• What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 11:34 ]

    Wacht, wat is hiermee het verschil van het LJH topic?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wacht, wat is hiermee het verschil van het LJH topic?

    Hier kan je zeiken ipv je hart luchten.

    Salamon schreef:
    (...)
    Hier kan je zeiken ipv je hart luchten.


    Hetzelfde voor mij. :P
    Anywho. Lag Quizlet er net weer uit? Ugh, waarom gaat het soms zo eruit. Snappen ze dan niet dat ik Quizlet nodig heb?
    En dan dat verslag van ecologie. Wat de fuck moet ik in de inleiding zetten, waar de fuck moet ik het vandaan halen, gewoon, wat de fuck.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hetzelfde voor mij. :P

    Ik ben dit topic niet begonnen, dus ik weet niet wat de precieze gedachte er achter is. Maar volgens mij was het in de tijd dat anderen commentaar geven als je in het ljh ging zeiken.

    Salamon schreef:
    (...)
    Ik ben dit topic niet begonnen, dus ik weet niet wat de precieze gedachte er achter is. Maar volgens mij was het in de tijd dat anderen commentaar geven als je in het ljh ging zeiken.


    Nee, maar ik mopper gewoon veel, haha, vandaar. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerste dag na de vakantie en al meteen drie toetsen erbij, wat leuk :/


    <3

    Fuck hooikoorts.


    Slightly drunk.

    Waarom doe ik mij moeite in verslagen, als mijn tekst toch van hier tot daar helemaal wordt aangepast? Dafuq.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rugpijn...


    26 - 02 - '16

    Waarom moet ik altijd alles doen, zeggen of regelen?
    Ik doe niet aan eenrichtingsverkeer, doe jij ook maar eens wat (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Verstopte neus in de verkoop. Je krijgt er nog geld bij.


    Slightly drunk.

    (Deze topics staan normaal toch gewoon in stamcafé?)

    Oh kom op, beheers jezelf en ga niet iedere 3 berichten zelf ook iets posten. Ja, officieel mag het, maar het is best irritant als het hele topic als het bekend/onbekend-spel er vol mee staat.

    Oké, dan. Mannen die denken dat ik geïnteresseert in ze ben, terwijl ik een vriend heb, zijn zo irritant.


    26 - 02 - '16

    Mensen die vol fouten schrijven en zeggen dat je dat niet mag zeggen omdat ze nog maar 10 jaar zijn :3


    <3

    Maak geen grapjes over dingen wat een serieus probleem is voor sommigen, holy shit. Alsof mensen die dat werkelijk zo voelen en vinden nu nog serieus genomen kunnen worden.