm te maken voor een opleiding. Aan de ene kant zal ze hopen dat dit gaat werken maar aan de andere kant zal het zo maar kunnen dat Eris vrij gehecht aan haar raakt en zichzelf wegcijfert om Aly te helpen en gelukkig te maken.

    - Audrey Carol Vang
    Audrey en Eris zijn beiden vrijwel zonder ouders opgevoed. Audrey is haar ouders verloren en dat is iets wat Eris wel kan begrijpen - al is haar situatie niet hetzelfde. Audrey is een zacht persoon en Eris is dan ook wel wat bezorgd om haar. Ze hoopt dat Audrey hier weg kan komen, deze club is niets voor haar. Hun band is vriendschappelijk te noemen en Eris zal er voor het meisje zijn als ze dat nodig heeft. Daarnaast probeert Audrey er voor te zorgen dat Eris wat positiever in het leven komt te staan.

    - Kayla Syrena Sanchaz
    Kayla is een meisje wat stript voor de kick, dat is iets wat Eris nooit helemaal kan begrijpen aangezien ze zelf begonnen is met strippen uit nood, al vindt ze het momenteel uiterst plezierig om te strippen. Dat Kayla ervoor gekozen heeft om te strippen maakt haar een goede collega en ook een potentiële vriendin aangezien ze enthousiast en impulsief is, net als Eris.

    - Leila Natalia Rose
    Leila en Eris werken beiden al ongeveer net zo lang in de stripclub (dat neem ik igg aan) en zullen daardoor vrij goed op elkaar ingespeeld zijn. Leila is een spontaan en enthousiast iemand die volop van het leven geniet en dat is iets wat Eris erg waardeert. Zelf is ze altijd vrij actief en impulsief al is ze niet zo positief ingesteld als Leila. Wel is Leila irritant, koppig, eigenwijs en onhandig wat Eris nog weleens op haar zenuwen kan werken, daar ze snel geïrriteerd raakt. En aangezien Leila heel eigenwijs is en Eris niet graag haar ongelijk toegeeft en graag argumenteert, kan dat wel voor wat botsende momenten zorgen. Al met al denk ik dat de relatie redelijk goed/positief te noemen is.

    - Emilia Zara Chevalier
    Emilia is naast stripster ook wat vaker achter de bar te vinden of in de bediening, waardoor Eris wat minder vaak met haar op het podium staat. Ze ziet Emilia als een harde maar prachtige verschijning en is ergens wel een beetje jaloers op haar prachtige figuur en haren. Emilia heeft iets exotisch terwijl ze zichzelf naast Emilia vaak wat bleekjes voelt. Ik denk dat het nog weleens kan botsen tussen Eris en Emilia omdat Emilia een erg sterke persoonlijkheid heeft en Eris toch net iets gevoeliger is. Toch zal Eris een argument met haar niet snel uit de weg gaan en haar gevoelens eerder verborgen houden.

    - Mikael James Carter
    komt

    - Ryan Jack Evere
    Ryan vindt het leuk om met drugs te experimenteren en gebruikt ook weleens voor het werk, dit is iets wat Eris totaal niet kan waarderen aan hem. Wel waardeert ze zijn werk en mentaliteit, want ondanks de drugs en het uitgaan is hij er wel en werkt hij keihard. Zijn ontwerpen vindt ze erg mooi en ook zijn impulsieve gedrag en zijn eigenheid kan ze erg waarderen. Ook is hij iemand die in het nu leeft en niet met zijn toekomst bezig is, net als zij. Al kan het haar wel ergeren omdat ze zou willen dat hij wel wat meer met zijn toekomst bezig is, want hij is gewoon heel goed in wat hij doet. Zij zou hem wel kunnen gaan zien als vriend al zijn er ook factoren die meewegen om dat niet te worden, zoals de drugs

    - Gereserveerd - Lutalica
    komt

    - Joseph Jesus Moreira
    Eris is niet vies van alcohol of sigaretten - zeer zeker niet - maar ze heeft wel een grote hekel aan drugs wat te maken heeft met haar verleden. Daarom zal ze niet zo goed met Joseph om kunnen gaan. Zij ziet drugs als iets wat je leven verpest, niet iets wat je kan helpen bij het opbouwen van een toekomst. Ze zou waarschijnlijk willen dat Joseph er mee stopt maar ze kent hem (nog) niet goed genoeg/geeft (nog) niet genoeg om hem, om hem daarbij te helpen. Ze zal eerder recht door zee zijn en hem duidelijk maken hoe ze over zijn drugsgebruik denkt mocht ze erachter komen dat hij drugs gebruikt. Tot die tijd zal ze hem gewoon als collega behandelen, zij het flirtend.

    - Dylan Bo Black
    Dylan is de typische vrouwenverslinder en komt zo ook vaak over op Eris aangezien ze hem vaak betrapt op wellustige blikken richting haar of de andere dames... Hij lijkt haar een makkelijke verovering en heeft dan ook niet heel erg de behoefte om aan hem te beginnen, hoewel ze graag aandacht heeft vindt ze een uitdaging velen malen leuker dan een makkelijke prooi. Verder dan geflirt is er tussen hun nog niet gebeurt.

    - Byron William Smith
    Byron is een van de velen mannen met wie Eris het bed in is gedoken. Het was geen vervelende ervaring, het was zelfs ontzettend plezierig, maar dat laat ze hem niet weten. Ze gaat momenteel vrij koel en uiterst beleefd met hem om, zoals een collega's of verre kennissen met elkaar omgaan. Ze zal een gesprek erover uit de weg gaan en hoogstwaarschijnlijk zelfs doen alsof het niet gebeurd is. Ze heeft namelijk geen zin in gedoe met Mikael gezien ze hem respecteert.

    - Benjamin Valentine Pointer
    Benjamin is een erg aantrekkelijke verschijning en Eris zou wel gek zijn om hem niet als een potentiële bedpartner te zien. Eris werkte al een jaar bij de stripclub toen Benjamin op zijn 24e begon met zijn baantje als technicus. Eris hing tijdens haar vrije tijd vaak rond in de club als hij bezig was met wat voor technisch klusje dan ook. Ze leerden elkaar dus al wel vrij snel kennen en hun gesprekken bevatten altijd al wat seksuele spanning door het geflirt. Eris ontkent dan ook niet dat ze zich altijd al seksueel tot hem aangetrokken heeft gevoeld. Hun samenzijn was vaak ongedwongen en toen hij DJ werd zag Eris hem nog vaker. Na een jaar konden ze zich niet meer inhouden en zijn ze samen in bed beland. Sindsdien gebeurt het regelmatig al is Benjamin absoluut niet de enige man in Eris leven, net zoals zij absoluut niet de enige vrouw in zijn leven is.


    nog veel is niet ingevuld, kijk maar of het goed is voor diegene die al wel zijn ingevuld.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 12:38 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Rewritten schreef:
    Kayla staat open voor relaties


    Ik had wel wat geschreven over Kayla, maar wist nog geen specifieke relatie tussen hen.

    @ above : wat je schreven hebt over Ryan / Eris vind ik goed.


    Aan niets denken is ook denken.

    Is het trouwens de bedoeling dat ik ook bij iedereen een relatie zet met mijn persoon zoals hierboven?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Kan je doen, niets is verplicht. Wat jij het fijnst vind.


    Aan niets denken is ook denken.

    Niet verplicht, maar voor anderen erg gemakkelijk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan ga ik morgen of vanavond even kijken wat ik ervan kan maken


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dit is het lijstje van Byron, die van Kayla komt binnenkort. Ik hoor het graag als ik iets moet veranderen.

    Mikael James Carter;
    Byron weet dat zijn baas geen hoge pet van hem op heeft en is ook op de hoogte van het feit dat Mikael hem extra streng in de gaten houd. Byron houd zich dan ook alleen bezig met zijn werk in plaats van de meisjes aangezien hij het zich niet kan permitteren om nog een keer ontslagen te worden. Byron is daar ook alleen voor het geld en zijn baan want het karakter van zijn baas staat hem ook niet echt aan. Hij zal Mikael vaak genoeg in de gaten houden om te zorgen dat hij hem een beetje kan voorspellen.

    Alejandra Senona Belmote;
    Komt nog

    Joseph Jesus Moreira;
    Komt nog

    Audrey Carol Vang;
    Byron kan het goed vinden met Audry maar hij merkt wel aan haar dat ze het niet naar haar zin heeft. De waakzaamheid in zijn karakter zorgt ervoor dat hij een extra oogje in het zeil houd om te voorkomen dat Audrey een nog slechtere ervaring met de club krijgt.

    Leila Natalia Rose;
    Leila lijkt hem een pittige tante die geen kaas van haar brood laat eten. Ook heeft hij het idee dat hij nog eens met haar kan gaan botsen om haar agressiviteit en haar koppigheid.

    Benjamin Valentine Pointer;
    Byron vindt Benjamin een aardige jongen, voor zover hij hem kent. Tot nu toe kent hij hem alleen nog als collega en kunnen er natuurlijk moment ontstaan dat ze gaan botsen.

    Arianna Johana Mase;
    Komt nog

    Emilia Zara Chevalier;
    Komt nog

    Dylan Bo black;
    Byron vindt Dylan wel een toffe gast hoewel zijn vrouwenverslindende karakter wel iets vrouwvriendelijker van hem mag. Desondanks kunnen ze volgens Byron wel vrienden worden.

    Eris Seraphina Persephone Sephtis;
    Byron en Eris hebben een aardig geweten. Hij heeft een one night stand met haar gehad en het was een flink goede ook. Echter kan hij het zich niet permitteren om het nog een keer te wagen vanwege zijn baas die hem op de vingers staat te kijken. Daarin tegen blijft Byron neutraal tegenover Eris en spreekt hij haar daar ook niet meer over om geen slapende honden wakker te maken.

    Ryan Jack Evere;
    Byron vindt hem wat apart maar waardeert zijn eigen kledingstijl en het feit dat hij geen meeloper is. Byron denkt wel dat ze goede vrienden kunnen worden.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face