• Hoi,
    Ik wil een Hunger Games fanfictie schrijven, maar ik weet niet of jullie het een goed idee vinden. Dus zouden jullie dit lezen? (want het is zinloos als ik een verhaal ga schrijven en niemand het wil lezen lijkt me... cx )
    (dit zou er dan in de story komen te staan)


    Onsterfelijk
    The Hunger Games

    We hadden het zo afgesproken, dus we zouden het zo doen. Ergens hoopte ik dat ze onze afspraak vergeten was, maar ik wist zeker dat het in haar geheugen gegrift stond. We keken elkaar aan, het was maar één seconde, één seconde waarin duidelijk werd wat ik nu moest doen. Ik liet mijn hand zo onopvallend naar mijn schoen glijden. Langzaam haalde ik het mes uit mijn sok en tilde het op. Ik sloot mijn vingers nog steviger om het lemmet en zuchtte nog eens diep.Dit zou mijn laatste daad zijn. Mijn hand ging naar achteren, mijn voet volgde en ik stond klaar om het mes te werpen. Inmiddels waren alle ogen niet meer op haar gericht maar op mij. Mijn hand schoot naar voren en mijn vingers lieten het lemmet los, drie seconde hield ik mijn adem in. Na die drie seconden raakte het mes precies het hart van een vrede bewaker die vlak bij haar stond. Iedereen verwachtte nu dat ik vermoord werd, maar dat gebeurde niet. Want wat er in de volgende secondes gebeurde, was zo onverklaarbaar dat ik nu nog in leven ben...

    -Alle rechten gaan naar Suzanne Collins, behalve de zelfbedachte personages
    -Start op:1 Juli
    -Eindigt op:?

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 14:26 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Zelf lees ik niet veel op Quizlet, maar dit klinkt echt heel leuk!


    I wanna be a wizard!

    Dit klinkt echt gaaf!

    Enne, ik start zo vaak stories die niemand ooit lees, het gaat om het plezier van het schrijven ^^ (Al zijn lezers heel leuk en alles, daar niet van)


    obsessive rage

    Tbh heb ik nu nog steeds geen idee waar het verhaal nou precies over gaat, dus ik kan er ook niet heel veel over zeggen, maar ik ben altijd al een voorstander van schrijven wat jij wil schrijven ongeacht de hoeveelheid lezers. Het gaat immers om jouw schrijfplezier en zinloos is het nooit. Dus als jij zin hebt om het te schrijven, zou ik dat vooral doen! En als je het dan met een promo topic onder de aandacht brengt zijn er vast ook wel lezers, want thg is awesome c;


    Happy Birthday my Potter!

    @Founder dankjewel (:
    @Inktzwart bedankt! Dat is waar
    @Dumbledory dat is ook waar

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 9:27 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben niet zo'n fan van the hungergames, maar de inhoud op zich vind ik wel erg leuk klinken. Ik snap wel dat je zegt dat je het niet zou schrijven als je geen lezers zou hebben. Ik zou mezelf een beetje nutteloos vinden en zou het zonde vinden van al mijn tijd, als niemand het te zien krijgt, hoe leuk het ook is, dat gevoel zou ik toch hebben. Maar ik zou eigenlijk niet te veel inzitten met lezers. Het is echt niet moeilijk om aan lezers te komen. De verhalen die weinig lezers hebben zijn meer de verhalen waaraan amper wordt geschreven. Dat heb ik toch bij mezelf ontdekt. In periodes en aan verhalen waarin/waaraan ik veel schrijf krijg ik best snel abo's bij en wanneer ik voor een grote periode amper tot niet schrijf stagneren ze. Het is niet zo'n kwestie van inhoud: prachtige verhalen kunnen bijvoorbeeld maar 3 abo's hebben omdat er amper aan geschreven wordt. De hele site staat hier bomvol van de verhalen dus je moet gewoon wat zichtbaar zijn. Als je er graag en veel aan schrijft dan wordt je sowieso zichtbaar via de voorpagina, de top... Gewoon doen, die lezers komen echt wel vanzelf wanneer je er mee bezig bent. (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 9:36 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik ben niet zo'n fan van the hungergames, maar de inhoud op zich vind ik wel erg leuk klinken. Ik snap wel dat je zegt dat je het niet zou schrijven als je geen lezers zou hebben. Ik zou mezelf een beetje nutteloos vinden en zou het zonde vinden van al mijn tijd, als niemand het te zien krijgt, hoe leuk het ook is, dat gevoel zou ik toch hebben. Maar ik zou eigenlijk niet te veel inzitten met lezers. Het is echt niet moeilijk om aan lezers te komen. De verhalen die weinig lezers hebben zijn meer de verhalen waaraan amper word geschreven. Dat heb ik toch bij mezelf ontdekt. In periodes en aan verhalen waarin/waaraan ik veel schrijf krijg ik best snel abo's bij en wanneer ik voor een grote periode amper tot niet schrijf stagneren ze. Het is niet zo'n kwestie van inhoud: prachtige verhalen kunnen bijvoorbeeld maar 3 abo's hebben omdat er amper aan geschreven wordt. De hele site staat hier bomvol van de verhalen dus je moet gewoon wat zichtbaar zijn. Als je er graag en veel aan schrijft dan wordt je sowieso zichtbaar via de voorpagina, de top... Gewoon doen, die lezers komen echt wel vanzelf wanneer je er mee bezig bent. (:

    Dat is ook waar, maar het is gw zo dat ik nog wel meer ideeën heb voor verhalen niet op Quizlet en als dit niemand zou willen lezen, dan schrijf ik liever aan die verhalen niet op quizlet... (:


    i wanna die with you once or twice.

    *hard moet hart zijn

    Het klinkt erg interessant! Ik zou dit zeker lezen omdat ik 1) je schrijfstijl prettig vind, 2) het verhaal erg spannend klinkt en 3) de Hongerspelen gewoon geweldig is <3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    *hard moet hart zijn

    Het klinkt erg interessant! Ik zou dit zeker lezen omdat ik 1) je schrijfstijl prettig vind, 2) het verhaal erg spannend klinkt en 3) de Hongerspelen gewoon geweldig is <3

    Dankjewel!
    Ik heb deze tekst wel twee keer gecontroleerd op spelfouten, maar die zag ik over het hoofd (:


    i wanna die with you once or twice.

    "drie seconde hielt ik mijn adem in."
    ... Echt waar?

    Ik ken the Hunger Games niet, maar het klinkt spannend. ;) Als ik jou was, zou ik er zeker aan beginnen! Al was het maar voor jezelf. ;)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    (PS: je schrijft niet alleen voor anderen, maar ook voor jezelf!!)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (PS: je schrijft niet alleen voor anderen, maar ook voor jezelf!!)

    Weet ik, maar ik schrijf ook verhalen die ik niet op Quizlet zet en als ik dit wel op Q zet en niemand het leest, dan schrijf ik liever aan de verhalen niet op Quizlet, vandaar dat ik het vraag c:


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zou het wel lezen, je hebt mijn interesse wel gewekt in ieder geval.


    I was an angel living in the garden of evil

    Slotje op aanvraag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury