• What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 11:34 ]

    Mijn muis is niet zichtbaar op de internetpagina's, maar wel in de taakbalk.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 15:06 ]

    Quoten in het complimentjes topic is zo onpersoonlijk. Zo van ik wil graag een compliment dus ik quote voor jou een compliment omdat ik te lui ben om zelf iets te typen/bedenken maar zo sta ik wel weer onderaan.

    Trees schreef:
    Quoten in het complimentjes topic is zo onpersoonlijk. Zo van ik wil graag een compliment dus ik quote voor jou een compliment omdat ik te lui ben om zelf iets te typen/bedenken maar zo sta ik wel weer onderaan.


    Wow, dat is inderdaad wel laag. Amai zeg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Duurt zo lang..

    Klote telefoon ook weer, echt.. Een perfectere timing kon ie gvd niet hebben..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een moedervlek die helemaal op is gezet, de huid er omheen is helemaal rood en de vlek doet pijn. Help!

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 17:12 ]


    26 - 02 - '16

    Oh God. No.
    Je hebt acht berichten gepost en in totaal 124 keer 'tja' gezegd. (cat)

    Laat me zingen verdomme. Zingen is vrolijk! Wat heb je tegen zingen?!
    En fucking internet is traag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laten we gewoon afspreken dat we niks gaan uitlokken. Alles happy, geen kernbomen, wereld vergaat niet, regenbogen en eenhoorns. Just be nice to eachother goddamnit (cat)

    Ongesteldheid. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Quizlet

    Al dat backstabben overal. Ik kom hier om even van mijn moeilijke leven los te raken en hier is het geen haar beter qua gezelligheid dan thuis. Thanks Quizlet.


    26 - 02 - '16

    Waarom kan er nooit eens iets in één keer goed gaan bij mij godnondeju

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 13:31 ]


    Slightly drunk.

    Ik ga maar hier mijn hart luchten tegenwoordig. Veel gezelliger.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik ga maar hier mijn hart luchten tegenwoordig. Veel gezelliger.


    Als mensen reacties blijven uitlokken maakt het niet uit in welk topic je het zegt, het kan nog steeds naar overkomen aan de andere kant. Het zou gezelliger worden wanneer mensen elkaar gewoon in hun waarde laten.
    Dit is niet direct naar jou maar naar iedereen die wel eens op Q zulke dingen doet - dat is inclusief mezelf. Don't take it personally please, it could be anyone.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 14:46 ]