• What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 11:34 ]

    Bonafide schreef:
    (...)

    laten we elkaar vooral niet op de regeltjes gaan wijzen want ik geloof niet dat wij moderators zijn. ik geloof dat ik en kim dit heel goed kunnen bespreken zonder je instructies.


    Is het dan een idee dat niet op het forum uit te spreken, maar in elkaar's pb/gb of eventueel met een bemiddelaar erbij?
    Iedereen heeft het recht om elkaar op de regels te wijzen, sociale controle.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 19:34 ]

    Waarom reageren mensen überhaupt op iemand die gewoon dingen roept die ten eerste nogal ongelovig zijn en ten tweede zonder bron?


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Waarom reageren mensen überhaupt op iemand die gewoon dingen roept die ten eerste nogal ongelovig zijn en ten tweede zonder bron?


    Omdat we het niet kunnen laten om iemand op de juiste kennis te wijzen, want we kunnen het niet hebben als iemand er volledig naast zit zonder gegronde bewijzen. Ach, zo veel onwetendheid in deze wereld c':

    Villainess schreef:
    (...)

    Omdat we het niet kunnen laten om iemand op de juiste kennis te wijzen, want we kunnen het niet hebben als iemand er volledig naast zit zonder gegronde bewijzen. Ach, zo veel onwetendheid in deze wereld c':


    Het irriteert me meer dat mensen het gewoon aannemen en vervolgens gaan discussiëren over het onderwerp met foutieve informatie.


    Your make-up is terrible

    Lethargica schreef:
    (...)

    I figured. De man in kwestie wordt er erg chagrijnig van. Zou dit ook gelden voor schaamlippen?


    Probeer het eens


    Sarah = ongewoon sexy

    Lethargica schreef:
    (...)

    I figured. De man in kwestie wordt er erg chagrijnig van. Zou dit ook gelden voor schaamlippen?


    Telt ongesteldheid? Komt langs de schaamlippen en kan een vrouw pittig chagrijnig maken :') + Veel pijn maar dan ietsje hoger.

    acting like someone you aint hit me like HAHAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Villainess schreef:
    (...)

    Telt ongesteldheid? Komt langs de schaamlippen en kan een vrouw pittig chagrijnig maken :') + Veel pijn maar dan ietsje hoger.


    Het zou kunnen tellen als such. Denk wel dat meerdere dames er vandaag last van hebben dan.


    // Ik ben slecht in hard zijn, dus ik kan dit ook niet weigeren. Ik sluip wel op een of andere manier om je heen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ben ik de enige die zich zeer gelukkig mag prijzen met haar pijnloze menstruatie? :')

    Waarom doen mijn beide tubers (?) ischiadica zo pijn?


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ben ik de enige die zich zeer gelukkig mag prijzen met haar pijnloze menstruatie? :')

    Waarom doen mijn beide tubers (?) ischiadica zo pijn?


    Zolang ik de pil gebruik is het mijne ook niet heel pijnlijk. Soms een kramp, maar voor de rest valt het mee.
    Als ik geen pil gebruik lig ik een week op bed. Gebruik de pil ook enkel voor het regelen van mijn menstruatie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jerker schreef:
    Ben ik de enige die zich zeer gelukkig mag prijzen met haar pijnloze menstruatie? :')

    Waarom doen mijn beide tubers (?) ischiadica zo pijn?


    Ik ben al tijden niet ongesteld geweest C:


    26 - 02 - '16

    Hoe komen we opeens hierbij. Het ging over een knoop in de testikels


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat we weer een telefoon hebben, betekent niet dat iedereen maar de hele tijd moet bellen. Zeker niet als je gewoon kan appen.


    Your make-up is terrible

    M'n vriend die nog steeds dubbele signalen geeft over onze relatie. Make up your mind..


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mensen die in jet OV hun tas op de stoel naast hun zetten. Vooral als het druk is en mensen moeten staan.