• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Amica schreef:
    Je krijgt al aandacht genoeg, ga dan niet nog extra aandacht vragen.

    weet iemand hoe je meerdere foto's in een post/begin post/ profiel whatever dan ook zet?
    Ik had net een mod gevraagd maar die ging net offline en het is ook zo lullig om een tweede mod te vragen haha (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb deze meiden jaren als vriendinnen gezien en nu opeens zitten ze mij opzettelijk te kwetsen en klote opmerkingen te maken. Ik ben echt boos en gekwetst nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sconelario schreef:
    weet iemand hoe je meerdere foto's in een post/begin post/ profiel whatever dan ook zet?
    Ik had net een mod gevraagd maar die ging net offline en het is ook zo lullig om een tweede mod te vragen haha (cat)


    Meer dan 3?

    In posts moet je dan hoofletter IMG gebruiken ipv img, maar volgens mij werkt dat niet op je profiel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Meer dan 3?

    In posts moet je dan hoofletter IMG gebruiken ipv img, maar volgens mij werkt dat niet op je profiel

    Hmpf dan wist ik het dan toch wel, ik had het op m'n profiel een keer geprobeert en daar werkt het inderdaad niet dus ik was er automatisch van uitgegaan dat het op het forum ook niet kon haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik haat bussen en ik haat mensen en de drukte en de viezige lichaamsgeuren en hun adem en hun lichaam dat in mijn personal space komt en hun ellebogen die tegen me aan stoten en hun harde stemmen door mijn muziek heen en ugh verlos me aub


    Slightly drunk.

    Mijn ouders haten me. Ik weet het zeker.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    WAAAAAAAAT.
    New Girl en Bones zijn familie?! *valt van stoel*


    Deep inside, I've never felt alive

    fear is just a illusion

    wil daar iets mee schrijven.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 20:37 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik vraag me af hoelang het duurt voor ik weer echt boos word. En ik vraag me af hoelang het duurt voor ik hiermee kan omgaan. Ik hoop zo dat ik een antwoord vind.


    No growth of the heart is ever a waste

    Loebas schreef:
    WAAAAAAAAT.
    New Girl en Bones zijn familie?! *valt van stoel*

    Wist je dat niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Loebas schreef:
    WAAAAAAAAT.
    New Girl en Bones zijn familie?! *valt van stoel*

    WAT WAT WAT WAT WAT WAT WAT


    Slightly drunk.

    Gember ijs is echt lekker o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu er nieuwe viltjes onder mijn stoel zitten, glijdt ie zo lekker :3


    Slightly drunk.